Saturday, Feb 18, 2017

صفحه نخست » هدیه خامنه‌ای به هیأت رزمندگان اسلام: کانون چماق‌کش‌ها و تشکل قدیمی لباس شخصی‌ها

madahi_heyat_razmandegan_islam_small.jpgرادیو زمانه - هیأت «رزمندگان اسلام» که گروه پرشماری از چماق‌کش‌ها و لباس شخصی‌ها و مداحان را در تهران و شهرستان‌های ایران زیر سقف خود گرد آورده، برنامه ویژه‌ای برای اشعار مداحی برگزار کرده است.

این برنامه که به جای «جشنواره» نام «سوگواره» را برای خود برگزیده، شامگاه گذشته در تالار ایوان شمس برگزار شد. مداحان شعرهایی را خواندند و به خود جوایزی هم دادند.

در این برنامه چهره‌های نام‌آشنایی حضور داشتند: لباس شخصی‌های شناخته شده مانند علی اکبر مداحی، که به درجه سرداری هم نائل شده و همچنین محمد فراهانی، رئیس بسیح مداحان کشور.

خبرگزاری تسنیم گزارش می‌دهد که در میان این «سوگواره» که یازدهمین دوره‌اش هم برگزار می‌شد مجری اعلام کرد که هدیه ویژه‌ای در راه است: پرچم حرم حضرت علی، هدیه علی خامنه‌ای به مداحان.

تسنیم می‌نویسد که رهبر جمهوری اسلامی این هدیه ویژه را به محمد حسین‌زیبایی‌نژاد معروف به حسین نجات سپرده بود که «هیأت رزمندگان اسلام» خود را با آن تبرک کنند.

حسین نجات پیش از این فرمانده سپاه «ولی امر» بود که مسئولیت حفاظت از علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی را به عهده دارد. او در دی سال جاری با حکم محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه به جانشینی رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.

«سردار نجات» کسی است که بعد از راهپیمایی ۲۵ بهمن پیشنهاد حصر میر حسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی را مطرح کرد و با استقبال رهبر جمهوری اسلامی هم مواجه شد.

خبرگزاری تسنیم گزارش می‌دهد که مداحان، لباس شخصی‌ها و چماق‌کش‌هایی که در «سوگواره» تالار شمس شبی را در کنار هم با مداحی و قرائت اشعار مذهبی به خوشی گذرانده بودند، خود را با هدیه رهبر جمهوری اسلامی متبرک کردند.

هیأت رزمندگان اسلام چندی پیش از علی خامنه‌ای پرسیده بود که تکلیف شرعی کارمندانی که در ادارات نماز نمی‌خوانند چیست؟ مرجع آن‌ها هم در پاسخ گفته بود: ابتدا امر به معروف و نهی از منکر، اگر ثمر نداد: محرومیت از مزایای شغلی، چنانچه از نظر قانونی مجاز باشد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy