Sunday, Nov 26, 2017

صفحه نخست » گزارش رسیده آنچه که در محافل پشت پرده رژیم می گذرد

Ar67j323244w2w2_small.jpgاز فیسبوک علی اکبر امیدمهر، دیپلمات پناهنده جمهوری اسلامی

- پوتین با توجه به اطلاعات واصله به وی،موکدا از رژیم خواسته جهت ادامه حیات خویش، در خصوص تخلیه سوریه از نیروهای قدس و خاتمه پروژه هلال شیعه و عدم داخالت در منطقه فکر و اقدام نماید.

- توصیه مشابهی از سوی دولتمردان فرانسه آلمان و..انجام شده باضافه اینکه حزب الله لبنان با تغییر مشی نظامی مطلقا تبدیل به حزب سیاسی گردد.اقدامات مشابهی نیز باید در عراق ،یمن،افغانستان و.. انجام گیرد.تا با خاتمه دخالت ها و فراخوان نیروها به مرکز،به یک نظام متعادل و عادی در خانواده بین المللی تبدیل شود.بخصوص باید از انتقال فرماندهان شکست خورده و متواری داعش به ایران (همچون القاعده طالبان و..) به ایران که بمنظور استفاده از آنها در مواقع ضروری انجام میگیرد امتناع شود.

- این توصیه ها (در واقع اخطار ها)در راس هرم قدرت رژیم بررسی و چنین نتیجه گیری شده ،که با حل مسائل منطقه،ج.ا مورد هدف قرار خواهد گرفت.در نتیجه از هم اکنون باید منتظر تحریم های جهانی شبیه آنچه که پس از رد قطعنامه های هشت گانه شورای امنیت در خصوص خاتمه جنگ از سوی خمینی،صورت پذیرفت.بود. اقداماتی که آن زمان در مقابل تحریمهای جهانی انجام گرفت.باید الگوی نظام در حال حاضر باشد.خلاصه این اقدامات که در حال تدارک و انجام اند:

- افزایش واردات گندم،برنج ،ذرت و ذخیره مواد غذایی دیگر به عنوان منبع اصلی غذایی مردم جهت جلوگیری از شورش ها..

- افزایش قیمت مایحتاج عمومی همچون نان و غیره که مردم تا کوپنی شدن این مواد ، به کمتر مصرف کردن آن، از هم اکنون عادت کنند.

- تدارک لازم جهت چاپ پولهای معتبر جهان بصورت تقلبی،همانند آنچه که در منطقه قبایلی (مرز بین پاکستان و افغانستان) در زمان جنگ با عراق و در مناطقی از بسنی هرزکوئین به چاپ رسیده و صرف خرید اسلحه و مهمات و مواد غذایی گردید.

- استفاده از پست های سیاسی سفارتخانه های ج.ا در خارج برای قاچاق مواد مخدر بمنظور تحصیل ارز خارجی ،که برابر مفاد کنوانسیون وین مصون از بازرسی اند.

- استفاده از ارتش سایبری اعم از هکر های رسمی دولتی یا غیر رسمی ،خصوصی یا استخدامی و غیره جهت نفوذ در بانکها و منابع مالی پولی و بورسی جهان .

- فروش فوری منابع گازی و نفتی کشور به ثمن بخس، همزمان با افزایش ذخایر نفتی در گوشه کنار کشور،بخصوص پادگانها و مراکز و سیلوهای نظامی سپاه..

- گروگانگیری اتباع خارجی، دو تابعیتی ها در ایران بمنظور باج گیری های بعدی..

نتیجه: رژیم باین نتیجه رسیده که خاتمه دخالت هایش در خارج بمنظور ساختن دشمن فرضی به ملت جهت ادامه سیاست النصر بالرعب و ایجاد اختناق در داخل،سرانجام به مرگ رژیم منجر میشود.در نتیجه مصمم است که جهت ادامه حیات خویش به همان شیوه سابق عمل نماید.اما نمیداند که دیگر زمان تحمیل جنگ خمینی به ملت در عراق یا تحمیل جنگ خامنه ای به ملت در سوریه بسر رسیده،حتی اگر تحمیل اختناق به ملت بزور اعدام و شکنجه و جنگ و غیره ادامه یابد .اما دول و ملل منطقه و جهان، دیگر و به هیچ عنوان نمیتوانند،ادامه حیات این رژیم را تحمل کنند.وقتی ولیعهد عربستان خامنه‌ای را «هیتلر جدید» می نامد.بمعنی تصمیم قاطع منطقه و جهان بر خط بطلان کشیدن باین بساط اهریمنی است و بس.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy