پنجشنبه 19 فروردين 1395

کشته شدگان گمنام و بی نشان حوادث کار زیر خاک - مجرمین آزاد، برای درآمد بیشتر، مهدی کوهستانی

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است
که مزد گورکن از بهای جان آدمی افزون باشد.

احمد شاملو

هر ساله رقم افراد کشته شده در محیط کار بسیار فراتر از تعداد افراد اعدام شده در ایران است. با این تفاوت که ما می بینیم اخبار اعدام ها در تمامی مراجع بین المللی مطرح می شود اما کمتر اخبار کشته شدگان محیط کار حتی در فضای مجازی انعکاس می یابد. داستان تلخ این مرگها با خاموشی روبرو است. چه اعدام و چه مرگ در محیط کار یک جنایت است. عدم وجود رسانههای مستقل کارگری و ممنوع بودن فعالیتهای کارگری در فضای کارخانهها و کارگاههای تولیدی و نبود تشکلهای مستقل کارگری، امکان بروز هرگونه خبر مربوط به کارگران وشرایط حاکم بر فضای کار را بسیار کم کرده است، مگر در مواردی که خود کارگران با ارتباط گیری با فعالین کارگری اقدام به انتشار اخبار کارگری میکنند. در شرایط حاکم تنها رسانه منبع اخبار کارگری سایت ایلنا وابسته به نهادهای دولتی و امنیتی است که با کم رنگ نشان دادن اخبار مربوط به کارگران و پخش درصد کمی از اخبار اعتراضات کارگری، اقدام به خبر رسانی میکند و در لابه لای خبرها نیز به حمایت از سیاستها و وعده وعیدهای دروغین دولت میپردازد، به عنوان مثال، مصدومیت و مرگ کارگران را به علت نبودن حفاظت و ایمنی محل کار(مانند بلعیدن شدن کارگر توسط دستگاه بستنی و یا خفگی کارگران در اعماق چاه حین حفاری) حادثه بیان میکند.
همه کسانی که درصد بسیار کمی به حفاظت وایمنی در محیط کار از وضعیت اسفبار حاکم بر محیط کاری کارگران ایران، از ساده ترین شغل تا پیچیده ترینش آشنا باشند، میدانند که این کشتار بی رحمانه کارگران و قتل عمد است و نه حادثه. اگر در کارخانه تولید شیشه یزد دستگاههای شیشه بری سه کارگر را شقه میکند یا میبلعد حادثه نیست بلکه به گفته شاهدان عینی و خانواده کارگران این کارخانه کشتارگاه کارگران است!

این رسانه دولتی به میزان مرگ ومصدومیت کارگران در سراسر کشور نمیپردازد و اشاره ای به میزان بالای این اخبار به دلایل مختلفی نمیکند. وضعیت اسفبار زنان در کارخانههای تولید پتو و پشم بافی و سایر صنایع مشابه که اکثرا دارای مشکلات ریوی و تنفسی هستند بیان نمیشود. در حالی که این سایت ازامکانات بخش کارگری دولت استفاده میکند، گزارشی از وضعیت این کارگران و شرایط محیط کاری آنان به دلیل عدم اهمیت تهیه نمی کند.
در حال حاضر عدم امنیت شغلی و نبودن ایمنی کار از بزرگترین معضلات کارگران میباشد و بسیار ضروری است که به این مسائل پرداخته شود تا کارگران نسبت به بخشی از طبیعی ترین حقوق خود آشنا شوند. در هر صورت تناقض آشکار در گزارشات و آمار وارقام منتشره به خوبی بیانگر حجم بسیار بالای مرگ ومصدومیت کارگران است، به خصوص در بخشی که کارگران از داشتن بیمه و امکان استفاده از حقوق دوران از کارافتادگی و غیره محرومند مانند کارگران افغان که بیشتر در بخش خدمات مانند لایروبی و ساختمان سازی مشغول هستند. آنان از تمام حقوق طبیعی کار بی بهره اند و در بسیاری موارد حتی بیمارستانها هم از پذیرش و درمان آنها سرباز میزنند.
عکس زیر نشان میدهد که ایمنی کارگران ساختمانی اصلا در ایران معنی ندارد.

بیشترین آمار کشته شدگان حوادث کاری را کارگران ساختمانی تشکیل میدهند. تعداد کمی از این کارگران بیمه هستند. دولت بارها اعلام کرده است بیش نهصد هزار کارگر ساختمانی بیمه شده اند و تنها در استان البرز صدها هزار کارگر ساختمانی وجود دارد.
با نگاهی گذرا به آمار و ارقام ارائه شده که به نظر میرسد مانند سایر آمارهای دولتی درصد بسیار پایینی اعلام شده است، باید این نکته مهم را دید که اغلب این مصائب برای کارگاههایی است که از شمول قانون کار خارج شده اند و کارفرما و بازرسین کار نسبت به این بخش احساس هیچ گونه مسئولیتی نمیکنند. طبق مرکز تامین اجتماعی فقط در ایران ۱۳۳۲۷۶۹۲ بیمه شده اصلی وجود دارد و بیمه شدگان تبعی ۲۱۷۱۳۳۹۶ رقمی نزدیک به ۳۵ میلیون نفرند یعنی حدود ۴۶ درصد جمعیت جامعه. براساس آمار تامین اجتماعی ۱۲۹۷۲۸۸ مستمری بگیری وجود دارند که ۴۳۴۲۶ به موارد از کار افتادگی ناشی از کار و مرگ در حین کار مربوط میشود و فقط ۳۳۵ مورد غرامت عضو پراخت شده است.
ایجاد تشکل سراسری این امکان را برای کارگران بوجود میآورد که علاوه بر سازماندهی خود و دستیابی به حقوق طبیعی خود، خواهند توانست با ایجاد یک رسانه مستقل کارگری نه تنها به آموزش نیروهای کارگری در حوزه مسائل کارگری بپردازند بلکه اخبار مربوط به کارگران را در سراسر کشور منتشر کنند و بتواند این نوع موارد ایمنی کار را پوشش دهند. قانون کار اجازه به سرپیچی به کارگر را نمی دهد اگر احساس کند که محیط کار ایمن نیست. کارگر باید در محیط کار آموزش ایمنی کار را از دیدگاه کارگری بیاموزد نه از دیدگاه سود آوری سرمایه.
در سال گذشته (۹۴) ما شاهد اعتراضات واعتصابات گسترده اما پراکنده در سراسر ایران بودیم اما به علت عدم سازماندهی و نداشتن تشکل صنفی اغلب این اعتراضات بدون نتیجه و با اخراج و احضارکارگران ونمایندههایشان روبه رو شده است و رسانههای به اصطلاح ملی (رادیو و تلویزیون ) حتی در حد یک خبر حاشیه ای به این اخبار نپرداختند. در واقع سکوت خبری در رابطه با مسائل کارگری به دولت به عنوان بزرگترین کارفرما و سایر کارفرماها این فرصت را میدهد تا کارگران خود را تنها و در انزوای خبری و جدای از سایر هم طبقه ایهایشان ببینند و امکان اتحاد و همبستگی برای کارگران وجود نداشته باشد.
بررسی برخی از آمار واطلاعات ارائه شده توسط مسئولین وسایت ایرنا آشکارا تناقض موجود در این دادهها را نشان میدهد .
مهندس سید حسن هفده تن، مشاور وزیر کار ربیعی، در ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ اعلام کرد:
"خوشبختانه حوادث کار در استان البرز ۲۵۰ درصد کاهش داشته است ... سال گذشته حدود ۱۳هزار حادثه ناشي از کار در کشور ثبت شده که اين ميزان حادثه، منجر به مرگ هزار و ۸۰۰ کارگر شده است."
برخلاف آمار مسئولین ونشریات دولتی که میخواهند وانمود کنند که آمار حوادث کار کاهش یافته است، طبق آمار پزشکی قانونی در بین سالهای ۸۹ تا ۹۳ به طور صعودی روزانه از پنج تا هفت کارگر در محیط کار کشته شده اند. در سال ۹۳ ، ۱۸۹۱۶ حادثه در کار رخ داده است که ۹۷.۴۰ آن متعلق به مردان میباشند.
این آمار نه تنها بیانگر این است که این آمار کاهش نیافته بلکه بطور سرسام آوری افزایش پیدا کرده است. هر چه پنهان کاری گزارشات اخبار بیشتر میشود و به همان اندازه گزارشات مربوط به حوادث محیط کار کمتر هم میشود. اگر در سالهای دهه هشتاد نام کارگر کشته شده ذکر میشد در سال گذشته به جز چند مورد اسمی از کارگری برده نمیشود.
۹۳ درصد کل قراردادهای کار در ایران به صورت موقت است و این مسئله بر ناایمن بودن شرایط کار بسیارتاثیرگذار است. کارگاه‌های زیر ۵۰ نفر از قانون کار خارج شده است که بیشترین حوادث کار را دارند. تنها ۱۰ درصد کشته‌شدگان ناشی از حوادث کار در ایران بیمه بوده‌اند. کارگاه‌های کوچک فاقد بیمه هستند، ۹۰ درصد کارگران مزایای از کار افتادگی شامل حال آنها نمیشود و به صندوق تامین اجتماعی نمیتوانند مراجعه نمایند.
سال ۸۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آیین نامه‌ای تحت عنوان «ایمنی در امور پیمانکاری» به استناد مواد ۱۳،۸۵ و۹۱ قانون کار دولت و آیین نامه ایمنی امور پیمانکاری را ابلاغ کرد. ظاهرا برخی استان‌ها ملزم به اجرای ایمنی کار شدند. در سال ۹۱ نیز بخشنامه‌ای از سوی وزارت کار به همه دستگاه‌های ذیربط ارسال شد که به موجب آن تشکیل پرونده صلاحیت ایمنی و امور پیمانکاری برعهده انجمن‌های صنفی ایمنی و بهداشت کار قرار گرفت. اما با مراجعه به سایت این نهاد به آسانی میتوان به نمایشی بودن فعالیت این نهاد برای ثبت گواهینامه ایمنی کار را فهمید و این گواهینامه ها مبنای در سایت ندارد و تبلیغ سیاسی است. از اوایل سال ۹۳ تا به امروز هیچ خبری بر روی آن نیست و خبرهای دیگر هم تنها جنبه تبلیغی برای بیت رهبری و وزیر کار میباشند.
بر اساس ماده ۲۷ قانون کار"«هر‌گاه کارگر در انجام وظایف محوله قصور ورزد و یا آئین نامه‌های انضباطی کارگاه را پس از تذکرات کتبی نقض نماید، کارفرما حق دارد در صورت اعلام نظر مثبت شورای اسلامی کار علاوه بر مطالبات و حقوق معوقه به نسبت هر سال سابقه کار، معادل یک ماه آخرین حقوق کارگر را به عنوان حق سنوات به وی پرداخته و قرارداد کار را فسخ نماید. در واحدهائی که فاقد شورای اسلامی کار هستند، نظر مثبت انجمن صنفی لازم است در هر مورد از موارد یاد شده اگر مساله با توافق حل نشد به هیات تشخیص ارجاع و در صورت عدم حل اختلاف از طریق هیات حل اختلاف رسیدگی و اقدام خواهد شد درمدت رسیدگی مراجع حل اختلاف، قرارداد کار به حالت تعلیق در می‌آید. "
در حالی که میبینیم تعداد بسیاری از کارگران و به ویژه زنان در این کارگاهها مشغول به کار میباشند بدون این قانون کار، حداقلی مانند بیمه شامل حالشان شود.
در بحبوبه جمع آوری اخبار نقض حقوق کارگری بودیم که دوستی نوشت حوادث کار بیداد میکند و چرا گزارش آن را تهیه نمیکنید و چرا این گزارشها را انتقال نمیدهید. جمع آوری اسناد حوادث کار در جامعه ای که رسانه مستقل نیست کار راحتی نیست ولی تنها کافی است سایت وابسته به وزیر کار یعنی حزب خانه کارگر را دید تا ابعاد فاجعه را دید. گزارشاتی که نسبت به سال قبل بیشتر شده و در عین وخیم تر. گزارش زیر تنها حدود ۲۳۵ مورد یعنی یک درصد ازکل مجموع این گزارشات است. گزارشاتی که هر کدام از آن برای حزب خانه کارگر در یک خط طرح شده است. نه نامی از کشته شده است و نه سوابق این افراد و نه اینکه صاحب کار کیست. ۳۹ مورد مرگ فجیع، پنج انفجار در محیط کار، ۱۳ مورد تصادف که فقط در یک مورد آن ۳۵ نفر کشته شده اند، ۴ مورد مسمومیت که یک مورد آن ۹ کارگر و مورد دیگر ۴ کارگر، ۵۶ مورد فرو افتادن در چاه ، سقوط ار برج-آسانسور، چاه و دیوار کار ، ۱۴ مورد ریزش معدن، ۹ مورد انفجار و برق گرفتگی، ۲۱ مورد خفه گی، ۱۸ مورد آتش سوزی ( در یکی از گزارشات آمده است ساعت ۲ بعدازظهر اتش شروع میشود و آتش نشانی ساعت ۵:۱۷ به محل میرسد) ، ۴ مورد خودکشی در محیط کار ، ۵ مورد مجزا که منجر به مرگ کارگران شده است ، که در یک مورد آن ۳۲ کشته و ۴۴ زخمی وجود دارد ، چند مورد کارگران اعتراض خود را به بیرون از محیط کار میآورند که یک مورد کارگر معترض کشته میشود و مرگ ۵ غواص. در میان این اخبار کشته شدن ۴۹ کارگر در آذربایجان شرقی ، ۷۷ نفر اصفهان، ۲۴۳ نفر تهران ۱۳ نفر خراسان و ۵۸ نفر در مازندران وجود دارد. طبق آمار در هفته دو کارگر در مازندران جان خود را از دست میدهند.از طرفی افزایش صد درصدی حوادث کارگری در بویر احمد است.
تنها در یک خبر "فرماندار شازند از شناسایی ۱۳ قصور کارفرما و پیمانکار که طی روزهای گذشته به مرگ ۴ کارگر پالایشگاه امام خمینی این شهر منجر شده بود، خبر داد. " از اینکه حکم این افراد چه شد خبری نیست. در اینکه بسیاری از این افراد جان خود را داده اند تا صاحب کار بیشتر سود کند، اینکهو ایمنی کار و آموزش ایمنی کار برای کارگران. تبدیل به آرزو شده است ، شکی نیست. کنترل و بازرسی منظم و قرارداد سفید امضا و رشوه گیری مشکل را چند برابر کرده است. طبق اظهارت وزارت کار در کشور بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار کارگاه وجود دارد و تنها ۸۰۰ بازرس کار وظیفه بازرسی دارند. یعنی برای هر ۳۱۲۵ کارگاه یک بازرس.
تا زمانی که داستان این کارگران کشته شده بیان نشود، نه مجرمی مشخص میشود و نه از از تکرار این جرم جلوگیری میشود و این گزارشات تنها داستانی است همانند بسیاری از دردهای دیگر جامعه مان، اعدادی خشکی است بر روی کاغد. دوستی تعریف میکرد که در مشهد برای خاکسپاری آشنا رفته بود و متوجه میشود دائم جوانانی را به خاک میسپارند که در یک کارخانه شیشه بری کار میکرده اند و دستگاهها این کارخانه کارگران ساده را میبلعد. مادرانی در آنجا گریان بودند که امید داشته اند اولین درآمد کار پسرشان بتواند گوشه ای از مخارج آنها را پوشش دهد غافل از اینکه این شغل قاتل فرزندشان میشود.
۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ مصادف است با روزجهانی سوگواری با قربانیان محیط کار می باشد. اگر مخالف برگذاری برنامه های میلیاردی حکومت در سوگواری رایج هستیم و اگر نخواهیم همانند حاکمان ایران سوگواری را به بخشی از فرهنگ کارگری تبدیل کنیم. باید سوگواری برای از دست رفتگان را به مبارزه برای زندگی کارگران تبدیل کنیم و نیاز به این مبارزه را همراه با آگاهی رشد دهیم. نباید منتظر ماند تا کسی یا نهادی انعکاسی باشد از این جنایتی که هر روز در محیطهای کار ایران اتفاق میافتد. باید هر کس بر فراخور شرایطش برای بزرگداشت این عزیران کاری بکند. حتی میتوان برای این از دست رفتگان علامت یا نشان سیاه برروی لباس گذاشت یا قربانیان مصدوم و دهها هزار خانواده این افراد در کنار هم برنامه بگارند و یاد و خاطره این عزیزان و ظلم روا شده در حق آنها را یادآوری کنند. در فضای مجازی فیسبوک، اسناگرم، توییتر و تلگرام میتوان نمای که عکسها چاپ می شود را به یاد این عزیزان سیاه کرد. از همه مهمتر برنامه در محیط کار گذاشت و توانست خانوادههای این عزیزان خاطرات آنها را بگوییند و نشان دهند آنها هم انسانهای بودند که زندگی را دوست داشتند و حق زندگی داشتند. اکثر فعالین و نمایندگان کارگری در محیط کار کسانی هستند که به ایمنی کار اهمیت می دهند.
کارگران در مازندرانی که امروز قتلگاه کارگران ساختمانی شده است، روزگاری این شعار را سر میدادند:
" باید همچون خزر بخروشیم، فریادهای ما اگر که رسا نیست باید یکی شود باید یکی شود "
فریاد ها را یکی کنیم.

مهدی کوهستانی
فروردین ۱۳۹۵

کد خبر و
تاریخ خبر گزارش تیتر خبر
۱. ۲۶۳۲۸۵ ۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۱:۳۰:۲۶ صبح امروز یک کارگر روز مزدی مجتمع نی شکر هفت تپه در جاده منتهی به مزارع نی شکر در اثر تصادف با خودروی نیسان حامل کارگران کشته شد کارگر روزمزد نیشکر هفت تپه در هنگام کار کشته شد
۲. ۲۶۳۳۴۹ ۱۳۹۴/۰۱/۱۵ ۱۳:۲۹:۱۰ هیچ یک از سه کارگر کشته شده در کشتی سیراف مقصر نبودند هیچ یک از سه کارگر کشته شده در کشتی سیراف مقصر نبودند
۳. ۲۶۴۸۷۶ ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ ۱۶:۰۳:۴۸ بر اثر سقوط دستگاه بالابر در یک کارخانه چینی واقع در شهرک صنعتی توس در خراسان رضوی، یک کارگر ۲۷ ساله کشته شد در خراسان رضوی رخ داد
کشته شدن یک کارگر بر اثر سقوط بالابر در کارخانه تولید چینی
۴. ۲۶۸۴۹۹ ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ ۱۱:۳۳:۵۶ بعد از ظهر دیروز چهار کارگر نیروگاه برق شیروان براثر سقوط از ارتفاع کشته شدند/ تنها کارگر مصدوم این حادثه به دلیل شکستگی بیمارستان منتقل شده‌است/ فعالیت این قسمت از نیروگاه موقتا متوقف و پیمانکار تا روشن شدن علت حادثه بازداشت شده است معاون فرمانداری شیروان خبرداد
مرگ چهار کارگر نیروگاه شیروان در حین کار/ بازداشت پیمانکار تا روشن شدن ماجرا
۵. ۲۷۰۳۳۰ ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ ۱۶:۰۳:۵۴ یک کارگر تعمیرکار پله برقی در اصفهان روز گذشته (پنجشنبه ۲۷ فرودین) براثر حادثه در حین کار کشته شد. کشته شدن یک کارگر ۴۰ ساله در معدن سنجدک کاشمر
۶. ۲۷۱۱۵۰ ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ ۱۶:۲۰:۳۳ شش ماه پس از مصدومیت ۱۵ کارگر گوجه‌چین بر اثر واژگونی وانت پیکان حامل آنان در نزدیکی جاده روستایی ایلشهر بخش بوشکان، صبح جمعه (۲۸ فروردین) واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در شهر بردستان از توابع شهرستان دیر به مصدومین ۱۴ کارگر مزارع گوجه فرنگی انجامید. حال ۳ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است. واژگونی وانت حامل کارگران گوجه‌چین بار دیگر حادثه آفرید/ مصدومیت ۱۴ نفر
۷. :۲۷۱۳۶۶ ۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ۱۴:۵۵:۴۰ منابع خبری در مشهد، از حملهٔ همراهان بیمار به یک پرستار و مجروح شدن وی در روزهای گذشته خبر می‌دهند. هنوز هیچ یک از منابع خبری، تاریخ دقیق حادثه را اعلام نکرده‌اند اما گفته می‌شود این حادثه هفتهٔ گذشته و در حین انتقال یک بیمار از شهر خواف به مشهد و در شهرستان تربت حیدریه رخ داده است.. دومین گزارش حمله به پرستاران در دو هفته اخیر به تازگی یک پرستار مرد در استان خراسان رضوی هنگام انتقال مریض با آمبولانس، با قیچی مورد حمله همراه مریض قرار گرفته است.
۸. ۲۷۱۷۹۸ ۱۳۹۴/۰۲/۰۱ ۱۰:۲۹:۵۴ منابع خبری در یزد از کشته شدن یک کارگر بر اثر ریزش کانال فاضلاب خبر می‌دهند. گفته می‌شود عدم رعایت مسائل ایمنی عامل این حادثه بوده است. کارگری در یزد بر اثر ریزش کانال فاضلاب کشته شد
۹. ۲۷۲۹۵۰ ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ ۰۹:۵۶:۵۸ روز گذشته تعدادی از کارگران شاغل در پروژه‌های فازهای ۱۷ و ۱۸ این منطقه دچار مسمومیت گازی شدند و دو کارگر جان شان را از دست دادند.در این حادثه دست کم دو نفر از کارگران که از اهالی اندیمشک و شهرکرد بوده‌اند بر اثر مسمومیت تنفسی گاز سولفید هیدروژن (H۲S) کشته شده‌اند.
مرگ دو کارگر عسلویه بر اثر مسمومیت گاز ترش.
۱۰. ۲۷۳۰۰۸ ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ ۱۰:۲۹:۰۲ «علی عباسی» با بیان اینکه ۸۰ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار سال گذشته در مازندران جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: این افراد همگی مرد بودند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک‌درصد افزایش داشت. در سال گذشته ۸۰ کارگر در مازندران بر اثر «حوادث حین کار» کشته شدند
۱۱. ۲۷۳۴۰۵ ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ ۱۲:۱۵:۵۷ ۷ کارگر پالایشگاه امام خمینی شازند اراک در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز در پی نشت گاز به دلیل آنچه عدم رعایت دستورالعمل‌های HSE به هنگام تعمیرات واحد آب ترش این واحد تولیدی اعلام شده است، دچار گازگرفتگی شدند.
پنج تن از مصدومان در بیمارستان بستری شد‌ه‌اند که حال همه آن‌ها بسیار وخیم گزارش شده است. پزشکان از وخامت بیش از حد حال یکی از آن‌ها خبر می‌دهند. ۷ کارگر پالایشگاه شازند اراک در پی نشت گاز راهی بیمارستان شدند
۱۲. ۲۷۳۶۹۹ ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۱۴:۳۲:۳۲ یک مقام صنفی در کارخانه‌های محور غرب تهران در گفتگو با ایلنا با تایید این خبر، هویت این کارگر خدماتی ۴۵ ساله را «علی اکبری»، دارای ۴ فرزند و ۲۳ سال سابقه کار در شرکت دارو پخش و ساکن شهرستان شهریار اعلام کرد. با سقوط از طبقه چهارم ساختمان
کارگر قدیمی کارخانه داروپخش به زندگی‌اش پایان داد
۱۳. ۲۷۳۷۱۷ ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۱۵:۲۳:۱۱ حوالی ساعت ۱۰ صبح روز گذشته، یکی از کارگران شیفت صبح شرکت «نیپکو» واقع در شهرک صنعتی اشتهارد به دلیل رعایت نشدن موارد ایمنی کار در زیر دستگاه پرس جان خود را از دست داد. در شهرک صنعتی اشتهارد؛
کارگر کارخانه «نیپکو» زیر دستگاه پرس کشته شد
۱۴. ۲۷۴۱۹۳ ۱۳۹۴/۰۲/۱۰ ۱۲:۳۸:۴۸ همکاران او به ایلنا گزارش داده‌اند که «شهین احمدی بگجان» حوالی ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه (۹ اردیبهشت) هنگام کار در کارخانه «بستنی عسل» واقع در شهرک صنعتی سنندج بر اثر حادثه کار کشته شد. این حادثه زمانی اتفاق افتاد که ابتدا دست این کارگر در دستگاه خط تولید این کارخانه بستنی سازی گیر کرد و سپس بدن او به داخل دستگاه کشیده شد. مرگ دردناک کارگر کارخانه «بستنی‌ عسل» در سنندج
ظهر دیروز یک کارگر زن ۳۰ ساله در سنندج هنگام کار در کارخانه بستنی سازی به داخل دستگاه کشیده شد و به طرز فجیعی جان باخت
۱۵. ۲۷۴۳۵۹ ۱۳۹۴/۰۲/۱۱ ۱۶:۵۱:۲۸ «محسن بندی» در توضیح این خبر گفت: «محمود مولایی» یکی از مصدومین حادثه پالایشگاه شازند که در این بیمارستان بستری شده بود ظهر امروز درگذشت. یکی از کارگران مصدوم پالایشگاه شازند جان باخت
مدیر بیمارستان امیرالمومنین اراک از مرگ یکی از کارگران مصدوم حادثه پالایشگاه امام خمینی شازند خبر داد.
۱۶. ۲۷۶۰۸۳ ۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ۱۱:۵۸:۱۲ منابع کارگری می‌گویند حداقل یکی دیگر از کارگران مصدوم پالایشگاه امام خمینی شازند در بیمارستان جان باخته و به این ترتیب شمار کارگران کشته شده در حوادث اخیر این پالایشگاه به چهار نفر رسیده است. آن طور که کارگران به ایلنا گفته‌اند دو تن از سه کارگری که بر اثر حادثه روز ۱۵ اردیبهشت در پالایشگاه امام خمینی شازند در کمای عمیق به سر می‌بردند، جان باخته‌اند. مقامات محلی مرگ یکی از این کارگران را به طور تلویحی تایید کرده‌اند با مرگ یکی دیگر از مصدومان؛
شمار کشته‌شدگان پالایشگاه شازند به ۴ نفر رسید/ احتمال مرگ ۲ کارگر دیگر
۱۷. ۲۷۶۸۹۰ ۱۳۹۴/۰۲/۲۳ ۱۰:۱۷:۲۰ در این حادثه که صبح دیروز (۲۲ اردیبهشت) رخ داد، ۲ تن از کارکنان ایستگاه گاز میاحی در هنگام تعمیر لوله‌های گاز داخل این لوله‌ها گیر کردند و دچار گاز گرفتگی شدند

