Tuesday, Jun 27, 2017

صفحه نخست » مداح حمله کننده به برجام و روحانی کیست؟

Meysam_Motiei_2.jpgبه گزارش پایگاه خبری تیک؛ میثم مطیعی پای ثابت برنامه تبلیغاتی ابراهیم رئیسی بود و در صف اول افرادی بود که در مجالس مختلف علیه روحانی و اصلاح طلبان به خواندن اشعار و مطالب تخریبی می پرداخت.

او روز قدس سال گذشته نیز متن تند و بر از اهانت علیه ظریف و روحانی قرائت کرد و مذاکره کنندگان را به خیانت متهم کرد. در آن زمان، رسانه های اصولگرا نیز با عنوان اشعار حماسی آن را در تیراژ بالا تکثیر کردند.

او از فارغ التحصیلان امام صادق است و به این اعتبار یکی از مریدان سعید جلیلی محسوب می شود.از طرفی با سران پایداری نشست و برخاست دارد پای منبری علیرضا پناهیان را می خواند و تصاویری از اظهار ارادت و دست بوسی او علم الهدی منتشر شده است.

سعید حدادیان دیگر مداح و فعال سیاسی در یکی از سخنرانی هایش میثم مطیعی را مخاطب قرار داده و می گوید:مطیعی فقط برای امام صادق(ع) نیست. مثلا هیئت رزمندگان او را دعوت می‌کند، متجاوز از ۶۰۰ هیئت رزمندگان در کشور داریم بالاخره باید به هیئت‌داران کمک کرد.

میثم مطیعی که درتریبون امروز نماز عید فطر خبر ساز شد پیش از #انتخابات چندین مجلس علیه اصلاح طلبان به شعر خوانی پرداخته بود او حتی از لبنانی‌ها خواسته بود برای انتخاب رییس‌جمهوری حامی خط مقاومت درایران دعا کنند.

با این حال او شاعر نیست و متن هایش را کسان دیگری می نویسند. عمدتاً اشعار او را شاعران سیاسی جناح اصولگرا مثل علی محمد مودت ، محمد مهدی سیار تهیه می کنند.

تریبون های تبلیغی اصولگرایان برای او القاب و عناوین زیادی مطرح می کنند، از مداح مدافع حرم تا خواننده اشعار حماسی.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy