چهارشنبه 30 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نمایش مجدد "تابوی ایرانی" از ۲۰ آوریل در لس انجلس (انسینو) و شهر‌های دیگر آمریکا، کانادا و اروپا

در پاسخ به استقبال پر شور، نمایش مجدد "تابوی ایرانی"

شخصی ‌ترین فیلم مستند رضا علامه زاده

از ۲۰ آوریل در لس انجلس (انسینو) و شهر‌های دیگر آمریکا، کانادا و اروپا

لیست تمامی‌ شهر‌ها و تاریخ نمایش در تارنمای:
www.IranianTaboo.com

شیرین عبادی، ابوالحسن بنی‌صدر، هدایت متین دفتری، فریدون وهمن، ناصر مهاجر، شاپور راسخ، سلی شهور و بسیاری دیگر از روشنفکران در “تابوی ایرانی‌”

رضا علامه زاده سینماگر ایرانی ساکن هلند که ورودش به ایران ممنوع است، با کمک همکارانش در ایران موفق می شود به شکل پنهانی در داخل کشور فیلم بگیرد و ریشه‌ های یک تابوی دیرپای ایرانی را بررسی کند.

تابوی ایرانی داستان "نادره"، یک مادر بهائی، و دختر چهارده ساله ‌اش را بازگو می ‌کند که هرچه دارند به فروش می‌گذارند و سرزمین مادریشان را ترک می‌ کنند تا به غرب پناهنده شوند.

تابوی ایرانی تماشاگر را از قاره ‌ای به قاره دیگر، از ترکیه به اسرائیل، و از آمریکا به ایران می‌ برد تا تصوری روشن از تعقیب بهائیان در ایران عرضه کند – از دانشگاه زیرزمینی بهائیان گرفته، تا روستائیان بهائی تحت ستم در دهکده‌ ایول در مازندران.

فیلم شامل گفتگوهائی یگانه است با کارشناسان، اندیشمندان، سیاستمداران و روشنفکران برجسته ایرانی که ریشه‌ های تجاوز به حقوق پیروان دیانت بهائی در ایران را می‌ کاوند.

0412IT_Poster.jpg



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016