دو کارگر هنگام تعمیر لوله‌های گاز ایستگاه میاحی کشته شدند. روز گذشته ۲ کارگر ایستگاه گاز میاحی اهواز بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسید کربن جان باختند.
۱۸. ۲۷۷۴۰۹ ۱۳۹۴/۰۲/۲۶ ۱۱:۴۱:۲۴ براساس خبری که به نقل از سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در رسانه‌ها منتشر شده است این حادثه در حیاط یک منزل مسکونی که در جنوب تهران قرار دارد برای دو کارگر تبعه افغان اتفاق افتاده است. مرگ دو کارگر چاه‌کن براثر گازگرفتگی. : روز گذشته (جمعه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه) دو کارگر ساختمانی هنگام حفر یک حلقه چاه در منطقه خزانه تهران جان خود را از دست دادند.
۱۹. ۲۷۷۵۸۹ ۱۳۹۴/۰۲/۲۷ ۱۲:۳۳:۵۷ سه کارگر فولاد خراسان روز سه‌شنبه هفته گذشته (۲۲ اردیبهشت) بر اثر فوران مواد مذاب از دیگ مستقر در کارگاه ریخته‌گری مصدوم شده و به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا در مشهد منتقل شدند. فوران مواد مذاب از دیگ مستقر در کارگاه ریخته‌گری مجتمع فولاد خراسان جان یک کارگر را گرفت. حال دو کارگر دیگر به شدت وخیم است
۲۰. ۲۷۸۰۳۵ ۱۳۹۴/۰۲/۲۹ ۱۰:۰۶:۴۶ این حادثه روز دوشنبه (۲۸ اردیبهشت) در روستای دشتی اصفهان هنگامی اتفاق افتاد که این کارگران در حال انجام کار بودند و به دلیل استنشاق گار آمونیاک به داخل چاله فضولات سقوط کرده و امکان خروج از آن را نیافتند.
سقوط ۷ کارگر به داخل چاله فاضلاب بر اثر استنشاق گاز آمونیاک ۷کارگر یک شرکت تولیدی در اصفهان که به دلیل استنشاق گاز آمونیاک به داخل چاله فضولات سقوط کرده بودند، با حضور آتش‌نشانان نجات یافتند.
۲۱. ۲۷۸۶۴۱ ۱۳۹۴/۰۲/۳۱ ۱۴:۲۳:۱۲ : به دنبال وقوع حادثه سقوط یک دستگاه جرثقیل در یکی از معادن خصوصی زغال سنگ در حوالی دامغان در روز سه شنبه (۲۹ اردیبهشت ماه) که به مصدومیت یک کارگر انجامید، از سمنان گزارش می‌رسد که این کارگر مصدوم پس از ۳ روز مقاومت سرانجام امروز (۳۱ اردیبهشت) در بیمارستان دامغان جان باخته است مرگ یک کارگر معدن‌چی در دامغان پس از سه روز مقاومت
۲۲. ۲۷۸۷۰۲ ۱۳۹۴/۰۳/۰۱ ۱۰:۲۶:۳۴ این حادثه در حوالی ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه(دیروز) اتفاق افتاده و کارگرکشته شده ۲۳ سال سن داشته است. روز گذشته در شیراز اتفاق افتاد:
مرگ کارگر تعمیرکار براثر سقوط آسانسور
۲۳. ۲۷۸۷۲۰ ۱۳۹۴/۰۳/۰۱ ۱۱:۳۳:۲۴ در این حادثه میلگرد پی ساختمان به کتف این مرد جوان فرو رفت و وی به‌شدت مصدوم شد.
در بررسی‌ها معلوم شد که در یک زمین گودبرداری شده، کارگران مشغول نصب اسکلت فلزی بودند که کارگر جوانی هنگام بالا رفتن از اسکلت فلزی ناگهان تعادلش به هم خورد و به محل گودبرداری شده سقوط کرد.بر اثر این حادثه می‌لگردی که در فونداسیون ساختمان استفاده می‌شد، از زیر کتف راست این کارگر وارد بدنش شده و از شانه او خارج شده بود. مصدومیت یک کارگر ساختمانی هنگام گودبرداری در تهران
کارگر جوانی به عمق ۱۲ متری زمین گودبرداری شده در خیابان شهید مدنی سقوط کرد و راهی بیمارستان شد.
۲۴. ۲۷۸۸۱۸ ۱۳۹۴/۰۳/۰۲ ۱۰:۱۱:۲۹ یک کارگر چاه کن که بدلیل تخریب دیواره چاه در عمق ۱۲ متری محبوس شده بود توسط آتش نشانان از مرگ نجات یافت سقوط کارگر افغان در عمق ۱۲ متری چاه
۲۵. ۲۷۹۲۵۴ ۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ۱۵:۰۷:۰۰ صبح امروز (۳ خرداد ماه) کارگری در حین اسکلت بندی یک ساختمان مسکونی در خیابان علامه جنوبی منطقه سعادت آبادتهران به علت فقدان امکانات ایمنی از جمله نداشتن کمربند حفاظ، از طبقه هفتم به طبقه منفی ۳ به عمق ۹ متر سقوط کرد. سقوط کارگر جوشکار از طبقه هفتم ساختمانی در سعادت آباد
۲۶. ۲۷۹۶۶۱ ۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۲:۰۸:۲۴ : شب گذشته بر اثر برخورد مینی بوس حامل ۱۱ نفر از کارگران کارخانه فولاد کویر با یک دستگاه تریلر در محور کویری مرنجاب، یک کارگر کشته شد و ۱۰ کارگر دیگر به بیمارستان منتقل شدند. حال سه نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است تصادف خودرو حامل کارگران «فولاد کویر» یک کشته و ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
۲۷. ۲۷۹۸۳۱ ۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ۱۶:۲۸:۳۴ «علی اکبری»، یکی دیگر از کارگران فولاد خراسان که بر اثر فوران مواد مذاب از دیگ مستقر در کارگاه ریخته‌گری این کارخانه به شدت مصدوم شده بود، ساعت ۱۰ صبح امروز (سه‌شنبه ۵ خرداد) جان باخت و به این ترتیب شمار قربانیان این حادثه به دو نفر رسید شمار قربانیان فوران مواد مذاب در «فولاد خراسان» به ۲ نفر رسید
۲۸. ۲۸۰۱۰۶ ۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ۱۶:۵۳:۴۴ این حادثه روز گذشته (۵ خرداد) در شهر وایقان شهرستان شبستر در استان آذربایجان شرقی، زمانی رخ داد که یک کارگر پیمانکاری که قصد بررسی یکی از ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز به کوره‌های آجر پزی شهر وایقان را داشت با سقوط ناگهانی این ایستگاه بر روی سرش کشته می‌شود. کارگر پیمانی اداره گاز شبستر هنگام کار کشته شد
بر اثر سقوط ایستگاه تقلیل فشار گاز در شهر وایقان شهرستان شبستر، یک کارگر پیمانکاری اداره گاز کشته شد.
۲۹. ۲۸۰۳۶۹ ۱۳۹۴/۰۳/۰۸ ۱۵:۴۶:۰۱ امروز در شهرک اکباتان تهران یک کارگر ساختمانی براثر ریزش دیواره چاه فاضلاب یک ساختمان در حال احداث دچر حادثه شد ظهر امروز در شهرک اکباتان اتفاق افتاد
ریزش دیواره چاه کارگر ساختمانی را محبوس کرد
۳۰. ۲۸۰۸۲۲ ۱۳۹۴/۰۳/۱۰ این حادثه عصر دیروز (۹ خرداد ماه) زمانی رخ داد که کارگری حین خالی کردن لولههای فلزی «شرکت آبیاری تنگه حمام» از پشت یک دستگاه تریلی در مسیر جاده قصرشیرین به سرپل ذهاب حوالی روستای کلانتر دچار حادثه شده و لولهها بر روی وی سقوط کردند. کشته شدن یک کارگر بر اثر سقوط لوله‌های فلزی در قصر شیرین
کارگری حین تخلیه لولههای فلزی از یک خودرو تریلر در مسیر قصرشیرین به سرپل ذهاب دچار حادثه شد و جان باخت.
۳۱. ۲۸۱۲۴۱ ۱۳۹۴/۰۳/۱۲ ۱۲:۳۶:۵۸ این حادثه در خیابان وحدت اسلامی تهران اتفاق افتاده و طی آن یک کارگر ١٥ ساله تبعه کشور افغانستان بر اثر سقوط از ارتفاع ۶ متری جان باخته است.
نوجوان ١٥ ساله افغان هنگام کار در تهران کشته شد
شامگاه دوشنبه، ۱۱ خرداد یک کارگر ١٥ ساله افغان بر اثر سقوط از ساختمان در حال احداثی در تهران جان باخت.
۳۲. ۲۸۱۷۶۴ ۱۳۹۴/۰۳/۱۶ ۱۰:۲۲:۵۹ این کارگر بر اثر ریزش کانال فاضلاب شهر ماهان جان باخته است.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر ماهان اعلام کرده است این حادثه در ساعت ۱۲و ۱۵ دقیقه ظهر جمعه (۱۵ خرداد) در خیابان امام خمینی این شهر رخ داده است. مرد افغان هنگام کار در فاضلاب شهر ماهان کشته شد
ظهر دیروز یک کارگر تبعه افغانستان هنگام کار در شهر ماهان استان کرمان کشته شد.
۳۳. ۲۸۲۰۸۶ ۱۳۹۴/۰۳/۱۷ ۱۴:۱۸:۴۶ در این حادثه که در ساعت ۲۳ و ۲۵ دقیقه شب گذشته (۱۶ خرداد) به آتش‌نشانی گزارش شد ۱۱کارگر که در اقامتگاه خود در یک انبار واقع در زیر زمین ساختمانی ۴ طبقه در خیابان ولیعصر تهران در حال استراحت بودند دچار گاز گرفتگی شدند.
گازگرفتگی ۱۱ کارگر پشت درهای قفل شده توسط کارفرما
۱۱ کارگر شب گذشته هنگام استراحت در محل اقامت‌شان در زیرزمین یک ساختمان مسکونی گرفتار گاز گرفتگی شده بودند که با حضور آتش‌نشانان نجات یافتند.
۳۴. ۲۸۲۸۸۵ ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ ۱۲:۵۷:۰۴ این کارگر ۳۳ ساله شامگاه روز سه شنبه(۱۹ خرداد) برای انجام تعمیرات و سرویس فنی به قسمت تاج سد شنجور رفته بود که در هنگام کار از ارتفاع سقوط کرد.
بر اثر این سانحه قسمتهای سر، صورت و گردن این کارگر به شدت مجروح شده و دست و پای وی نیز به علت شدت و سرعت سقوط شکسته است .
مصدومیت شدید کارگر سد شنجور بر اثر سقوط از ارتفاع
شب گذشته کارگری که قصد تعمیر موتورخانه سد شنجور رزن را داشت بر اثر سقوط از ارتفاع به شدت مصدوم شد.
۳۵. ۲۸۲۹۴۹ ۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۰:۱۲:۴۸ این حادثه صبح دیروز (۲۰ خرداد) در حیاط یک شرکت صنعتی در شرق تهران رخ داد و دو کارگر تبعه افغانستان کشته شدند.
سخنگوی آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفته است: در چاه مذکور گاز زیادی جمع شده بود و آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل وارد چاه شدند و دو کارگر افغان که حدودا ۲۵ ساله بودند را از درون چاه بیرون آوردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.
حوادث کار در عمق چاه پایان ندارد؛ مرگ دو مقنی دیگر در تهران
روز گذشته دو کارگر مقنی هنگام حفر یک حلقه چاه در شهرک حکیمیه تهران جان خود را از دست دادند.
۳۶. ۲۸۳۶۱۵ ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ ۱۰:۱۱:۱۴ در این حادثه دو کارگر هنگام لایروبی در عمق زمین مدفون شدند.
ماموران آتش‌نشانی سبزوار گزارش داده‌اند که کارگر اول با وجود آنکه در نواحی دست و پا دچار شکستگی شده بود نجات یافت اما نفر دوم ۱۰ متر پایین‌تر از نفر اول مدفون شده بود که جان خود را از دست داد. مرگ یک کارگر هنگام لایروبی قنات روستای ترخاص
بر اثر ریزش دیواره قنات در روستای ترخاص شهرستان خوشاب، یک کارگر هنگام لایروبی جان باخت.
۳۷. ۲۸۴۱۱۵ ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ ۱۰:۵۷:۴۲ صبح امروز تعدادی از کارگران شرکت معدنی معدنجو که به توقف فعالیت این معدن معترض بودند در ابتدای جاده پابدانا تجمع کردند.
فرماندار زرند درباره دلیل وقوع این حادثه به ایلنا گفت: کارگران اقدام به بستن جاده کرده بودند و در همین حین یک تریلر در حال تردد در جاده، با یکی از کارگران برخورد کرد که این تصادف منجر به کشته شدن کارگر سابق معدنجو شد.
کشته شدن کارگر «معدنجو» هنگام برگزاری تجمع اعتراضی
صبح امروز در جریان برگزاری تجمع اعتراضی کارگران اخراجی شرکت معدنی «معدنجو» در ابتدای جاده پابدانا، یکی از کارگران معترض در اثر تصادف با تریلر حامل بار کشته شد.
۳۸. ۲۸۲۲۴۱ ۱۳۹۴/۰۳/۲۷ ۱۰:۰۴:۰۹ گفته‌اند آقای «ع ن» در اعتراض به نحوه اخراج اش اقدام به خودسوزی کرده است.
گفته می‌شود این کارگر که حدود هفت سال پیش به عنوان کارگر خط تولید به استخدام کارخانه فراسو در آمده بود و در زمان مرگش ۲۷ ساله و دارای یک فرزند ۶ ساله بوده است. پرونده خودسوزی این کارگر در کلانتری شماره ۱۷ رباط کریم تشکیل شده است.


خودسوزی کارگر اخراجی «فراسو» در آخرین روز فروردین ماه
ایلنا: در تاریخ ۳۱ فروردین ماه سال جاری یک کارگر اخراجی کارخانه «فراسو» خود را در محوطه کارخانه آتش زد و پس از دو روز در بیمارستان سوانح سوختگی تهران جان باخت.

۳۹. ۲۸۴۴۰۹ ۱۳۹۴/۰۳/۲۷ ۱۱:۴۴:۱۴ عکاس ایلنا که از جانب گروه کارگری این خبرگزاری ماموریت داشت از نحوه فعالیت و امرار معاش موتورسواران و گاریچی‌های بازار تهران عکس تهیه کند ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز (۲۷ خرداد) در نزدیکی تقاطع خیابان ناصرخسرو و ۱۵ خرداد مورد ضرب و شتم ماموران سد معبر قرار گرفت و پس از آنکه به زمین افتاد دوربین عکسبرداری‌اش با برخورد به زمین آسیب دید ضرب و شتم عکاس ایلنا توسط ماموران سدمعبر شهرداری
ایلنا: صبح امروز عکاس خبرگزاری ایلنا در هنگام عکسبرداری در محدوده بازار تهران، مورد ضرب و شتم ماموران سدمعبر شهرداری قرار گرفت.
۴۰. ۲۸۴۴۹۰ ۱۳۹۴/۰۳/۲۷ ۱۴:۲۱:۰۲ ظهر روز گذشته حادثه ای در خیابان دروس، میدان هدایت در منطقه سه شهرداری تهران به وقوع پیوست که طی آن دو کارگر مقنی در حین حفر چاه بر اثر تخریب دیواره به دچار حادثه میشود .در اثر این حادثه یک کارگر افغان ۲۲ ساله که در زیر آوار مدفون شده بود، جانش را از دست داد. کشته شدن یک کارگر مقنی بر اثر تخریب چاه
تخریب دیواره چاه در خیابان دروس تهران جان یک کارگر مقنی افغان را گرفت.
۴۱. ۲۸۴۵۱۲ ۱۳۹۴/۰۳/۲۷ ۱۴:۵۹:۳۳ این کارگر عصر روز سه شنبه ۲۷ خرداد ماه، هنگام نصب داربست در طبقه دوم یک بیمارستان در دست احداث در انتهای بلوار فکوری واقع در شهرک دانش و سلامت دچار برق گرفتگی شد و بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد. کشته شدن یک داربست کار در اثر برق گرفتگی
ایلنا: منابع خبری در مشهد از کشته شدن یک کارگر نصاب داربست در اثر برق گرفتگی خبر میدهند.


۴۲. ۲۸۵۵۶۹ ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۱۶:۱۲:۲۵ حادثه صبح امروز دوشنبه (یکم خرداد ماه ) زمانی رخ داد که دو کارگر یک واحد مرغداری در حوالی روستای خرند شهرستان مهدیشهر برای تعمیر پمپ آب به عمق چاهی می‌روند که هنگام خروج به علت فشار زیاد گاز و نداشتن تعادل به درون چاه سقوط کرده و محبوس می‌شوند.
بر اساس این گزارش، با حضور گروهای امداد و نجات این ۲ کارگر از عمق چاه به بیرون انتقال یافته اما مرگشان به علت گاز گرفتگی شدید توسط عوامل اورژانس تایید شد. ۲ کارگر یک واحد مرغداری براثر سقوط در چاه کشته شدند
۲ کارگر یک واحد مرغداری در شهرستان مهدیشهر استان سمنان که برای تعمیر پمپ درون چاه رفته بودند، به علت گاز گرفتگی جان باختند.

۴۳. ۲۸۵۹۲۲ ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ۱۰:۵۰:۱۸ «سید جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتشنشانی گفته است: در ساعت ۱۵:۱۱ روز سشنبه حادثه چاه در خیابان حافظ تقاطع شاهپور به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به این محل اعزام شدند گاز چاه جان کارگر رستوران را گرفت
روز گذشته (سشنبه ۲ تیرماه) پنج کارگر یک رستوران به دلیل گاز متصاعد شده از چاه دفع پسماند در خیابان حافظ تهران مسموم شدند و گفته می‌شود که در این حادثه یک کارگر جان خود را از دست داده است
۴۴. ۲۸۶۱۷۰ ۱۳۹۴/۰۴/۰۴ ۱۱:۴۶:۵۴ روز گذشته (چهار شنبه ۳ تیرماه) به نقل از «سرهنگ حسن حسینی» گفت: با اعلام خبری مبنی بر مرگ کارگر یک شرکت تولید ظروف مقوایی در شهرک صنعتی خیام بخش زیرخان نیشابور به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، گروهی از ماموران به محل اعزام شدند. مرگ کارگر نظافت‌چی در شهرک صنعتی نیشابور
فرمانده انتظامی نیشابور از مرگ دلخراش یک کارگر ۲۱ ساله بر اثر سانحه در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی خیام این شهرستان خبر داد.

۴۵. ۲۸۶۴۷۵ ۱۳۹۴/۰۴/۰۶ ۱۲:۱۶:۲۷ مرگ دو کارگر تخلیه چاه براثر گازگرفتگی
روز گذشته (جمعه پنجم تیر ماه) دو کارگر هنگام تخلیه یک حلقه چاه فاضلاب در منطقه قیام دشت تهران جان خود را از دست دادند.
۴۶. ۲۸۸۹۲۴ ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ ۱۲:۳۰:۵۲ روز گذشته (۱۵ تیر ماه ) یک کارگر ۱۹ ساله تبعه افغانستان، هنگام کار در روستای دینار آباد شهریاربر اثر پاره شد‌ن سیم بالابر به کف چاه ۷متری سقوط کرد و کشته شد‌ کارگر جوان ۱۹ ساله بر اثر پاره شدن سیم بالا بر درچاه کشته شد
ایلنا: کارگری که در یک چاه ۷ متری مشغول کار بود، با پاره شدن سیم بالا بر به کف چاه سقوط کرد و جان باخت.

