یکشنبه 5 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرزندان موسوی و رهنورد: فرصت تغيير با رد صلاحيت هاشمی توسط وزارت اطلاعات از بين رفت

کلمه ـ اعضای انجمن اسلامی جامعۀ پزشکی ايران به مناسبت روز ميلاد حضرت علی (ع) و روز پدر با دختران ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد ديدار کردند.

به گزارش خبرنگار کلمه، در اين ديدار دکتر ظفرقندی دبيرکل انجمن اسلامی انجمن اسلامی جامعۀ پزشکی به همراهی جمعی از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی انجمن اسلامی جامعۀ پزشکی روز پدر را به فرزندان ميرحسين موسوی تبريک گفتند و از مقاومت و ايستادگی ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد در اين شرايط دشوار قدردانی کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دختران ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد نيز در اين ديدار با تاکيد بر انواع مشکلاتی که از سوی نيروهای امنيتی برای آنان ايجاد می شود و نيز بی خبری از والدين خود و فضای بسته شديدی که ايجاد شده است، ضمن خير مقدم به مهمانان آرزو کردند که در سالهای بعد هيچ پدری به ناحق اسير زندانها نگردد.

هم چنين در اين جلسه عنوان شد که ماجراهای اخير و رد صلاحيت آقای هاشمی که از پايه گزاران انقلاب و جمهوری اسلامی هستند، به نوعی تاييد گفته ها و نشانه ای بر حق بودن نظرات مهندس موسوی در مورد حوادث و مسائل انتخابات پيشين رياست جمهوری و همچنين صحت نگرانيهای ايشان در مورد مسائل متعددی بود که کشور دچار آن است و مسئولين با دخالت های وزارت اطلاعات بدون توجه به فداکاری آقای هاشمی فرصت بسيار مغتنمی را که برای بهبود و اصلاح وضعيت حاضر ايجاد شده بود از بين بردند و چنين می نمايد که افرادی در دستگاه حاکم حضور دارند که با اين فرصت سوزی نمی خواهند کشور به سر و سامان رسيده و مشکلات متعددی که گريبانگير کشور است کاهش يابد.

در اين جلسه همچنين تاکيد شد که ما برای طی مسير صحيح و بيان حرف حق تلاش می کنيم واگرچه در مورد اين تلاش به طور قطع نمی گوييم همه چيز درست است اما برای ما مشخص شده است که قطعا آن مسيری که در ديگر سو و عليه خواست های مردمی پيموده می شود ناحق و نادرست است.

در اين جلسه درباره مسائل مربوط به انتخابات پيش رو و شرايط کشور و نهادهای مداخله کننده درايجاد بحران ها صحبت شد و حاضرين ضمن ابراز نگرانی از نتيجه چنين رفتارهايی ابراز اميدواری کردند که با بازگشت عقلانيت و بهبود اوضاع کشو، زندانيان سياسی و محصورين آزاد گردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016