دوشنبه 6 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
18 دی» من شارلی هستم، ف. م. سخن
16 دی» آقای واحدی٬ اين چه طرز تحليل است؟! ف. م. سخن
پرخواننده ترین ها

اسلام بدون واسطه خامنه‌ای چنين اسلامی است، ف. م. سخن

علی خامنه ای
سياهه‌ی آن چه اسلام مورد نظر سيد علی خامنه‌ای انجام می‌دهد و ما می‌توانيم بی‌واسطه و مستقيم به شما جوانان عزيز غربی با فکت و مدرک نشان دهيم بسيار بيش از اين‌هاست که در اين مطلب کوتاه نمی‌گنجد. فقط به گفتن اين نکته بسنده می‌کنيم که برخی از نويسندگان مخالف و منتقد که در خارج از ايران زندگی می‌کنند٬ به مانند هيات تحريريه شارلی ابدو دائما با خطر ترور روبه‌رو هستند

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيد علی خامنه ای برای تلطيف فضای ضد اسلامی به وجود آمده در غرب٬ خطاب به جوانان غربی می نويسد:
در واکنش به پيش داوری ها و تبليغات منفی٬ سعی کنيد شناختی مستقيم و بی واسطه از اين دين به دست آوريد... اسلام را از طريق منابع اصيل و مآخذ دست اول بشناسيد...