۴۷. ۲۸۹۲۱۲ ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ ۱۰:۴۷:۰۸ خبری که در این رابطه به نقل از یک منبع آگاه در رسانه‌ها منتشر شده زمان وقوع این حادثه در حدود ساعت ۴ بامداد اعلام شده است. کشته شدن سه کارگر ذوب‌آهن اصفهان براثر انفجار
ایلنا: انفجار در کنورتور شماره دو ذوب آهن اصفهان بامداد پنجشنبه سه کشته و چند زخمی بر جا گذاشت.

۴۸. ۲۸۹۴۹۷ ۱۳۹۴/۰۴/۱۹ ۱۵:۵۰:۳۵ براساس این اطلاعاتی که از سوی فعالان صنفی کارگری در اختیار ایلنا قرار گرفته است آقای محمدی تنها کارگری که در حادثه آتشسوزی اخیر پتروشیمی مارون آسیب دید.
وی که از کارگران شاغل در پتروشیمی مارون بود پیشتر در حادثه آتشسوزی که در تاریخ نهم تیرماه اتفاق افتاد دچار آسیب شده بود مرگ تنها کارگر حادثه دیده پتروشیمی مارون
ایلنا: منابع خبری ایلنا از مرگ «شهرام محمدی» تنها کارگر مجروح شده در حادثه آتشسوزی اخیر پتروشیمی مارون خبر می‌دهند.

۴۹. ۲۸۹۷۱۷ ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ ۰۹:۴۲:۴۸ این حادثه عصر دیروز (۱۹ تیر ماه) زمانی رخ داد که یک کارگر ۲۵ ساله افغان بنام« بسم الله احمدی» حین انجام کار از پنجم یک ساختمان نیمه کاره در منطقه فرهنگ شهر دزفول دچار حادثه شده و سقوط میکند.
کشته شدن یک کارگر ساختمانی با سقوط از طبقه پنجم
ایلنا: یک کارگر ساختمانی بر اثر سقوط از طبقه پنجم یک ساختمان نیمه کاره در دزفول جان خود را از دست داد.

۵۰. ۲۹۰۴۹۸ ۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۳:۲۲:۲۴ این منبع آگاه گفت: در زمان حادثه این کارگرساختمانی در حال ساخت و ساز ساختمان ویوگالری (اتاق کنترل فاز) بود که از داربست سقوط کرد. یک کارگر ساختمانی در عسلویه براثر سقوط از داربست جان باخت
ایلنا: صبح امروز یکی از کارگر ساختمانی شاغل در فاز ۱۹ عسلویه براثر سقوط از داربست دچار حادثه شد و در دم جان باخت.منابع خبری ایلنا در منطقه عسلویه میگویند بامداد امروز یکی از کارگران ساختمانی «شرکت آرمنو» بر اثر سقوط از داربست دچار حادثه شد و جان باخت.

۵۱. ۲۹۰۷۸۱ ۱۳۹۴/۰۴/۲۴ ۱۲:۴۹:۳۷ گزارش خبرنگار ایلنا؛ مسئولیت نگهداری و اداره سکوی نفتی ابوذر با شرکت فلات قاره است. در حادثه شب دوشنبه«رسول شجرات» از کارگران شاغل در این سکوی نفتی دچار یک مشکل پزشکی خاص می‌شود به‌طوری‌که برای اعزام وی به بیمارستان کنگان بوشهر؛ یک فروند بالگرد راهی سکوی نفتی ابوذر می‌شود. ریزش معدن طزره جان کارگری را گرفت
ایلنا: منابع کارگری در معدن زغال سنگ البرز شرقی، از کشته شدن یک کارگر ۳۰ ساله براثر ریزش معدن زغال سنگ طزره خبر می‌دهند.
به گزارش منابع کارگری ایلنا در معدن زغال سنگ البرز شرقی ، این حادثه در حدود ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه (۲۲ تیر ماه) در معدن طزره این واحد معدنی اتفاق افتاده است.برپایه این اطلاعات کارگر فوت شده که « محمد گنجی وطن» نام دارم هنگام کمک همکاران خود برای نصب تیرکهای چوبی دچار حادثه شده است.
۵۲. ۲۹۱۱۴۲ ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ ۱۳:۱۵:۵۶ به گزارش اخبار دریافتی ایلنا سرهنگ محمود زاده در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه منجربه فوت در اطراف بازار پردیس ، مأموران جهت بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.
وی افزود: مأموران با حضور در محل و تحقیقات از شاهدان دریافتند فردی ۴۱ ساله به نام "م-ر" حین جابجایی شیشه سکوریت و شکستن آن به شدت مجروح شد و جان باخت.
مرگ کارگر بر اثر شکسته شدن شیشه سکوریت
ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: کارگر ۴۱ ساله در این شهرستان حین جابجایی شیشه سکوریت و شکستن آن به شدت مجروح شد و جان باخت.

۵۳. ۲۹۱۶۵۲ ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ ۱۰:۰۱:۳۵ کارگران معدن زغال سنگ البرز شرقی می‌گویند که حوالی ساعت ۹ صبح روز گذشته (دوشنبه ۲۹ تیر ماه) سه کارگر واحد خدمات تونل شماره ۳۰ منطقه طزره در عمق ۳۰۰ متری زمین دچار حادثه شده‌اند. کشته شدن دو کارگر معدن البرز شرقی در حادثه کار
ایلنا: صبح روز گذشته براثر پاره شدن سیم بکسل دستگاه کشنده واگن‌های معدن زغال سنگ البرز شرقی دو معدنچی کشته و یک نفر مجروح شد.

۵۴. ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ ۱۲:۳۶:۵۷ در روز ۲۳ تیرماه «عزیز الـله آریایی» از کارگران ساختمانی شاغل در فاز ۱۹ عسلویه بر اثر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد، پس از یک هفته از وقوع این حادثه عکسهایی در ارتباط با محل وقوع این حادثه در اختیار ایلنا قرار گرفته‌اند.
جزئیات حادثه مرگ کارگر ساختمانی در فاز ۱۹ عسلویه
ایلنا: با گذشت یک هفته از حادثه کشته شدن یک کارگر ساختمانی در منطقه عسلویه عکس‌های مربوط به محل وقوع این حادثه نشان می‌دهد که به احتمال قوی این کارگر در زمان حادثه از نا ایمن بودن محل کار خود مطلع نبوده است.

۵۵. ۲۹۱۸۰۲ ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ ۱۴:۵۹:۳۶ مسوول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نطنز اعلام کرد: در حادثه بامداد امروز یکی از کارگران معدن سنگ گرانیت اوره در شهرستان نطنز با ریزش ناگهانی سنگهای بالادستی کوه بر روی سرش مدفون شد.
حمید رضا فایضی در تشریح جزییات این حادثه گفته است: براساس بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده از شاهدان عینی، متوفی حین انجام کار و براثر جدا شدن بخشهایی از کوه مدفون شده و جان خود را از دست داده است. ریزش کوه جان کارگر معدن گرانیت اوره را گرفت
ایلنا: منابع رسمی خبری در نطنز، از کشته شدن یک کارگر ۳۲ساله در معدن سنگ گرانیت اوره خبر می‌دهند.

۵۶. ۲۹۲۰۴۲ ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ ۱۴:۴۲:۴۰ حوالی ظهر روز گذشته (۳۰ تیر ماه) یکی از کارگران پیمانکاری پرچمدار کیلومتر ۷۵پروژه آزاد راه زنجان –تبریز هنگامی که به خوردروهای عبوری این محور مسدود بودن قسمتی از مسیر پیشرو را هشدار میداد با یک خودروی سواری پراید برخورد کردودر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. کشته شدن کارگر پرچمدار آزاد راه زنجان -تبریز در برخورد با خودرو
ایلنا: ظهر دیروز یکی از کارگران پرچمدار اکیپ عملیات کارگاهی آزادراه زنجان ـ تبریز در اثر برخورد با خودرو سواری جان خود را از دست داد.

۵۷. ۲۹۲۳۰۱ ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ ۱۰:۳۴:۰۱ سرهنگ رحیم شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: در روز چهار شنبه ۳۱ تیرماه کارگر ۵۰ ساله‌ای در حین کار با دستگاه سنگ برش در یک ساختمان نیمه کاره در بخش سنگر رشت د چار حادثه میشود.
مرگ کارگر ساختمانی در رشت
ایلنا: به گفته فرمانده انتظامی شهرستان رشت یک کارگر ساختمانی در حین کار در این شهرستان براثر حادثه کار جان خود را از دست داده است
۵۸. ۲۹۲۳۰۴ ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ ۱۰:۴۳:۱۶ از ابتدای فروردین تا پایان خردادماه امسال، جسد ۱۹ مرد که بر اثر حوادث ناشی از کار در استان اصفهان جان خود را از دست داده بودند برای معاینه به مراکز پزشکی قانونی استان انتقال یافتند.دکتر علی سلیمان‌پور با اشاره به کاهش ۲۹.۶ درصدی متوفیان حوادث کار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در اصفهان، افزود: همچنین در مدت مذکور ۶۹۶ مصدوم ناشی از حوادث کار شامل ۶۸۰ مرد و ۱۶ زن به مراکز پزشکی قانونی اصفهان مراجعه کردند که این تعداد نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴ درصد کاهش داشته است.
در سه ماهه اول سال جاری صورت گرفت:
کارگر براثر حوادث کار در اصفهان جان باختند
ایلنا: در سه ماهه نخست امسال، ۱۹ نفر بر اثر حوادث کار در استان اصفهان جان خود را از دست دادند که همه این افراد مرد بودند.

۵۹. ۲۹۲۵۴۹ ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ ۱۴:۰۷:۱۸ این حادثه عصر روز گذشته (۲ مرداد ماه) در همدان زمانی رخ داد که سر یک کارگر شاغل در یک واحد رستوران حین انتقال غذا به طبقه فوقانی ،ناگهان بین بالابر و سقف گیر میکند.بنا بر این گزارش، سر این کارگر ، توسط عوامل امداد ونجات از دستگاه جدا شده و مرگ وی توسط عوامل اورژانس تایید شد. مرگ یک کارگر رستوران توسط دستگاه بالابر در همدان
ایلنا: گیر کردن سر یک کارگر رستوران در دستگاه بالابر باعث مرگ وی شد.

۶۰. ۲۹۳۰۳۸ ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۰۹:۰۰:۳۹ به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، «سیدمهدی مجدالاشرافی» گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان مبنی بر حادثه چاه در روستایی از توابع کاشان، در ساعت ۱۳:۴۰ روز یکشنبه ۴ مرداد ماه تیم امداد و نجات ایستگاه ۴ و ۲ این سازمان به محل اعزام و پس از تخلیه فاضلاب داخل هر دو چاه توسط ماشین تخلیه فاضلاب با تجهیزات مربوطه اقدام به خروج فرد متوفی شدند.
وی، علت خفگی و کشته شدن این کارگر افغان ۴۵ ساله را وارد شدن فاضلابهای مجاور به داخل چاه حفر شده عنوان کرد و افزود: با توجه به عمق ۱۰ متری چاه حفر شده و اتصال با چاه فاضلاب مجاور، فاضلابها به داخل چاه حفرشده وارد شد.
حادثه در چاه، باعث مرگ کارگر ۴۵ ساله در کاشان شد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، از فوت کارگر ۴۵ ساله افغان بر اثر اتصال چاه فاضلاب مجاور با چاه در حال حفر در این شهرستان خبر داد.

۶۱. ۲۹۲۹۹۲ ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۰۹:۲۴:۵۵ به گزارش ایلنا، این حادثه ظهردیروز – یکشنبه ۴ مرداد ماه – زمانی رخ داد که دو کارگر ساختمانی هنگام انجام عملیات بهسازی یک تالار قدیمی در بلوار سازمان آب مشهد ، زیر خرواری از خاک و نخاله مدفون میشوند.
بنابر این گزارش، پس از حضور نیروهای امداد ونجات در محل حادثه ، یکی از این کارگران در لحظات اولیه از زیر آوار خارج شد ه وسریعا توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل میشود.
این گزارش حاکی است ، جسد بی جان کارگر دوم که در عمق ۱۱ متری زمین مدفون شده بود پس از ۶ ساعت تلاش عوامل امداد ونجات مشهد ، شامگاه روز گذشته در زیر خرواری از خاک کشف وبه پزشکی قانونی انتقال پیدا کرد. کشته و مجروح شدن دو کارگر ساختمانی بر اثر ریزش آوار در مشهد
ایلنا: ظهر دیروز بر اثر ریزش آوار ساختمانی در بلوار سازمان آب مشهد یک کارگر ساختمانی کشته و کارگر دیگری با جراحات شدید به بیمارستان منتقل شدند.

