چهارشنبه 23 تیر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

احضار سفیر فرانسه در تهران در اعتراض به نشست مجاهدین خلق در پاریس

sefarat-130716.jpg

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی، سفیر فرانسه در تهران را به منظور "اعتراض شدید" نسبت به برگزاری گردهمآیی سازمان مجاهدین خلق در پاریس فراخواند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، ابوالقاسم دلفی، مدیرکل غرب اروپای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی، با فراخواندن سفیر فرانسه در تهران، مراتب اعتراض ایران را نسبت به گردهمآیی سازمان مجاهدین خلق در پاریس و سخنرانی یک عضو خانواده سلطنتی عربستان سعودی در این مراسم ابلاغ کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت جمهوری اسلامی، ابوالقاسم دلفی، خطاب به سفیر فرانسه در تهران خواستار «اعلام موضع رسمی این کشور در قبال سازمان مجاهدین خلق و اظهارات ضدایرانی مطرح شده توسط بانیان و حامیان تروریست‌های تکفیری و گروهک های ضد بشری در پاریس» شد.

سازمان مجاهدین خلق، روز شنبه ۱۹ تیر / ۹ ژوئیه، نشستی با عنوان "ایران آزاد" در پاریس برگزار کرد. در این نشست سالانه جمعی از سیاستمداران مخالف نظام جمهوری اسلامی از کشورهای مختلف سخنرانی نمودند. ترکی الفیصل، رییس پیشین سازمان استخبارات (اطلاعات) عربستان سعودی از جمله سخنرانان این نشست بود. سخنان این شاهزاده سعودی در خصوص تقدیر از تلاش‌های سازمان مجاهدین، با واکنش شدید مقام‌های جمهوری اسلامی ایران از جمله محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی مواجه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت جمهوری اسلامی، ابوالقاسم دلفی، خطاب به سفیر فرانسه تأکید کرد: «اجازه دادن به مقامات سایر کشورها برای تبلیغ و اهانت به کشوری ثالث، ناقض موازین حقوق بین‌المللی و امری محکوم و غیرقابل قبول در جهان است».

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سفیر فرانسه با اعلام این موضوع که دولت فرانسه با سازمان مجاهدین خلق «هیچگونه ارتباطی ندارد و آن را به رسمیت نمی‌شناسد»، تأکید کرد که «مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران را در اسرع وقت به مقامات فرانسوی منتقل خواهد کرد».


سخنان تند مهرجویی در ختم کیارستمی


افشای راز قتل خانوادگی: عمه ایرانی تبار عامل فاجعه سن دیه گو


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016