پنجشنبه 26 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعدام يک شهروند عرب در زندان کارون

به گزارش منابع محلی، صبح پنج شنبه ١٤/٢/٢٠١٣ شخصی بنام صباح لويمی ٣٨ ساله متأهل و دارای دو فرزند از اهالی کوی "سيد خلف " اهواز در زندان کارون اعدام شد. ديروز چهارشنبه طی تماسی تلفنی با خانواده لويمی از آنها خواسته شده که جهت ملاقات با صباح به زندان کارون مراجعه کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


منابع محلی أضافه نمودند که لويمی چهار سال پيش توسط اطلاعات به اتهام مواد مخدر دستگير و توسط دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده بود و حکم اعدام وی نيز در ديوان عالی کشور تائيد شده بود. به گفته يکی از بستگان اعدامی نيروهای امنيتی حين دستگيری و بازرسی منزل لويمی هيچ گونه دليل و إثبات دال بر جرم وی در رابطه با اتهام منسوب، پيدا نکرده اند و سابقه اعتياد به مواد مخدر نيز نداشته است.

پيش تر سازمانهای حقوق بشر از جمله عفو بين الملل ضمن درخواست توقف و لغو احکام اعدام در ايران ، در گزارش خود تاکيد کرده که آسيب‌پذيرترين قشر جامعه در ايران بيش از همه در خطر اعدام مربوط به مواد مخدر قرار دارد و می‌گويد که از اين قشر افراد تهيدست جامعه و قوميتها بيش از همه قربانی اعدام می‌شوند.

کريم دحيمی فعال حقوق بشر


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016