۶۲. ۲۹۵۰۴۹ ۱۳۹۴/۰۵/۱۳ ۱۱:۰۵:۴۹ به گزارش ایلنا، این حادثه عصردیروز ( دوشنبه ۱۲ مرداد ماه ) زمانی رخ داد که یک کارگر ساختمانی هنگام تخریب یک ستون آج

۸۷. ۳۰۹۵۰۵ ۱۳۹۴/۰۷/۰۹ ۱۱:۵۴:۰۱ روز گذشته (هشتم مهرماه) یک کارگر چاه کن هنگام حفر یک حلقه چاه در مجیدیه تهران جان خود را از دست داد. مرگ کارگر چاه کن بر اثر گازگرفتی

۸۸. ۳۱۰۴۳۰ ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ ۱۵:۱۶:۰۱ عصردیروز بر اثر ریزش آوار ساختمانی در فاز دوم شهرک اندیشه واقع در غرب استان تهران یک کارگر ساختمانی کشته شد کشته شدن یک کارگر ساختمانی در شهرک اندیشه

۸۹. ۳۱۱۱۴۵ ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ ۱۵:۱۵:۵۶ در پنج ماهه نخست سال جاری ۱۳ نفر بر اثر حوادث کار در استان کردستان جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد ۱۲ نفر مرد و یک نفر دیگر زن بوده است حوادث ناشی از کار جان ۱۳ کارگر کردستانی را گرفت

۹۰. ۳۱۱۲۷۵ ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ ۰۹:۴۱:۵۲ ساعت ۹ بامداد روز گذشته سه‌شنبه ۱۴ مهرماه یکی از کارگران تعمیرات واحد سولفور (گوگرد) شرکت پیمانکاری «الوان‌ریز» بر اثر سقوط در مخزن گوگرد جان خود را از دست داد سقوط مرگ آور کارگر تعمیرات به مخزن گوگرد

۹۱. ۳۱۱۲۸۱ ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ ۰۹:۴۷:۳۰ روز گذشته – ۱۴ مهرماه - در حالی رخ داد که راکب ۱۶ ساله یک دستگاه موتور سیکلت در حین عبور از خیابان در منطقه خضر همدان بایک کارگر شهرداری بشدت برخورد می‌کند.بر اساس گزارش سرهنگ رضا عزیزی رییس پلیس راه شهرستان همدان به سایر رسانه‌ها، فرد فوت شده که ۵۰سال سن داشت از کارگران شهرداری منطقه خضر همدان است.به گفته وی، شدت برخورد به حدی بوده است که این کارگر به دلیل وخامت حال پس از انتقال به بیمارستان جان سپرده است. کشته شدن کارگر شهرداری همدان در برخورد با موتور سیکلت

۹۲. ۳۱۱۵۰۴ ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ ۱۷:۲۵:۰۹ دو کارگر ساختمانی در تبریز در دو ساختمان جداگانه مشغول به کار بودند بر اثر سقوط جان خود را از دست دادند مرگ دو کارگر تبریزی به علت سقوط از ساختمان در حال ساخت

۹۳. ۳۱۱۸۹۸ ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ ۱۰:۴۷:۰۱ شهرداری انزلی با تایید این خبر افزودند: کارگران یاده شده به ترتیب در نیمه شهریور و مهرماه سال جاری اتفاق افتاده است خودکشی دو کارگر شهرداری انزلی به فاصله یک ماه

۹۴. ۳۱۲۲۵۵ ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۱:۱۴:۵۲ صبح دیروز کارگر کارخانه آجر درغرب گلستان به علت برق گرفتگی درگذشت. این کارگر ۳۱ ساله از اهالی روستای نامن کردکوی که در کارخانه آجر شهرستان بندرگز مشغول بود در حین کار دچار برق گرفتگی شد وعلیرغم تلاش کادر فوریتهای پزشکی و اعزام فوری به بیمارستان بندرگز درگذشت مرگ کارگر بر اثر برق گرفتگی

۹۵. ۳۱۳۰۲۲ ۱۳۹۴/۰۷/۲۱ ۱۲:۲۰:۱۶ بر اثر سقوط دستگاه بالابر در یک کارگاه بستنی سازی در مشهد، یک کارگر کشته شد کشته شدن یک کارگر بر اثر سقوط بالابر در کارگاه بستنی سازی

۹۶. ۳۱۳۱۸۴ ۱۳۹۴/۰۷/۲۱ ۱۵:۳۹:۲۴ در دو حادثه جداگانه سقوط از ارتفاع ،دو کارگر ساختمانی روز دوشنبه (۲۰ مهرماه)در تهران منجر به کشته و زخمی شدن این کارگران شد. کشته و زخمی شدن دو کارگر تهرانی براثر سقوط از ارتفاع

۹۷. ۳۱۳۳۱۱ ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ ۰۹:۳۹:۴۷ از آغاز فصل برداشت گردو در شهرستان خوانسار تاکنون ۲کارگر کرد گردو تکان بر اثر سقوط از درخت جان خود را از دست داده‌اند مرگ دو کارگر گردو تکان در خوانسار

۹۸. ۳۱۴۱۹۷ ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ ۰۹:۵۰:۵۳ روز گذشته نگهبان یک مجتمع تجاری در بازار از پشت بام سقوط کرد و جانش را از دست داد مرگ نگهبان مجتمع تجاری براثر سقوط از ارتفاع شد

۹۹. ۳۱۴۱۷۰ ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ ۱۴:۴۸:۲۹ آتش سوزی در محل نگهبانی یک کوره آجر پزی در روستای فیض آباد،باعث مرگ کارگر ۳۵ ساله شد آتش سوزی در کوره آجر پزی منجر به مرگ یک کارگر شد

۱۰۰. ۳۱۴۱۵۵ ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ ۱۵:۱۶:۵۹ ریزش آوار حین گودبرداری منجر به مرگ یک کارگر ساختمانی و مجروح شدن دو کارگر دیگر در غرب تهران شد. کشته وزخمی شدن سه کارگر ساختمانی در غرب تهران

۱۰۱. ۳۱۵۰۰۶ ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ ۰۹:۲۷:۴۱ یکی از رانندگان پیمانکاری معدن مس سرچشمه براثر حادثه‌ای که بامداد امروز اتفاق افتاد راهی بیمارستان شدد یکی از کارگران مس سرچشمه دچار حادثه شد

۱۰۲. ۳۱۵۰۶۴ ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ ۱۲:۰۲:۰۹ واحد تولیدی قبل از ظهر دیروز وقوع یک مورد حادثه انفجار در یک باعث مجروح شدن دو کارگر در تهران شد.
انفجار گاز در یک واحد تولیدی دو کارگر را مصدوم کرد

۱۰۳. ۳۱۵۲۴۹ ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ ۱۵:۳۲:۵۰ سقوط ناگهانی بالابر فروشگاه ابزار و رنگ به علت فرسودگی سیم بکسل موجب مصدومیت شدید یک کارگر شد سقوط بالابر فروشگاه رنگ باعث مصدومیت کارگر شد

۱۰۴. ۳۱۵۵۰۱ ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ ۱۲:۲۹:۱۲ یک کارگر ۲۷ساله در آذر شهر آذربایجان شرقی هنگام کار در کارخانه لپه سازی به داخل دستگاه کشیده شد و جان باخت مرگ دردناک کارگر کارخانه «لپه سازی» در آذر شهر

۱۰۵. ۳۱۵۷۱۹ ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ ۱۳:۰۴:۴۵ در نیمه نخست سال جاری ۱۵ نفر در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند. این رقم در مقایسه با نیمه نخست سال ۹۳ که تعداد تلفات حوادث کار ۶ نفر بود، افزایش یافته است مرگ ۱۵کارگر خراسان شمالی براثر حوادث کار

۱۰۶. ۳۱۷۴۲۴ ۱۳۹۴/۰۸/۰۷ ۱۱:۲۶:۳۴ یک کارگر ساختمانی بر اثر سقوط از یک ساختمان نیمه کاره در همدان جان خود را از دست داد سقوط کارگر بتن ریز از طبقه سوم

۱۰۷. ۳۱۷۶۶۲ ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ ۱۴:۱۴:۰۶ صبح دیروز (هفتم آبان ماه)، بروز حادثه واژگونی سرویس حمل و نقل کارگران شرکت پیشگامان زرندیه در محور قدیم تهران-ساوه، سه کشته و ۱۴ مجروح بر جای گذاشت مرگ سه کارگر کاغذ پیشگامان در حادثه سرویس حمل و نقل

۱۰۸. ۳۱۷۸۷۴ ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ ۱۳:۰۹:۵۹ ساعت ۴۱: ۸دقیقه صبح امروز (شنبه ۹ آبانماه) حادثه یک دستگاه جرثقیل تاورکرین در بزرگراه نیایش نزدیک به اتوبان شهید ستاری گزارش می‌شود که بلافاصله دو ایستگاه با تجهیزات کامل به محل اعزام می‌شوند.
محل حادثه یک پروژه ساختمانی بزرگ بوده است که دو دستگاه پاورکرین جرثقیل در آن وجود داشت که یکی از آن‌ها به هنگام بلند کردن یک بار به یکباره قسمت بالایی آن و تمامی متعلقات به همراه اتاق اپراتوری شکسته می‌شود و از ارتفاع حدود ۲۵ تا ۳۰ متر به پایین یعنی در داخل خود پروژه کارگاهی سقوط می‌کند و مشکلی را برای معابر اطراف ایجاد نمی‌کند یک نفر در حادثه سقوط جرثقیل اتوبان نیایش جان باخت

۱۰۹. ۳۱۷۹۷۱ ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ ۱۶:۵۷:۲۵ کارگر جوانی مرغ داری واقع در شهرسنگر در حین تخلیه خوراک دان مرغ ،زیر حجم بار قرار گرفت و جان خود را از دست داد مرگ کارگر جوان در مرغ داری در شهرستان سنگر

۱۱۰. ۳۱۸۲۴۴ ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ ۱۳:۳۴:۴۰ کارگر تعمیر کار آسانسور حین انجام کارتعمیرات در اصفهان با سقوط ناگهانی آسانسور جان خود را از دست داد مرگ کارگر تعمیر کار آسانسور در تهران

۱۱۱. ۳۱۸۴۵۸ ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۹:۱۳:۳۱ آب گرفتگی چاه در حال حفر، منجر به مرگ یک کارگر در تهران شد مرگ کارگر جوان در چاه در حال حفر در تهران

۱۱۲. ۳۱۹۰۸۳ ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ ۰۹:۲۴:۵۳ روز گذشته بر اثر حادثه آتش سوزی در یک کارگاه مبل سازی در خاتون آباد تهران ، دو کارگر کشته و سه نفر دیگرمصدوم شدند مرگ دو کارگر در آتش سوزی کارگاه روکش صندلی خودرو

۱۱۳. ۳۱۹۴۵۵ ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ ۱۱:۴۷:۳۰ بر اثر سقوط بالابر ساختمانی در شهر کنگان واقع در استان بوشهر یک کارگر ساختمانی کشته شد کشته شدن کارگر ساختمانی در کنگان

۱۱۴. ۳۱۹۸۵۴ ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ ۱۳:۲۳:۵۹ روز گذشته (۱۵ آبان) یکی از کارگر پروژه فولاد زرند ایرانیان، دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد مرگ کارگر فولاد زرند ایرانیان بر اثر بی‌احتیاطی راننده بیل مکانیکی

۱۱۵. ۳۱۹۸۵۹ ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ ۱۳:۳۱:۰۲ عزیزالـله شهبازی» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: اعضای این گروه کارشناسی توسط استانداری خوزستان انتخاب شده و در میان آنها نماینده پزشکی قانونی هم حضور دارد.وی بایادآوری اینکه حادثه کشته و مصدوم شدن پنج کارگر غواص در یکی از کشتی‌های غرق شده در اروندرود روز جمعه اتفاق افتاده است، ادامه داد: به دلیل تعطیل اداری روز جمعه هیات کارشناسی امروز به محل حادثه اعزام شده است. تنفس گاز CO۲ عامل مرگ کارگران غواص

۱۱۶. ۳۲۰۰۳۷ ۱۳۹۴/۰۸/۱۷ ۰۹:۵۴:۱۳ : بر اثر انفجار کوره در کارخانه فولاد یزد که صبح دیروز رخ داد، یک کارگر ۳۰ ساله با هویت «جواد رفیعـی »جان خود را از دست داد مرگ کارگر فولاد یزد براثر وقوع انفجار

۱۱۷. ۳۲۰۰۷۸ ۱۳۹۴/۰۸/۱۷ ۱۱:۱۲:۵۸ در حادثه‌ای که حدود دو هفته پیش در فاز ۱۹ عسلویه اتفاق افتاد یکی از کارگران کنترل کیفیت در ساختمان ویوگالری (اتاق کنترل فاز) بر اثر سقوط از ارتفاع دچار مصدومیت شدید شده است سقوط یکی از کارگران ساختمانی در فاز ۱۹ عسلویه

۱۱۸. ۳۲۰۱۳۸ ۱۳۹۴/۰۸/۱۷ ۱۳:۲۳:۵۲ به گفته یک فعال صنفی کارگری در استان یزد در حادثه روز گذشته کارخانه فولاد یزد، مشکل فنی کوره ذوب فولاد باعث بروز انفجار سنگین و مرگ کارگر ۳۰ ساله شده است. نفوذ آب به داخل کوره ذوب باعث مرگ کارگر فولاد یزد شد

۱۱۹. ۳۲۰۶۶۷ ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ ۰۸:۵۶:۱۶ انفجار در کارخانه آجر ماشینی در شهرستان شاهرود واقع در استان سمنان باعث مجروح شدن دو کارگر شد مجروح شدن دوکارگر آجر ماشینی شاهرود براثر انفجار

۱۲۰. ۳۲۰۶۱۸ ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ ۰۹:۳۸:۱۲ عصر دیروز، مینی بوس حامل کارگران معدن «چاه گز» بافق دچار حادثه واژگونی شد، این حادثه مصدومیت ۸ تن از کارگران ساکن این مینی بوس را در پی داشت واژگونی مینی بوس ۸ کارگر معدن چاه‌گز را مصدوم کرد
۱۲۱. ۳۲۰۹۵۳ ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ ۱۱:۲۶:۴۷ معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم، گفت: ۶کارگر کارخانه در یکی از شهرک‌های صنعتی قم دچار مسمومیت با گاز کلر شدند.مهدی فراهانی» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: بامداد امروز چهارشنبه (۲۰آبانماه۹۴) مسمومیت با گاز کلر در کارخانه‌ای که در یکی از شهرکهای صنعتی استان قم قرار دارد ، باعث مسمومیت ۵ کارگر شد. مسمومیت ۶کارگر کارخانه در قم با گاز کلر

۱۲۲. ۳۲۱۲۳۷ ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۰:۰۵:۳۴ دیروز چهارشنبه (۲۰ آبان) یک فروند شناور صیادی بر اثر وزش توفان شدید در حدود چهار مایلی آبهای کیش واژگون شد و براثر آن پنج خدمه این شناور جان خود را از دست دادند مرگ ۵ کارگر یک شناور صیادی در آبهای کیش

۱۲۳. ۳۲۱۶۱۰ ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ ۱۲:۵۵:۵۰ گاز مونوکسید کربن،صبح دیروز (۲۲ آبان)، ۱۲ کارگر را در بخش جانانلوی شهرستان خداآفرین آذربایجان شرقی مسموم کرد. مسمومیت ۱۲ کارگر با مونوکسید کربن در آذربایجان شرقی

۱۲۴. ۳۲۱۶۷۰ ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ ۱۳:۵۴:۵۲ یک مرد ۳۷ ساله در حین انجام کار و تمیز کردن شیشههای یکی از ساختمانهای آموزش و پرورش سقوط و در دم جانباخت سقوط مرگبار یک فرد در حین کار از ساختمان آموزش و پرورش

۱۲۵. ۳۲۱۹۴۹ ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۰۹:۳۹:۳۹ صبح دیروز، شنبه (۲۳ آبان) کارگری که در حال کار در یک زمین گودبرداری در فرمانیه تهران بود، به علت ریزش دیواره زیر خاک گرفتار شد مصدومیت کارگر تهرانی به علت ریزش آوار

۱۲۶. ۳۲۲۳۵۲ ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ ۱۱:۱۹:۱۴ صبح امروز یک کارگر نگهبان در دوگنبدان شهرستان گچساران حین انجام کار براثر گاز گرفتگی جان خود را از دست داد گاز گرفتگی باعث مرگ یک کارگردر گچساران شد

۱۲۷. ۳۲۲۴۴۵ ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ ۱۵:۴۰:۳۲ واژگونی خودرو حامل کارگران «مزارع کشاورزی» در روستای شهر میان شهرستان اقلید استان فارس دو کشته و ۱۱ مصدوم برجا گذاشت واژگونی خودرو حامل کارگران مزارع کشاورزی دوکشته و ۱۱ مصدوم برجا گذاشت

۱۲۸. ۳۲۲۴۶۸ ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ ۱۶:۱۹:۱۶ مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمان در اینباره گفت: کارگر ساختمانی که مشغول به کار بود از طبقه سوم ساختمان مسکونی سقوط کرد و به شدت مصدوم شد. سقوط یک کارگر از طبقه سوم یک ساختمان درحال ساخت

۱۲۹. ۳۲۲۷۵۹ ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ ۱۴:۱۷:۱۲ کارگر جوان قائمشهری مشغول به آرماتوربندی ساختمانی بود که به علت نامعلومی با سر به چاه سقوط کرد مرگ کارگر جوان بر اثر سقوط در چاه ۳۰ متری

۱۳۰. ۳۲۳۱۲۶ ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ ۰۹:۰۴:۰۸ صبح امروز (۲۷ آبان) انگشتان دست کارگر جوانی به هنگام کار در یک مغازه فلافل فروشی، در میان دستگاه فلافل ساز در تهران گیر کرد گیر کردن انگشتان دست کارگر جوان در دستگاه فلافل ساز

۱۳۱. ۳۲۳۱۸۳ ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ ۱۶:۴۶:۳۶ آتش نشانان کارگر جوانی را که به چاهک انبار لوازم سقوط کرده بود بیرون آوردند سقوط کارگر فضای سبز در چاهک انبار لوازم

۱۳۲. ۳۲۳۹۷۶ ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ ۰۹:۴۱:۵۷ صبح شنبه (۳۰ آبان)، برخورد یک دستگاه خودرو سواری پیکان به مصدومیت یک کارگر شهرداری در زنجان انجامید مصدومیت یک کارگر شهرداری در زنجان

۱۳۳. ۳۲۴۰۴۸ ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ ۱۱:۲۶:۵۲ واژگونی سرویس حمل و نقل کارگران در کیلومتر ۵، جاده مرند -جلفا ۲ کشته و ۲۰ مصدوم برجای گذاشت که طبق اخبار منتشر شده ۶ نفر از مصدومین حادثه در شنبه (۳۰ آبان)، به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل شده‌اند..با گذشت دو روز از حادثه واژگونی سرویس کارگران یک کارخانه در محور مرند- جلفای هیچ اطلاعی از احوال کارگران حادثه دیده وجود ندارد بی‌اطلاعی نهادهای کارگری از جزئیات تصادف جلفا -مرند

۱۳۴. ۳۲۴۳۱۷ ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ ۰۹:۱۰:۰۰ عصر دیروز یکشنبه (اول آذر)، یک کارگر ۵۰ ساله بر اثر سقوط از یک ساختمان نیمه تمام در تبریز جان خود را از دست داد مرگ کارگر تبریزی بر اثر سقوط از ساختمان ۱۱ طبقه

۱۳۵. ۳۲۴۴۸۷ ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ ۱۴:۲۰:۲۳ : مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت:کارگر ۶۰ ساله تبریزی در حین جوشکاری ریل‌های کابین آسانسور، به علت شکستن تخته زیرپایی سقوط کرد سقوط مرگ آور کارگر نصاب آسانسور از طبقه دهم

۱۳۶. ۳۲۴۶۷۳ ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ ۰۹:۵۷:۴۷ دوشنبه (دوم آذر)، دو راننده خودرو سنگین به علت ریزش آوار جان خود را از دست دادند. مرگ دو کارگر راننده در معدن گل گهر

۱۳۷. ۳۲۵۰۱۸ ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ ۰۹:۱۳:۰۲ در سال جاری ایمن نبودن محیط کار منجر به مرگ ۵۴ کارگر ساختمانی در استان مازندران شده است. مرگ ۵۴ کارگر ساختمانی بر اثر حوادث کار در مازندران

۱۳۸. ۳۲۵۰۸۵ ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ ۱۱:۱۵:۰۴ روز گذشته، در اثر تخریب دیواره یک چاه فاضلاب در منطقه تجریش تهران، یک کارگر ۳۵ ساله تبعه کشور افغانستان جان خود را از دست داد. مرگ یک کارگر بر اثر تخریب دیواره چاه فاضلاب

۱۳۹. ۳۲۵۳۵۴ ۱۳۹۴/۰۹/۰۵ ۱۰:۴۲:۱۶ عصر دیروز یک کارگر ۳۰ ساله ساختمانی در آذربایجان شرقی بر اثر ماندن در زیر بالابر جان خود را از دست داد کارگر ۳۰ ساله در زیر بالابر جان سپرد

۱۴۰. ۳۲۵۶۲۳ ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ ۰۹:۳۷:۳۵ ساعت ۱۰:۲۳ صبح دیروز، در حوالی میدان بسیج تهران، ریزش آوار منجر به مرگ یک کارگر و مصدومیت کارگر دیگر شد. مرگ یک کارگر بر اثر ریزش آوار

۱۴۱. ۳۲۶۶۲۲ ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ ۰۹:۲۴:۰۶ روز گذشته، دوشنبه (۹ آبان)، یک کارگر ۳۳ ساله در یکی از کارخانه‌های پروفیل سازی تبریز، بر اثر گیر کردن از ناحیه دست در ماشین پروفیل سازی و سپس ضربه مغزی جان باخت. مرگ یک کارگر کارخانه پروفیل سازی بر اثر حادثه

۱۴۲. ۳۲۶۸۱۲ ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ ۱۵:۵۹:۳۲ فرمانده ایستگاه ۲۷ آتشنشانی گفت:کارگر جوان۲۰ ساله در ساختمان درحال ساخت مشغول به کار بود که به علت نامعلومی از ارتفاع ۱۰ متری به زیرزمین سقوط کرد سقوط کارگر ساختمانی از ارتفاع ۱۰ متری

۱۴۳. ۳۲۷۳۷۵ ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ ۱۴:۳۶:۲۵ بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام تخریب، کارگرساختمانی به درون چاهی به عمق ۳۰ متر سقوط کرد سقوط مرگبار یک کارگر هنگام تخریب ساختمان در چاه قدیمی

۱۴۴. ۳۲۷۴۹۶ ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ ۲۰:۰۱:۴۰ ۳۲ نفر از کارگران این چاه نفتی در آتش گسترده بوجود آمده، سوخته و جان خود را از دست دادند.
۴۲ نفر از کسانی که در این چاه نفتی مشغول به کار بودند، پس از آغاز آتش‌سوزی، نجات داده شدند.
یکی از کارگران نجات یافته اعلام کرد که همچنان ۸۴ نفر روی این سکوی نفتی قرار دارند. کشته شدن کارگران سکوی نفتی آذربایجان

۱۴۵. ۳۲۷۵۳۳ ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ ۰۹:۴۱:۱۵ در جریان حادثه آتشسوزی روز گذشته کارخانه چینی مقصود مشهد حدود ۱۰ نفر از کارگران این واحد تولیدی دچار مسمومیت تنفسی شدند.
مسمومیت تنفسی ۱۰ کارگر چینی مقصود/ترخیص همه مصدومان از مراکز درمانی

۱۴۶. ۳۲۷۶۶۳ ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ ۱۲:۴۹:۳۱ براساس اطلاعاتی که از سوی فعالان صنفی کارگری استان خوزستان در اختیار ایلنا قرار گرفته است، این حادثه در عصر روز سه شنبه (۱۰ آذر) برای یکی از کارگران نظافت کار کوره اتفاق افتاده است. مرگ کارگر خوزستانی براثر حادثه کار

۱۴۷. ۳۲۷۸۳۱ ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ ۱۰:۰۰:۰۰ روز جمعه سیزدهم آذرماه سال جاری آقای «داریوش چایچی» از کارگران قسمت انبار شرکت آریا ساسول بر اثر خفگی و شکستگی گردن در محل کار خود فوت می‌کند.از قرار معلوم پس از بازبینی تصاویر دوبین‌های نصب شده در محل حادثه نشان می‌دهد که مرگ مرحوم چایچی هنگام گفتگو با یکی از همکارانش اتفاق افتاده است.از قرار معلوم فردی که اکنون از او به عنوان متهم احتمالی مرگ آقای چایچی یاد می‌شود دچار مشکلات روحی- روانی است در فاز یک منطقه عسلویه اتفاق افتاد؛
کارگر انباردار توسط همکارش کشته شد

۱۴۸. ۳۲۸۰۳۴ ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ ۱۶:۰۳:۵۵ روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران صبح روز گذشته (۱۵ آذر)ساعت۴۵ : ۱۱ در پی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران ، آتش نشانان ایستگاه ۱۰۹ به بزرگراه تهران-کرج، پشت پمپ بنزین وردآورد، خیابان دانش اعزام شدند. سقوط کارگر جوان به چاهک آسانسور

۱۴۹. ۳۲۸۱۳۰ ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ ۰۹:۰۰:۴۵ دوشنبه (۱۶ آذر ) در جریان حادثه فروریختن دیوار انبار ذرت در سنندج، یک کارگر جانش را از دست داد مرگ یک کارگر انبار ذرت در سنندج

۱۵۰. ۳۲۸۴۲۷ ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ ۱۹:۳۰:۲۰ «سعید مقنی‌زاده» از ماموران واحد رفع سد معبر شهرداری تهران است که حوالی ساعت ۱۷ امروز در محدود تقاطع چهار راه ولیعصر از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفته و در ‌‌نهایت توسط عوامل اورژانش به بیمارستان فیروزگر منتقل می‌شود. مامور سد معبر شهرداری تهران مجروح شد

۱۵۱. ۳۲۸۹۲۷ ۱۳۹۴/۰۹/۲۱ ۱۱:۳۱:۱۴ روز پنج شنبه، سه نفر در محل یک گاوداری در حال ساخت در شهرک صنعتی روستای اعلا در جنوب سمنان، بر اثر نشت گاز در اتاقک محل اسکان جان دادند. مرگ دو صاحب گاوداری و یک کارگر در اثر گازگرفتگی

۱۵۲. ۳۲۹۶۵۷ ۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۰:۲۲:۰۷ مرگ و میر ناشی از حوادث کار در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش یافته و از ۴۹ نفر در هفت ماهه سال گذشته به ۵۸ نفر مرد در سال جاری رسیده است هر هفته ۲ کارگر مازندرانی در اثر حوادث کار جان می‌سپارند

۱۵۳. ۳۲۹۶۴۴ ۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۱:۵۵:۴۸ اساس اخبار دریافتی ایلنا، شاهدین حادثه نقل کردند، این کارگر علی. ف نام داشته و نگهبان ساختمان نیمه کاره بوده است که به علت نامعلومی سقوط کرده است. مرگ یک کارگر در اثر سقوط از بام ساختمان

۱۵۴. ۳۳۰۸۵۶ ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ ۲۲:۴۱:۰۸ حادثه انفجار در واحد پلی اتیلن پتروشیمی مارون اتفاق افتاده است.منابع خبری ایلنا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام از وقوع یک حادثه انفجار در واحد پلی اتیلن پتروشیمی مارون خبر دادند.براساس این گزارش در جریان این حادثه که ساعاتی پیش اتفاق افتاده؛ دست‌کم دو کارگر دچار سوختگی شده‌ و به بیمارستان منتقل شده‌اند. از قرار معلوم محل این حادثه همان جایی است که براثر وقوع حادثه مشابه که تیرماه سال جاری اتفاق افتاد، «شهرام محمدی» یکی دیگر از کارگران این پتروشیمی واحد براثر عوارض سوختگی بدرود حیات گفت. وقوع انفجار در واحد پتروشیمی مارون/دو کارگر به بیمارستان منتقل شدند

۱۵۵. ۳۳۰۲۶۴ ۱۳۹۴/۰۹/۲۵ ۱۲:۳۶:۵۲ سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی خوزستان با اعلام این خبر به رسانه‌ها گفته است: عصر روز سه‌شنبه‌ برخی ساکنان روستای شهرویی بهبهان که نسبت به روند استخدام در پالایشگاه گاز بیدبلند ۲ معترض بودند از طریق برپایی تجمع مسیر بهبهان به رامهرمز را بستند.وی خاطرنشان کرد: پس از این اتفاق ماموران نیروی انتظامی بلافاصله وارد عمل شدند و سعی در آرام کردن تجمع کنندگان و بازگشایی مسیر را داشتند که برخی افراد حاضر در این تجمع اقدام به تیراندازی کرده و در نتیجه یکی از اهالی روستا کشته و دو نفر دیگر زخمی شد. یک کشته و دو زخمی نتیجه تجمع معترضان به روند استخدام پالایشگاه بهبهان

۱۵۶. ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ ۱۴:۵۳:۱۲ این حادثه روز شنبه (۲۸ آذر) زمانی رخ داد که یک کارگر (۲۸ ساله) حین کار در یک کارخانه تولید مواد غذایی در شهرک صنعتی توس جان خود را از دست داد دستگاه میکسر جان کارگر جوان را گرفت

۱۵۷. ۳۳۱۱۰۲ ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ ۱۵:۴۲:۴۰ راننده تاورکرین، که صبح امروز در یک پروژه ساختمانی مشغول کار بود از حادثه سقوط این جرثقیل ساختمانی از ارتفاع ۳۵ متری جان سالم بدر برد. سقوط راننده جوان از ارتفاع ۳۵ متری

۱۵۸. ۳۳۱۹۳۴ ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ ۰۹:۰۸:۴۶ بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی و مدیریت خدمات ایمنی شهرداری تهران، پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک ساختمان در حال ساخت رخ داده و در حالی که کارگران مشغول بتن ریزی برای سقف طبقه اول بودند ناگهان سقف این طبقه تخریب و یکی از کارگران در زیر آوار محبوس شده است. مرگ یک کارگر جوان در پی ریزش آوار

۱۵۹. ۳۳۲۲۷۹ ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ ۰۹:۲۰:۲۰ روز گذشته یک کارگر ساختمانی در طبقه ششم یک مجتمع مسکونی در حال احداث، مشغول کار بود که از طبقه ششم به منفی یک سقوط کرد و جان خود را از دست داد. مرگ یک کارگر در اثر سقوط از ارتفاع

۱۶۰. ۳۳۲۶۷۲ ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ ۱۰:۲۴:۵۲ ساعت ۲۳:۳۰ سه شنبه شب وقوع آتش سوزی در یک تعمیرگاه خودرو در خیابان هنگام تهران منجر به سوختگی یک کارگر شد. سوختگی یک کارگردرآتش سوزی تعمیرگاه خودرو

۱۶۱. ۳۳۲۹۱۵ ۱۳۹۴/۱۰/۰۴ ۱۲:۳۳:۰۶ کارگر ۶۸ ساله خلخالی در حادثه سقوط از ارتفاع ۳۰ متری در معدن شن و ماسه قزل قوم خلخال جان باخت مرگ کارگر معدن در اثر سقوط از ارتفاع

۱۶۲. ۳۳۳۱۴۵ ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ ۰۸:۱۰:۴۴ در پی تماس با سامانه ۱۲۵آتشنشانی تهران، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، در ساعت ۱۸: ۱۳دقیقه روز پنج شنبه، آتش نشانان ایستگاه ۱۰ را به همراه گروه امداد و نجات ۱۸ را به خیابان سپهر واقع در خیابان مرزداران اعزام کرد. دستگاه بتن ریز دست کارگر را له کرد

۱۶۳. ۳۳۳۷۰۸ ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ ۱۰:۱۵:۳۳ براساس اعلام روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران تا پایان آبان ماه امسال ۲۴۳ مورد فوت ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده است جان باختن۲۴۳کارگربراثرحوادث کاری طی ۸ماه دراستان تهران

۱۶۴. ۳۳۳۶۵۷ ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ ۱۰:۴۸:۳۱ عصر یکشنبه (۶ دی) ریزش دیواره گودال آب و فاضلاب در بلوار امام رضا در کاشان منجر به مرگ دو کارگر تبعه افغانستان شد. دو کارگر جوان در گودال آب و فاضلاب جان باختند

۱۶۵. ۳۳۳۷۲۷ ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ ۱۲:۵۲:۰۲ ساعت ۳۰: ۹ صبح روز گذشته، در اثر ریزش آوار در یک ساختمان نیمه تمام در خیابان گلباد تبریز یک کارگر کشته و چهار کارگر دیگر مجروح شدند. یک کشته وچهار مجروح در حادثه ریزش آوار

