سه شنبه 14 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشته شدن سردار سپاه پاسداران، محمد جمالی پاقلعه در سوريه

مهر: يکی از رزمندگان سپاه اسلام که عليرغم سمتهای مديريتی تصميم گرفت مدافع مظلومان باشد سردار محمد جمالی‌پاقلعه بود که تصميم گرفت با پشت کردن به دنيا به دفاع از مردم سوريه در مقابل تروريستها بپردازند و مدافع حريم حرم مبارک حضرت زينب باشد.

اما متاسفانه اين سردار شجاع طی روزهای گذشته توسط تروريستها به شهادت رسيد و مردم کرمان را عزادار کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اعلام انجمن خبرنگاران دفاع مقدس؛ سردار محمد جمالی‌ پاقلعه؛ از پيشکسوتان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ در دفاع از حريم اهل بيت(ع) و ولايت؛ در سوريه به شهادت رسيد.

جمالی‌ از يادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و از جمله فرمانده گردان‌ها و فرمانده محورهای لشکر خط شکن ثارالله بود.

وی بعد از جنگ تحميلی در قرارگاه قدس سپاه در جنوبشرق و در سال‌های اخير در ستاد مبارزه با قاچاق کالا در استانداری کرمان به فعاليت مشغول بود و اخيرا به عنوان داوطلب دفاع از حرم حضرت زينب سلام الله عليها به سوريه اعزام شد و در اين راه به فيض عظمای شهادت نائل گرديد.سردار شهيد جمالی با توجه به هجوم دشمنان اسلام خصوصا آمريکای جنايتکار در کشورهای مسلمان و هجوم همه جانبه وهابيون ،سلفی ها و تکفيری ها به حريم اهل بيت عليه السلام داوطلب دفاع از حريم مقدس حضرت زينب سلام الله عليها شد و در اين راه به فيض عظيم شهادت واصل گرديد.

آئين تشييع پيکر مطهر اين شهيد والامقام فردا هشت صبح از حسينيه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.

ضمنا از سوی امام جمعه کرمان و فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان با انتشار بيانيه ای ضمن تجليل از مقام شامخ اين شهيد بزرگوار برای حضور مردم در مراسم تشييع جنازه دعوت به عمل آمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پيکر مبارک و مطهر اين شهيد بزرگوار فردا صبح از ساعت ۸ از حسينه ثارالله کرمان تشييع و مردم کرمان با اين سردار شجاع وداع و با آرمانهای وی بيعت می کنند و در نهايت شهيد جمالی در مزار شهدای کرمان در کنار همرزمانش شهيدش در زمان هشت سال دفاع مقدس به خاک سپرده می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016