ما برای کمک به جوانان غربی که دسترسی به منابع اوليه اسلامی ندارند به گوشه ای از اسلام مورد نظر سيد علی خامنه ای که با چشم خود ديده و با گوشت و پوست خود آن را احساس کرده ايم اشاره می کنيم:
- اسلام مورد نظر سيد علی خامنه ای اسلامی است که در آن سران اسير حکومت پيشين را «بدون محاکمه» و بدون داشتن امکان دفاع از خود تيرباران می کند.
- اسلام مورد نظر سيد علی خامنه ای اسلامی است که در آن منطقه ی روسپيان پايتخت را که عده ای زن بيچاره و از همه جا رانده هستند به آتش می کشد و برخی از آنان را که حاضر به ترک محل نيستند جزغاله می کند.
- اسلام مورد نظر سيد علی خامنه ای اسلامی است که در آن عده ای از مخالفين سيزده چهارده ساله را٬ حتی بدون اين که نام و نشان شان مشخص باشد٬ اعدام می کند.
- اسلام مورد نظر سيد علی خامنه ای اسلامی است که در آن دختران باکره را برای اين که به صورت شرعی اعدام شوند به عقد زندان بانان در می آورد و آن ها را مورد تجاوز قرار می دهد.
- اسلام مورد نظر سيد علی خامنه ای اسلامی است که در آن عده ی زيادی زندانی سياسی را که حتی دوره ی محکوميت برخی از آنان تمام شده٬ بعد از طرح سه سوال اعدام می کند و آن ها را درگورهای دسته جمعی بی نام و نشان دفن می کند.
- اسلام مورد نظر سيد علی خامنه ای اسلامی است که جوخه های مرگ را به کشورهای خارجی می فرستد و ده ها مخالف سياسی از طيف های مختلف را در وسط خيابان به گلوله می بندد يا در مغازه ی آن ها بمب کار می گذارد يا آن ها را در خانه ی خودشان مثله می کند. شفيق٬ اويسی٬ بختيار٬ محمدی٬ کشته شدگان ميکونوس٬ رجوی٬ فاضلی٬ فرخزاد٬ و عده ی زياد ديگری جزو اين کشته شدگان هستند.
- اسلام مورد نظر سيد علی خامنه ای اسلامی است که در آن نويسنده ی کتابی را که حتی کتاب اش خوانده نشده به اعدام انقلابی محکوم می کند و نويسنده ی خارجی آن٬ سال ها در کشور خودش تحت الحفظ زندگی می کند.
- اسلام مورد نظر سيد علی خامنه ای اسلامی است که در آن نزديک به هشتاد نويسنده و اهل فرهنگ و سياست ايرانی به دست عوامل اطلاعات حکومت به فجيع ترين شکل ممکن به قتل می رسند. همين طور تعداد زيادی زن و مرد را که به نظر آدمکشان حکومت٬ اسلام مورد نظر آقای خامنه ای را به خطر انداخته اند.
- اسلام مورد نظر سيد علی خامنه ای اسلامی است که در زندان های آن حتی ياران و سرسپردگان حکومت٬ به شدت شکنجه می شوند و به زشت ترين کارها اعتراف می کنند. فيلم های شکنجه جهت آگاهی جوانان غربی موجود است.
- اسلام مورد نظر سيد علی خامنه ای اسلامی است که به ضرب و زور بر سر زنان و دختران حجاب می کشد و آنان را وادار به پوشيدن روپوش يا چادر می کند.
- اسلام مورد نظر سيد علی خامنه ای اسلامی است که در آن حتی دختر بچه های مدرسه ای در داخل مدرسه و کلاس درس که تنها دختران حضور دارند ناچار به روسری و مقنعه سر کردن هستند.
- اسلام مورد نظر سيد علی خامنه ای اسلامی است که در آن دانشمندترين و هنرمندترين و مدير و مدبرترين زنان نيز حقوق اجتماعی شان نصف حقوق مردان است.
- اسلام مورد نظر سيد علی خامنه ای اسلامی است که در آن آرايش موی پسران٬ نوع پوشش آن ها٬ نوع نوشيدنی ها و خوردنی ها٬ نوع موسيقی و فيلم همه و همه توسط حکومت تعيين می شود.
- اسلام مورد نظر سيد علی خامنه ای اسلامی است که در آن هيچ مجله و روزنامه و کتابی بدون بررسی قبلی و حذف و سانسور اجازه ی انتشار ندارد. بعضی از اين کتاب ها هم کلا خمير می شوند.
- اسلام مورد نظر سيد علی خامنه ای اسلامی است که در آن تعداد بسيار زيادی روزنامه به بهانه های مختلف تعطيل شده و زندگی روزنامه نگاران را مختل کرده است.
- اسلام مورد نظر سيد علی خامنه ای اسلامی است که در آن يک روزنامه به خاطر اين که از قول هنرپيشه ای بين المللی نقل قول کرده است که «من شارلی هستم» تعطيل شده و مردم مسلمان انقلابی تقاضای تغيير نام مسوول آن را کرده اند!
- اسلام مورد نظر سيد علی خامنه ای اسلامی است که تا اتفاقی در يکی از کشورهای غربی می افتد که مورد پسند حکومت نيست٬ اراذل و اوباش حکومتی به سفارت خانه آن کشور حمله می برند و با چماق و سنگ به تخريب آن می پردازند...

سياهه ی آن چه اسلام مورد نظر سيد علی خامنه ای انجام می دهد و ما می توانيم بی واسطه و مستقيم به شما جوانان عزيز غربی با فکت و مدرک نشان دهيم بسيار بيش از اين هاست که در اين مطلب کوتاه نمی گنجد. فقط به گفتن اين نکته بسنده می کنيم که برخی از نويسندگان مخالف و منتقد که در خارج از ايران زندگی می کنند٬ به مانند هيات تحريريه شارلی ابدو دائما با خطر ترور رو به رو هستند. همين يک نمونه برای آشنا شدن با چهره ی واقعی اسلام مورد نظر خامنه ای کافی است... اگر هم به دنبال کتاب ها و منابع و مآخذ دست اول اسلام مورد نظر سيد علی هستيد به ترجمه ی کتاب های مفاتيح الجنان٬ حليه المتقين٬ حق اليقين٬ و در بر گيرنده ی همه ی اين ها يعنی بحارالانوار٬ و بخصوص رساله های آيات عظام مراجعه کنيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016