۱۶۶. ۳۳۳۹۱۴ ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ۱۵:۳۳:۵۹ معاون عملیات منطقه ۳ آتش نشانی درباره وقوع این حادثه در روز گذشته گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵آتشنشانی در ساعت ۴۲: ۱۲ روز دوشنبه (۷ دی)، آتش نشانان ایستگاه ۵۶ به محل حادثه واقع در محله حکیمیه، خیابان والفجر، کوچه خلیلی اعزام شدند گاز گرفتگی جان ۲ کارگر را گرفت

۱۶۷. ۳۳۴۰۰۰ ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ ۱۰:۵۰:۳۰ روز گذشته (۸ دی ماه) یک فروند لنج باری در استان خورستان، حوالی جزیره خارک دچار حریق شد مفقود شدن یک کارگر لنج باری

۱۶۸. ۳۳۴۵۵۷ ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ ۰۹:۳۵:۳۶ «مهدی رضایی» با اعلام این خبر افزود: این حادثه حوالی ساعت ۱۵: ۳بامداد امروز (دوازدهم دی) در بلوار صدمتری حدفاصل شهرک نیروی هوایی و میدان شهید عباسپور مشهد رخ داد مرگ کارگر شهرداری بر اثر تصادف زنجیره‌ای

۱۶۹. ۳۳۴۶۷۷ ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ ۱۴:۰۱:۰۵ در این حادثه ۹ نفر از کارگران که حوالی ساعت ۱۲ شب مشغول افزودن گاز کلر به خمیر کاغذ ( برای افزایش سفیدی کاغذ) بودند ناگهان بر اثر مسمومیت تنفسی گاز کلر مصدوم میشوند.
مسمومیت ۹ کارگر با گاز کلر در کاغذ سازی پارس

۱۷۰. ۳۳۵۴۸۹ ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ ۲۰:۱۱:۱۴ این حادثه ساعاتی پیش اتفاق افتاد و از قرار معلوم ۳ کارگر مصدوم و ۳ کارگر دیگر جان خود را از دست داده‌اند. آتش‌سوزی در عسلویه ۶ کارگر را کشته و مجروح کرد

۱۷۱. ۳۳۵۵۲۲ ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ ۰۹:۲۵:۱۵ روز گذشته یک کارگر نگهبان معدن سنگ به دلیل برودت زیاد هوا و نبود وسایل گرمایشی مناسب در کانکس محل اقامت خود جان باخته است مرگ یک کارگر معدن به دلیل نبود وسایل گرمایشی

۱۷۲. ۳۳۵۹۸۲ ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ ۱۱:۵۱:۳۶ روز گذشته (۱۵ در ماه) وقوع آتش سوزی در یکی از کانکسهای پناهگاه حیوانات زاگرس کرمانشاه یک کارگر نگهبان به نام «اکبر عبرنا» دچار سوختگی شده وجان خود را از دست می‌دهد.شیلان لرستانی مدیر پناهگاه حیوانات زاگرس با اعلام این خبر به سایر رسانهها گفته است پناهگاه حیوانات زاگرس که در ابتدای جاده سراب نیلوفر کرمانشاه قرار دارد، کار جمع آوری، درمان و عقیم سازی سگهای ولگرد سطح شهر را به منظور کنترل جمعیت آنها انجام میدهد
آتش سوزی در پناهگاه حیوانات جان یک کارگر را گرفت

۱۷۳. ۳۳۶۲۷۳ ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ ۱۳:۱۵:۵۳ کارگر ۳۰ ساله عصر روز چهارشنبه (شانزدهم دی ماه)به همراه یکی از همکارانش به داخل یکی از مخزنهای گندم رفته بودند که بر اثر بی‌احتیاطی و روشن ماندن یکی از سیستم‌های داخلی این سیلو، گندم داخل سیلو روی آنها ریزش کرده و در زیر انبوهی از گندم مدفون شده و با تماس از طریق بی‌سیم از همکارانشان درخواست کمک کرده بودند. ریزش مخزن گندم، جان کارگر مهابادی را گرفت

۱۷۴. ۳۳۶۳۹۵ ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ ۱۲:۱۱:۰۲ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رزن گفت: کارگر ۳۵ ساله یک واحد تولیدی به داخل یک چاه پنج متری در رزن سقوط کرد.
سقوط کارگر ۳۵ ساله در چاه

۱۷۵. ۳۳۶۴۰۵ ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ ۱۲:۲۳:۵۳ «سید جلال ملکی» در این‌باره گفت: در ساعت ۱۶:۵۳ روز گذشته یک مورد حادثه سقوط از ارتفاع به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در تهرانپارس، بلوار پروین اعزام کرد. مرگ ۲ کارگر ساختمانی براثر سقوط از ارتفاع

۱۷۶. ۳۳۶۶۴۸ ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ ۱۵:۰۷:۵۶ شناور ناجی اداره بندر و دریانوری خارک با همکاری شرکت پایانه‌های نفتی صبح روز شنبه جسد بی‌جان این کارگر را در ساحل کنار گلزار شهدای گمنام این جزیره خارک از آب بیرون کشیدند
مرگ کارگر بر اثر سقوط از اسکله نفتی

۱۷۷. خبر: ۳۳۶۶۶۴ ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ ۱۵:۳۹:۰۱ ریزش چاه در محوطه یک شرکت تولیدی باعث سقوط ناگهانی کارگر ۳۰ ساله‌ای به عمق چاه شد مصدومیت کارگر براثر سقوط در چاه ۱۵ متری

۱۷۸. ۳۳۷۰۷۹ ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ ۱۱:۲۵:۴۵ مسئول روابط عمومی مرکز فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلر در جاده تبریز-زنجان ،راننده در دم جان باخت مرگ راننده تریلر بر اثر سانحه رانندگی

۱۷۹. ۳۳۷۳۶۶ ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ ۱۹:۴۶:۴۵ در این حادثه که حوالی ساعت ۱۳ اتفاق افتاد، دو نفر از کارگران این کارخانه به نام‌های «رسول» و «منصور» کشته شدند و یکی دیگر از کارگران دچار سوختگی شده‌است.از قرار معلوم حادثه زمانی اتفاق افتاده است که کارگران برای بازکردن یخ مخزن روغن سیاه از کپسول گاز خانگی برای ایجاد شعله‌های آتش استفاده کنند. مرگ دو کارگر قند نقده براثر انفجار گاز

۱۸۰. ۳۳۷۳۸۸ ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ ۰۶:۰۷:۵۲ براساس سانحه رانندگی که بامداد روز شنبه در فاز ۱۹ عسلویه اتفاق افتاد سه نفر کارگران فنی مصدوم شدند مصدومیت سه کارگر فنی عسلویه در سانحه رانندگی

۱۸۱. ۳۳۷۷۳۱ ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ ۰۹:۳۷:۱۸ روز دوشنبه (۲۱ دی ماه)، بر اثر گاز گرفتگی در چاه کشاورزی، یک کارگردر شهرستان سیریک استان هرمزگان جان خود را از دست داد. مرگ یک کارگر چاهکن بر اثر گازگرفتگی

۱۸۲. ۳۳۷۷۳۱ ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ ۰۹:۳۷:۱۸ .اطلاعاتی که توسط منابع ایلنا به دست آمده است در ساعت پنج بامداد روز شنبه ۱۹ دی ماه خودروی مینی بوس حامل مهندسان شاغل در شرکت بهره برداری و مدیریت پتروپارس (POMC) واقع در پارس جنوبی به دلیل لغزندگی ناشی از بارش باران واژگون می‌شود
۱۸۳. ۳۳۷۹۲۸ ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ ۱۵:۳۴:۲۲ ستاد فرماندهی آتش‌نشانی گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ در ساعت۲۰ : ۲۲ دقیقه شب گذشته (۲۲ دی ماه) پس از دریافت خبر وقوع حادثه آتش‌نشانان ایستگاههای ۱۰۳ و ۱۷ به همراه تانکر و خاور تنفسی به حادثه واقع در محله سراج، خیابان والائیان شمالی اعزام شدند. مرگ کارگر در اثر آتش سوزی کارگاه مبل سازی

۱۸۴. ۳۳۸۰۶۳
۱۳۹۴/۱۰/۲۴ ۱۲:۱۳:۰۷
سقوط ۳ کارگر در دو حادثه جداگانه سبب مرگ یکی از کارگران ،به کما رفتن یک کارگر و آسیب دیدن دست کارگر دیگر شد.به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، سقوط ۳ کارگر از ارتفاع در پروژه فولاد زرند ایرانیان، یک کشته و دو مجروح بر جای گذاشت.
کشته و زخمی شدن ۳ کارگر در اثر سقوط در پروژه فولاد زرند

۱۸۵. ۳۳۸۱۶۳ ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ ۱۰:۳۱:۴۴ : چهارشنبه شب در اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس حامل کارگران شهرک صنعتی مورچه خورت در استان اصفهان، دو کارگر جان خود را از دست دادند و ۱۴ کارگر دیگر زخمی شدند. کشته وزخمی شدن ۱۶کارگر در حادثه واژگونی سرویس حامل کارگران

۱۸۶. ۳۳۸۳۷۷ ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ ۰۹:۰۸:۵۶ هفته گذشته یکی از کارگران معدن گل‌گهر هنگام انجام کار توسط دستگاه سنگ شکن کارخانه کنستانتره این واحد معدنی کشته شد. هرچند در رسانه‌های محلی کرمان به زمان وقوع این حادثه اشاره‌ای نشده‌است اما از هویت کارگر متوفی به عنوان عباس عباسی قرائی ۲۶ ساله نامبرده شده است مرگ کارگر مجتمع گل گهر سیرجان

۱۸۷. ۳۳۹۲۲۰ ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ ۱۲:۳۱:۴۳ سلیمان‌پور، مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، جسد ۷۷ نفر که بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده بودند در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان معاینه شدند. جان باختن ۷۷ نفر بر اثر حوادث کار در اصفهان

۱۸۸. ۳۳۹۸۱۳ ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ ۰۹:۲۰:۱۲ «قاسم نبهانی» بخشدار بخش شعیبیه شهرستان شوشتر درباره وقوع این حادثه گفت: در آتش سوزی انبار شرکت جهاد نصر یک کارگر ۲۵ ساله جان خود را از دست داد. مرگ یک کارگر بر اثر آتش سوزی درانبار

۱۸۹. ۳۴۰۶۶۲ ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ ۱۶:۰۹:۲۷ ،در حادثه اول که صبح امروز در مشهد رخ داد، ۲کارگر مقنی در چاه ۱۵ متری دچار گازگرفتگی شدند و چون حاضرین در محل متوجه بروز حادثه نشدند هر دو کارگر جان خود را از دست دادند. مرگ ۳ کارگر در دو حادثه جداگانه

۱۹۰. ۳۴۱۰۱۰ ۱۳۹۴/۱۱/۰۴ ۰۸:۱۵:۰۶ در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵در ساعت ۱۷: ۲۴ دقیقه عصر دیروز (۳ بهمن)، مبنی بر سقوط یک کارگر به داخل چاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه ۶۲ و گروه امداد و نجات ۵ را به محل حادثه واقع در محله شادآباد، خیابان ۱۷ شهریور اعزام کرد.
سقوط کارگر در چاه

۱۹۱. ۳۴۱۳۰۵ ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ ۰۸:۰۲:۳۴ دو کارگر جوان در حین کار در چاهی در تونل نیایش، منطقه ظفر (آرش شرقی) بر اثر کمبود اکسیژن دچار خفگی شدند و جان باختند. کمبود اکسیژن درچاه باعث مرگ دو کارگر جوان شد

۱۹۲. ۳۴۱۴۴۳ ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ ۰۹:۳۵:۰۵ روز گذشته بر اثر وقوع یک انفجار تانکر در شرکت پل فیلم قزوین، ۴ نفر از کارگران مشغول در این واحد دچار سوختگی شدند و یک نفر جان باخت. مرگ یک کارگر وسوختگی شدید چهارکارگردیگر

۱۹۳. ۳۴۱۸۵۱ ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ ۰۹:۴۴:۰۲ حسین اسدبیگی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه ساعت ۲۰ دوشنبه ۵ بهمن ماه در شهرستان یزد یک مورد اقدام به خودکشی گزارش شد، گفت فرد اقدام کننده به خودکشی با حدود ۵۰ سال سن به پشت بام کارخانه رفته و به دلیل اختلاف با کارفرما تهدید کرد که خود را به پایین پرت می‌کند. اقدام به خودکشی یک کارگر به دلیل اختلاف با کارفرما

۱۹۴. ۳۴۱۸۱۴ ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ ۰۹:۵۱:۵۷ آمار فوت ناشی از حوادث کار طی نه ماهه نخست سال ۱۳۹۴ در استان لرستان ۵۰ درصد افزایش یافته است.به گزارش ایلنا، آمار فوت ناشی از حوادث کار طی نه ماهه سال ۱۳۹۴ در استان لرستان در حالی ۵۰ درصد افزایش یافت که آمار مصدومین این حوادث کار با کاهش ۲۱ درصدی مواجه بود.آیلنا در نه ماهه نخست امسال رخ داد:
افزایش۵۰درصدی مرگ و میر ناشی از حوادث کار درلرستان

۱۹۵. ۳۴۲۳۰۳ ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ ۱۱:۳۵:۱۶ عصر روز چهارشنبه بروز آتش سوزی به علت نشت گاز در یک اتاقک کارگری در تهران به سوختگی ۵ کارگر منجر شد به دلیل انفجار گاز در اتاقک کارگری:
سوختگی شدید پنج کارگر در تهران

۱۹۶. ۳۴۳۰۱۲ ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ ۱۱:۱۱:۵۵ یک کارگر ساختمانی بر اثر سقوط به چاهی خشک به عمق ۲۰ متر در محوطه یک پروژه ساختمانی در حال احداث مصدوم شد سقوط کارگر ساختمانی به عمق چاه ۲۰ متری

۱۹۷. ۳۴۲۸۸۸ ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ ۱۳:۰۶:۰۷ از عسلویه، حوالی عصر دیروز یکی از کارگران پیمانکاری شرکت پتروشیمی مرجان واقع در فاز ۲ عسلویه بر اثر سقوط از داربست جان خود را از دست داد.
مرگ یک کارگر بر اثر سقوط از داربست
بیش از ۷۰ درصد از حوادث سقوط از داربست در ایران بر اثر فقدان راه پله‌ها داربست‌ها و عبور از یک سطح به سطح دیگر که موجب بر هم خوردن تعادل کارگران می‌شود، رخ می‌دهد

۱۹۸. ۳۴۳۴۵۱ ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ ۰۹:۱۷:۵۸ صبح روز گذشته بر اثر انفجار یک تانکر حامل قیر در محدوده دو راهی روستای سرزه شهرستان سیریک در استان هرمزگان دو کارگر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.این حادثه ساعت هشت صبح گذشته، دوشنبه ۱۲ بهمن ماه، در کارگاه شرکت تنگه زاغ واقع در جاده اصلی سیریک به جاسک و در محدوده دوراهی روستای سرزه اتفاق افتاد.
کشته و زخمی شدن ۴ کارگر بر اثر انفجار تانکر قیر
ایلنا: صبح روز گذشته بر اثر انفجار یک تانکر حامل قیر در استان هرمزگان دوکارگر کشته و دو کارگر دیگر نیز زخمی شدند.

