چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
31 اردیبهشت» رقصندگان ویدئوی هپی 'آزاد شدند'
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت رقصندگان ویدئوی 'هپی' ایرانی (+ کلیپ های تهیه شده در کشورهای اسلامی دیگر)

بی بی سی - پلیس ایران می گوید همه کسانی که در نسخه ایرانی موزیک ویدئوی آهنگ خوشحال (Happy) ساخته فرل ویلیامز در ایران نقش آفرینی کردند، شناسایی و بازداشت شده اند.

ساعاتی پس از اعلام خبر بازداشت این عده، فرل ویلیامز در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: "بسیار مایه تاسف است که این بچه‌ها به خاطر تلاش برای ترویج شادی دستگیر شده‌اند".

freehappyiranian2s.jpg
ایرانی های خوشحال را آزاد کنید!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسین ساجدی نیا، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفت و گو با تلویزیون دولتی ایران، ضمن تائید بازداشت این افراد گفت که این دختران و پسران در دو ساعت شناسایی و ظرف شش ساعت همه دستگیر شده اند.

کلیک در گزارش تلویزیون ایران که با جمله "آبرویی که در سراب تست بازیگری ریخته شد" آغاز می شود، آمده که این افراد توسط گروهی"اغفال" شده اند.

در این گزارش بازداشت شدگان که چهره های آنها مشخص نیست می گویند که به آنها گفته شده قرار است برای فیلم سینمایی مجازی از آنها تست بازیگری گرفته شود.

آنها می گویند که به آنها گفته اند که قرار نیست چیزی که ضبط می شود در جایی پخش شود.

بنا بر برخی از گزارش‌های تائید نشده تعداد افرادی که در این رابطه دستگیر شده اند سیزده نفر بوده، اما منابع رسمی تعداد قطعی بازداشت شدگان را اعلام نکرده اند.

در این ویدئو کلیپ چند دختر و پسر ایرانی نشان داده می شود که با آهنگ "هپی" در کوچه‌های تهران و روی پشت‌بام در حال رقصیدن هستند. این ویدئو در در روزهای اخیر ده‌ها هزار بیننده داشته است.

بازسازی ویدئوی "هپی" که از موفق ترین و پرفروش ترین ترانه های ماه های اخیر بوده است، در سراسر جهان رایج شده است و صدها نمونه از بازسازی این ویدئو و رقصیدن جوانان با این آهنگ در فضای مجازی دیده می شود.

چندی پیش ویدئوی تازه ای از رقص شماری از مسلمان های بریتانیایی با این آهنگ در سایت یوتیوب با استقبال زیادی کلیک روبه رو شد.

این کلیک موزیک ویدئو که "مسلمان های خوشحال بریتانیایی" نام دارد، از زمان انتشارش بر روی سایت یوتیوب در ۱۵ آوریل بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار بیننده داشته است.


ورژن "مسلمان های خوشحال بریتانیایی"


ورژن استانبول - ترکیه


ورژن عمان - اردن


ورژن جاکارتا - اندونزی


ورژن ابوظبی - امارات


ورژن قاهره - مصر


ورژن بیروت - لبنان


ورژن کویت


ورژن خارطوم - سودان


ورژن غزه - فلسطین


ورژن ایرانی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016