Friday, Apr 26, 2024

صفحه نخست » با عذرخواهی از فرح اندکی نمایش شعور بدهید

farah.jpgحسین قدیانی

از بچگی در گوش ما کردید پهلوی دزد بود؛ کدام طیف‌تان دزدی کدام طیف‌تان را بر ملا نکرده؟

گفتید هویدای بهایی اهل زمین‌خواری بود؛ همان زمین که صدیقی خورد و شما در عوض هویدا را اعدام کردید اما برای آخوند مصباحیست نسخه‌ی برخورد مؤمنانه پیچیدید!

با اعتراف‌گیری از امثال حسین فردوست، در سخنی فاقد کم‌ترین اعتبار، به محمدرضا انگ لواط چسباندید؛ گند باجناق‌های خودتان درآمد!
گفتید کاخ شاه، کاخ بچه‌بازها بود؛ طوسی خودتان قهوه‌ای از کار درآمد!

گفتید شاه اگر تمکن نظامی هم داشت، همه منوط به اذن آمریکا بود؛ حتی در این مورد هم این خودتان هستید که قبل از حمله‌ی مبتذل به اسرائیل با موشک‌هایی که لذت مسیر را مافوق مقصد می‌دانستند، آمریکا را از همه چیز مطلع کردید!

باری شما به ما گفتید شاه عین آب خوردن دروغ می‌گفت؛ همه‌ی وعده‌های خودتان دروغ و دوز و کلک از آب درآمد و حتی وعده‌ی راه‌اندازی گشت ارشاد مسؤلین هم فقط جنبه‌ی تبلیغاتی داشت!

شما گفتید پدر همین شاه به زور می‌خواست خود را قیم پوشش زن ایرانی کند؛ این را هم خودتان مرتکب شدید تا یک بار برای همیشه ثابت کنید بیماری زمینه‌ای را هم آن‌قدری که خودتان دارید مهسا نداشت!

شما از تحکم پهلوی گفتید؛ ما با بازداشت آیدا شاکرمی حتم کردیم نیکا هم کار خودتان بود که جان باخت!

شما گفتید دین و دنیای مردم را به واسطه‌ی انقلاب اسلامی آباد می‌کنید؛ هر چه رحمت بود خریدید برای شاه و پدرش!

خمینی‌تان گفت نسل‌های بعدی نباید پاسوز اراده‌ی نسل‌های قبلی شوند؛ بدبختی حرف همان را هم که امام می‌خوانیدش گوش نمی‌کنید و از رفراندوم فرار می‌کنید!

شما گفتید عروسی‌های دربار پهلوی مراسم لوکس بود؛ کورید عروسی مجلل کسان خود را در اسپیناس نمی‌بیند؟ نکند شمخانی هم از سران رژیم پهلوی است؟

نکند رئیسی سلطان خلف وعده را هم شاه برکشید؟ نکند آن مداح دست‌بوس علم‌الهدی که تا نرخ دلار در دولت روحانی تکان می‌خورد افسار پاره می‌کرد، از هم‌خواب‌های اشرف بوده؟ یا نکند بچه‌های خلبان جهان‌بانی، زمانی که در وطن بودند، دله‌ی ویزای غرب بودند؟

شما نه فقط هر چه گفتید دروغ بود که بدبختی همه‌ی دروغ‌های‌تان را به اسم خدا گفتید!

شما با کوهی از دروغ به اسم خدا دین را بدنام کردید! باشد که ارشاد کنید گشت را به طرف وجدان نداشته‌تان...

***

*حسین قدیانی از بسیجیان و اصولگرایانی است که نامش با تندروی و توهین به مقامات سیاسی اصلاح‌طلب پیوند خورده بود. او فرزند شهید اکبر قدیانی است و در بین محافل حزب اللهی هواداران زیادی دارد. قدیانی اخیرا به منتقد حکومت تبدیل شده و فساد و رانتخواری و استبداد مقامات نظام را مورد حمله قرار می دهد.





Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy