پنجشنبه 12 فروردین 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دستگیری بیش از ۲۸۰۰ تن در طرح نوروزی پایتخت

رییس پلیس پایتخت از کاهش چشمگیر جرایم در حوزه سرزمینی ایستگاه‌های نوروزی پایتخت خبر داد.

سردار حسین ساجدی نیا در حاشیه برگزاری یازدهمین قرارگاه نوروزی پلیس پایتخت گفت: هدف از ایجاد و اسقرار ایستگاه‌های نوروزی ارائه خدمات مطلوب و برقراری امنیت شهروندان و مهمانان نوروزی است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم پلیس در ایام نوروز برقراری نظم و امنیت شهروندان و مسافران نوروزی است، گفت: تعامل و همکاری آحاد مختلف مردم با پلیس در انجام موفقیت‌آمیز این ماموریت خطیر نقش مهمی دارد.

وی افزود: مأموران انتظامی تهران بزرگ تمام توان و تلاش خود را در جهت تأمین نظم و امنیت و خدمات رسانی به مسافران در ایام نوروز به کار گرفته‌اند و و در راستای تحقق شعار سال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، که "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" است، عزمی راسخ و تلاشی مضاعف دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان در کنار اعضای خانواده لحظات شیرین سال نو را سپری می‌کنند، همکاران ما در نیروی انتظامی برای حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال انجام وظیفه و خدمت به مردم شریف ایران هستند.

رئیس پلیس پایتخت در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح اقدامات ماموران مستقر در ایستگاه‌های نوروزی اظهار کرد: با عملکرد خوب ماموران پلیس پایتخت ۲ هزار و ۸۵۸ سارق، شرور و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

ساجدی نیا ادامه داد: پلیس پایتخت با راه‌اندازی قرارگاه نوروزی در طول ایام نوروز و استقرار ایستگاه‌های پلیس در محله‌های شهر تهران و به کارگیری ۵۶۰ گشت سواره و ۸۰۰ گشت پیاده در سطح شهر، سعی در افزایش امنیت شهروندان دارد.

ساجدی‌نیا با تاکید بر اینکه حضور پلیس در ایستگاه های نوروزی در همه نقاط شهر تهران باعث افزایش احساس امنیت می شود، افزود: شهروندان با حضور پلیس در معابر و نقاط شهر تهران خصوصا مناطق حساس، احساس آرامش و امنیت می‌کنند که این امر باید تقویت شود.

وی همچنین به توقیف ۸۶۱ دستگاه خودرو و یکهزار و ۴۵۸ دستگاه موتورسیکلت در طول این مدت گذشته اشاره و اظهار کرد: برابر تدابیر اتخاذ شده، خودرو و موتورسیکلت رانندگان متخلف که در سطح معابر دچار تخلفات انتظامی، اجتماعی و رانندگی می‌شوند، توقیف شده و پس از بررسی به مراجع مربوطه منتقل خواهند شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان از مردم خواست به تذکرات و هشدارهای انتظامی و ترافیکی پلیس توجه کرده و پلیس را در انجام وظایف محوله یاری کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016