سه شنبه 5 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حميد رسايی: فردا نطق ناتمام خود را تمام خواهم کرد، اسناد مربوط به مهدی هاشمی به مراجع‌ ذی‌صلاح رسيد

خبرگزاری فارس: نماينده مردم تهران در مجلس گفت: در نطق فردای خود به اعلام جرم دادستان تهران پاسخ مستدل ارائه خواهم کرد.

حجت‌الاسلام حميدرضا رسايی نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نطق ميان دستور خود در جلسه علنی فردا(چهارشنبه) گفت: در نطق فردا انشاءالله کار ناتمام را تمام می‌کنم و برخی از نکاتی را که فرصت نشد در نطق قبل بيان کنم، قرائت خواهم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدير مسئول هفته نامه ۹ دی گفت: چون در آستانه ۹ دی هستيم حتما تحليلی از حادثه ۹ دی ارائه خواهم داد و از۲۴ شهيد بسيجی فتنه۸۸ در جلسه علنی ياد خواهم کرد.

وی همچنين با اشاره به اعلام جرم دادستانی تهران درباره نطق هفته قبلش افزود: بنده با استناد به اصل ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی به عنوان نماينده مردم تهران آزادم درباره تمام امور داخلی و خارجی کشور که تشخيص می‌دهم اظهارنظر کنم و دادستان حق شکايت و اعلام جرم درباره نطق نمايندگان را ندارد. مگر اين که در نطق نماينده اهانت به دستگاه قضايی شده باشد.

رسايی با بيان اينکه به اعلام جرم دادستانی تهران در نطق فردا پاسخ مستدل خواهم گفت، درباره ادعای رسيدگی به محتوای نطق وی در هيات رييسه تصريح کرد: از آقای لاريجانی سوال کردم که آيا درباره نطقم بررسی انجام داده‌ايد که ايشان گفت، هيئت رئيسه مجلس درباره نطق بنده هيچ بررسی‌ای نداشته تا موضعی داشته باشد اما سخنگوی هيئت رييسه است در مصاحبه‌های متعدد خود طوری القا کرده که گويا هيئت رئيسه نطق بنده را مصداق توهين دانسته‌ است.

نماينده تهران در پاسخ به اين سؤال که شما از قوه قضائيه خواسته بوديد تا به سازمان های زير مجموعه خود توصيه کند تا اسناد مربوط به تخلفات مهدی هاشمی را به دستگاه های امنيتی تحويل دهد، آيا چنين اقدامی صورت گرفت، تصريح کرد: بعد از اين تذکر با پيگيری‌ای که کردم مطلع شدم که طی چند روز قبل سازمان بازرسی کل کشور برخی از اين اسناد مهم را در اختيار مراجع ذی صلاح قرار داده است که از رييس دستگاه قضا بابت تذکر و پيگيری موضوع تشکر می‌کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016