پنجشنبه 2 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی وزارت خارجه: گزارش وضعيت حقوق بشر در ايران غير منصفانه است

ايرنا ـ تهران - سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان، گزارش منتشر شده در خصوص وضعيت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ايران را جهت دار و با انگيزه های سياسی خواند و گفت: گزارش تهيه شده با انگيزه های سياسی و کاملا غيرمنصفانه به تشريح وضعيت حقوق بشر درايران پرداخته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش روز جمعه ايرنا به نقل از اداره کل ديپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ايران، ˈمرضيه افخمˈ اظهار داشت: جمهوری اسلامی ايران در منطقه ای که از افراطی گری، خشونت و تروريسم رنج می برد، بعنوان محور ثبات منطقه و برپايه مردسالاری دينی و اعتدال مسئولانه با جامعه بين المللی تعامل سازنده دارد و نمی پذيرد گزارش های مغرضانه ملاک قضاوت وضعيت حقوق بشردر ايران قرار گيرد.

وی با تاکيد براين که، جمهوری اسلامی ايران انتصاب گزارشگر ويژه حقوق بشر را توهين به ملت بزرگ ايران دانسته و آن را به رسميت نمی شناسد، اضافه کرد: همانطور که قبلا نيز اعلام کرده ايم ساز و کارانتصاب گزارشگر کاملا سياسی بوده و نتيجه يک روند گزينشی است که توسط معدودی کشورهای خاص در شورای حقوق بشر دنبال می شود، ازاين رو گزارش تهيه شده نيزبا انگيزه های سياسی و کاملا غيرمنصفانه به تشريح وضعيت حقوق بشر درايران پرداخته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه بيان کرد: گروه های تروريستی و خشونت طلب که دستشان به خون مردم بيگناه آلوده است، عموما منابع تهيه اين گزارش قرار گرفته اند و از اين رو گزارش مذکور فاقد اعتبار و وجاهت قانونی است.

افخم اظهار داشت: تاثيرپذيری گزارشگر از برخی رويکردها و سياست های مغرضانه مانع از درک عميق و نگاه واقع بينانه و بيطرفانه به واقعيات و تحولات مترقی جمهوری اسلامی ايران شده است، بطوری که مشارکت بالا و کم نظيرمردم در انتخابات مهم رياست جمهوری درخرداد ماه سال جاری دراين گزارش ناديده گرفته شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016