۱۹۹. ۳۴۵۹۳۴ ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ۱۳:۰۸:۲۴ در این زمینه یکی از همکاران وی به ایلنا گفت: صبح امروز یکی دیگر از همکاران واحد انبار که برای سرکشی وارد انبار شده بود؛ متوجه اقدام به خودکشی «ر. ش» می‌شود و اینکه این شخص با کمربند؛ خود را از قفسه‌های انبار به دار آویخته است.
به گفته این کارگر، آقای «ش» که حدود ۲۹ سال سن دارد؛ با داشتن هفت سال سابقه در فروشگاه‌های رفاه به علت تمدید نشدن قرارداد کارش اقدام به خودکشی کرده است و هم اکنون در بیمارستان هفت تیر واقع در خیابان شهید رجایی تحت مراقبت پزشکی است خودکشی کارگر بخش خدمات فروشگاه رفاه

یکی از کارگران بیکار شده بخش خدمات فروشگاه رفاه شهرری؛ صبح امروز (۲۱ بهمن ماه) در انبار این فروشگاه اقدام به خودکشی کرد
۲۰۰. ۳۴۶۵۵۵ ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ ۱۱:۵۳:۵۴ فرمانده انتظامی نائین اعلام کرد: خبر این حادثه از طریق تماس تلفنی شامگاه روز پنجشنبه ۲۲ بهمن ماه با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ این شهرستان گرفته شد اعلام شده است. کشته شدن یک کارگر آپاراتی حین تعویض لاستیک
ایلنا: منابع رسمی خبری در نائین، از کشته شدن یک کارگر ۳۶ ساله در یک کارگاه تعویض لاستیک خبر می‌دهند.

۲۰۱. ۳۴۶۸۴۹ ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ ۱۰:۲۲:۴۶ یکی از کارگران شاغل درشرکت آبفای اهواز به ایلنا داده شده است این حادثه روز گذشته (شنبه ۲۴ بهمن ماه) حوالی ساعت ۹ صبح و موقعی اتفاق افتاده است که کارگری بنام «رحیم حلفی» حین لایروبی فاضلاب استخر «الهادی اهواز» با سقوط پنجره مقابل پمپ بر روی سرش در جا کشته می‌شود. مرگ یک کارگر لایروب در استخر فاضلاب اهواز
ایلنا: روز گذشته یک کارگر لایروب شاغل در آبفای اهواز هنگام لایروبی استخر فاضلاب ایستگاه الهادی کیان آباد جان خود را از دست داد.

۲۰۲. ۳۴۶۹۵۵ ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ ۱۲:۳۳:۵۹ این مسمومیت که پس از صرف شام حادث شد، با ورود نیروهای امدادی و اورژانس، بیماران به بیمارستانهای رازی و سینا منتقل شدند.
مسمومیت غذایی کارگران پرورش ماهی در اهواز
ایلنا: ۱۸ نفر از کارگران مرکز پرورش ماهی آزادگان در اهواز شب گذشته دچار مسمومیت غذایی شدند.

۲۰۳. ۳۴۷۱۹۹ ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ ۰۹:۵۷:۰۴ این حادثه حدود ساعت شش و ۳۰ دقیقه بعد از ظهرروز گذشته در واحد دپو معدن طلای آق دره دراستان آذربایجان غربی برای یکی از کارگران راننده بولدوزر به نام اسد رنجبر اتفاق افتاده است.
کشته شدن یک کارگر معدن طلای آق دره تکاب در حادثه کار
ایلنا: بعد ازظهر دیروز (۲۵ بهمن ماه) یک کارگر راننده بلدوزر معدن طلای آق دره شهرستان تکاب در اثر برخورد با لودر جان خود را از دست داد.

۲۰۴. ۳۴۷۲۴۱ ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ ۱۰:۵۹:۲۳ براساس خبری که به نقل از سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در رسانه‌ها منتشر شده است؛ این حادثه در یک ساختمان پنج طبقه در حال ساخت در شهرک حکیمیه، شهرک والفجر که در شرق تهران قرار دارد؛ برای دو کارگر تبعه افغان اتفاق افتاده است. گاز گرفتگی جان دو کارگر را در شرق تهران گرفت

دو کارگر بر اثر گاز گرفتگی در یک ساختمان پنج طبقه در حال ساخت در شرق تهران جان خود را از دست دادند
۲۰۵. ۳۴۸۰۹۷ ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ ۱۶:۳۸:۴۰ مسئول روابط عمومی شهرداری قائم‌شهر در گفت‌و‌گو با دیگر رسانه‌ها اظهار کرد: این کارگر جوان شهرداری در هنگام نصب بنر یادواره شهدا از جرثقیل به پایین سقوط کرد که بر اثر ضربه مغزی شدن جان خود را از دست داد. مرگ کارگر شهرداری قائم‌شهر در حادثه سقوط از جرثقیل
ایلنا: کارگر شهرداری قائم‌شهر در حین نصب بنر از بالای جرثقیل سقوط کرد و جان سپرد
۲۰۶. ۳۴۸۲۶۶ ۱۳۹۴/۱۱/۲۹ ۱۱:۱۵:۳۰ کارگر نصاب آسانسور حین انجام کارنصب در بجنورد، جان خود را از دست داد. مرگ کارگر نصاب آسانسور در بجنورد

۲۰۷. ۳۴۸۴۷۸ ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ ۱۱:۳۰:۱۱ عصر روز گذشته، پنج شنبه (۲۹ بهمن)، واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل کارگران سایپا کاشان در جاده کاشان- بادرود نطنز منجر به زخمی شدن ده کارگر شد. زخمی شدن ۱۰ کارگر کارخانه سایپا کاشان
ایلنا: عصر روز گذشته، واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل کارکنان سایپا کاشان، ده مصدوم برجا گذاشت.

۲۰۸. ۳۴۹۵۲۱ ۱۳۹۴/۱۲/۰۳ ۱۷:۲۷:۲۰ در پی تماس شهروندان با سامانه خبری ۱۲۵و اعلام بروز این حادثه ، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت ۲۴ :۱۳امروز آتش نشانان ایستگاه ۱ را به همراه خودرو دستگاه تنفسی به خیابان امام خمینی (ره)، خیابان میردامادی اعزام کرد. نشت گاز و آتش سوزی در انبار قفل و یراق آلات
ایلنا: براثر نشت گاز و آتش سوزی در یک انبار قفل و یراق آلات یک کارگر انباردار در خیابان امام خمینی مصدوم شد.

۲۰۹. ۳۴۹۶۰۳ ۱۳۹۴/۱۲/۰۴ ۰۹:۰۹:۱۶ روزگذشته یک کارگر راه آهن در شاهرود حین انجام کار دچار سانحه شد و جان خود را از دست داد. مرگ یک کارگر راه آهن حین کار

۲۱۰. ۳۴۹۹۵۵ ۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۰:۱۴:۲۱ روزگذشته یک کارگر راه آهن در شاهرود حین انجام کار دچار سانحه شد و جان خود را از دست داد. مصدومیت دو کارگر فرزکار در پی انفجار تانکر سوخت

۲۱۱. ۳۴۹۹۵۵ ۱۳۹۴/۱۲/۰۵ ۱۰:۱۴:۲۱ شامگاه دوشنبه در پی انفجار تانکر سوخت در شهرک صنعتی طرق مشهد، دو کارگر فرزکار مصدوم شدند/ حال یکی از مصدومیت وخیم گزارش شده است مصدومیت دو کارگر فرزکار در پی انفجار تانکر سوخت

۲۱۲. ۳۵۱۱۶۲ ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ ۰۹:۲۳:۱۲ روز گذشته (شنبه ۸ اسفند)، سقوط از ارتفاع ۱۰ متری یک ساختمان نیمه کاره در خیابان ولنجک تهران منجر به مصدومیت شدید یک کارگر ۳۷ ساله شد. مصدومیت شدید یک کارگر بر اثر سقوط از ارتفاع
ایلنا: صبح روز گذشته، یک کارگر از ارتفاع ۱۰ متری یک ساختمان نیمه کاره در خیابان ولنجک تهران به پایین سقوط کرد و دچار مصدومیت شدید شد.

۲۱۳. ۳۵۱۵۷۰ ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ ۱۱:۱۱:۵۰ حوالی ساعت ۳۰: ۱دقیقه بامداد روز گذشته (۹ اسفند ماه) یکی کارگر شاغل در واحد تازه تاسیس تولید بلوک کارخانه شیشه اردکان یزد براثر آنچه رعایت نکردن اصول ایمنی عنوان شده است، جان خود را از دست داد. کشته شدن یک کارگر در کارخانه شیشه اردکان یزد
ایلنا: بامداد روز گذشته یک کارگر شاغل در کارخانه شیشه اردکان یزد حین انجام کار، جان خود را از دست داد.

۲۱۴. ۳۵۱۷۹۰ ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۰۹:۲۱:۰۳ عصر روز یک شنبه سقوط از ارتفاع یک کارگر جوان در خیابان ۱۷ شهریور تهران به مصدومیت شدید وی انجامید. مصدومیت شدید یک کارگر بر اثر سقوط از ارتفاع
ایلنا: عصر روز۹اسفند، سقوط از ارتفاع یک کارگر جوان کارخانه یخ درزمین گودبرداری شده در خیابان ۱۷ شهریور به مصدومیت شدید وی انجامید.

۲۱۵. ۳۵۱۹۰۱ ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۱۳:۰۴:۰۰ این حادثه روز گذشته (۱۰ اسفند) برای یکی از کارگران معدن سنگ در روستای «درب چاه» شهرستان چگنی استان لرستان، بنام حسین عینی چگنی اتفاق افتاده که با ریزش ناگهانی سنگهای بالا دستی کوه بر روی سرش کشته می‌شود. ریزش معدن سنگ جان یک کارگر را در لرستان گرفت
ایلنا: منابع خبری ایلنا در استان لرستان از کشته شدن یک کارگر ۲۲ ساله در یکی از معادن سنگ در شهرستان چگنی خبر می‌دهند.

۲۱۶. ۳۵۲۱۳۵ ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۸:۵۱:۳۶ «مسعود علیان» ضمن تایید این خبر گفت: این حادثه در ساعت ۱۶ و ۲۵ دقیقه بعد از ظهر ( دهم اسفندماه)در بلوار شهید رجایی ،کوچه لادن یک واقع در منطقه گیلاوند در ساختمان چهار طبقه در حال احداث رخ داد.
مرگ یک کارگر جوان ساختمانی
ایلنا: کارگر جوانی که از بالابر مصالح ساختمانی برای بالا رفتن از ساختمان چهار طبقه استفاده کرده بودبه علت گیر کردن در میلههای بالابر جان خود را از دست داد.

۲۱۷. ۳۵۲۳۴۳ ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۱۶:۵۵:۰۲ یک کارگر ساختمانی عصر روز یکشنبه ۹ اسفند ماه از روی نورگیر طبقه پنجم دانشکده نساجی دانشگاه امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) سقوط می‌کند و بر اثر صدمات وارد پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد. مرگ یک کارگر جوان در سقوط از داربست پلی‌تکنیک
ایلنا: روز یکشنبه یک کارگر جوان در دانشگاه امیرکبیر بر اثر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست میدهد. روایتها از این مرگ دلخراش متفاوت است.

۲۱۸. ۳۵۲۶۱۷ ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ ۱۱:۱۸:۰۶ این حادثه در خط ریلی بین ایستگاه‌های احمدآباد و خاتون آباد استان کرمان و برای یک کارگر ۳۸ ساله اتفاق افتاده است. مرگ کارگر راه آهن در حادثه برخورد قطار
ایلنا: در روز چهارشنبه (۱۲ اسفند)، یکی از کارگران راه آهن کرمان براثر برخورد با قطار جان خود را از دست داد.

۲۱۹. ۳۵۲۹۰۰ ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۳:۱۰:۲۲ : کارگر جوان کارخانه کاشی نیلو نجف آباد سه شنبه شب (یازدهم اسفند) به دلیل نقص فنی یکی از دستگاه‌های خط بسته بندی، دچار حادثه شد و روز چهارشنبه به دلیل شدت جراحات وارده جان سپرد.

مرگ کارگر جوان به دلیل نقص فنی دستگاه حمل کاشی

۲۲۰. ۳۵۲۹۹۳ ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۶:۲۰:۴۸ : بی‌احتیاطی هنگام کار، باعث گیر کردن دست بانوی جوان را در زیر دستگاه صحافی در شهرک مسعودیه شد گیر کردن دست کارگر جوان زیر دستگاه ضربه کوب کارگاه صحافی

۲۲۱. ۳۵۳۲۹۷ ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۱۰:۰۸:۲۸ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت دو کارگر ایرانی و یک تبعه افغان به دلیل انفجار و آتش سوزی در یک کارگاه سیلندر گاز مایع در بزرگراه زین الدین خبر داد انفجار در یک انبار سیلندر گاز در تهران سه مصدوم برجا گذاشت

۲۲۲. ۳۵۳۲۱۵ ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۱۳:۴۴:۲۴ سید جلال ملکی»در گفت‌و‌گو با ایلنا گفت: در ساعت ۵:۳۷ صبح امروز آتش سوزی گسترده‌ای در یک پاساژ تجاری واقع در خیابان سعدی نرسیده به تقاطع جمهوری به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.
مصدومیت یک کارگر بر اثر آتش سوزی در پاساژ تجاری
ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار آتش سوزی گسترده در یک پاساژ تجاری واقع در محدوده خیابان جمهوری خبر داد.

۲۲۳. ۳۵۳۳۱۴ ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۱۶:۳۷:۳۶ «مش رحیم لارکی» کارگر میانسال شرکت برق منطقه ای اهواز بود که در روز پنجشنبه (سیزدهم اسفند ماه)بر اثر حادثه در محل کار جان خود را از دست میدهد.
پیکر کارگر جان باخته شرکت برق اهواز به خاک سپرده شد
ایلنا: صبح امروز (شانزدهم اسفندماه)پیکر کارگر میانسال شرکت برق منطقه ای اهواز که هفته گذشته براثر سقوط از ارتفاع جان باخته بود به خاک سپرده شد.

۲۲۴. ۳۵۳۴۱۵ ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ ۰۹:۵۶:۱۰ ، بامداد امروز سرویس حمل و نقل کارگران فاز دوم عسلویه مربوط به شرکت «پتروشیمی مخازن سبز عسلویه» دچار حادثه شده و واژگون میشود.
به گفته این منابع کارگری، این حادثه ۳۵ نفر از کارگران این پتروشیمی زخمی در بر داشت و از جزئیات آن اطلاع دقیقی در دست نیست.
واژگونی سرویس ایاب ذهاب کارگران ۳۵ زخمی برجای گذاشت
ایلنا: بامداد امروز سرویس حمل و نقل کارگران فاز دوم عسلویه مربوط به شرکت «پتروشیمی مخازن سبز عسلویه» دچار حادثه شده و واژگون میشود.

۲۲۵. ۳۵۴۱۰۸ ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ ۰۹:۵۴:۴۷ در پی حادثه روز دوشنبه (۱۷ اسفندماه) در فاز ۲ عسلویه که منجر به واژگون شدن سرویس حمل و نقل کارگران پتروشیمی مخازن سبز عسلویه شد، مدیر پروژه شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: خوشبختانه در این حا


Published from gooya news {http://news.gooya.com}
Copyright © 2009 news.gooya.com
All rights reserved for the original source