چهارشنبه 29 مهر 1383

شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت اطلاعيه اي در مورد استقلال مالي اين اتحاديه صادر کرد، ايلنا

تهران- خبرگزاري کار ايران

شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت اطلاعيه اي در مورد استقلال مالي اين اتحاديه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ايلنا در اين اطلاعيه آمده است : اعضاي اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه هاي سراسر کشور دفترتحکيم وحدت در سال هاي اخير براي دفاع از آزادي و حقوق بنيادين بشري و تلاش براي رسيدن به توسعه و پيشرفت کشورهزينه هاي بسياري پرداخته است.
اطلاعيه در ادامه مي افزايد: طبيعي است راهبرد جديد جنبش دانشجويي ايران در دوري از حاکميت و نقد قدرت، محدوديت هاي فراواني را براي اين جنبش ايجاد نموده است، به ويژه اينکه درباره مسايل مالي هر روز در محدوديت و تنگناي بيشتري قرار مي گيرد، ولي ما تصميم خود را براي استقلال از حاکميت گرفته ايم و آماده پرداخت هزينه هاي آن نيز مي باشيم، گام ديگر استقلال از حاکميت استقلال منابع مالي از حاکميت است و در اين راه به ياري همراهانمان در دانشگاه وجامعه اميد بسته ايم تا بخشي از هزينه هاي جنبش دانشجويي را تامين کنند تا اين حرکت بيشتر در خدمت اهداف ميهني و انساني ايران قرار گيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

يادآور مي شود دو تن از اعضاي شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت شماره حساب خود را براي ارايه کمک هاي مالي به اين اتحاديه اعلام کردند.

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13301

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت اطلاعيه اي در مورد استقلال مالي اين اتحاديه صادر کرد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016