Friday, Feb 23, 2018

صفحه نخست » گفت و گوی خصوصی نیکی هیلی و دونالد ترامپ درباره ایران! اکبر گنجی

haleyTrump_022218.jpgویژه خبرنامه گویا

نیکی هیلی: چطور است تیراندازی های دائمی آمریکا و کشته شدن افراد را به جلسه رسمی شورای امنیت سازمان ببرم و به گردن ایران بیندازم؟ چند اسلحه خودکار هم نشان می دهم و می گویم این هم مدرکش که با سلاح های خودکار ایرانی ها دانش آموزان آمریکایی توسط عوامل ایران کشته می شوند.

دونالد ترامپ: خیلی خوبه. فقط این موضوع آزارهای جنسی گسترده را هم به گردن ایران بینداز. خصوصاً همه زنانی که گفته اند من با آن ها رابطه جنسی داشته یا به آن ها آزار رسانده ام. می تونی چند زن تن فروش هم به عنوان سند با خودت ببری که روی ایران اقرار کنند.

نیکی هیلی: این ها که کاری نداره. اما می دانم اعضای شورای امنیت وشرکای آمریکا با ما همراهی نمی کنند. حتی آن ها که از ما پول گرفته اند.

دونالد ترامپ: این ها اصلاً مهم نیست. مگه بوش با همین دروغ ها به عراق حمله نکرد؟ این داستان کشتن دانش آموزان آمریکایی توسط سلاح های ایرانی و آزار جنسی زنان آمریکایی توسط ایران خیلی تحریک کننده است و افکار عمومی را برای حمله نظامی به ایران آماده می کنه.

هیلی: شما می تونی از کاباره هات چندتا از اون زنان رو در اختیارم بگذاری؟

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

ترامپ: آره. فقط ببین. ما برای حمله نظامی باید بگیم این رژیم یک کل یک پارچه است و اصلا هیچ کدامشان با هم فرقی ندارند. برای همین زدن حسن روحانی و محمد خاتمی مهمه. بگو خاتمی در نیویورک و بوستون به زن ها تجاوز کرده و سلاح های خودکار رو هم حسن روحانی وقتی می اومد برای اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با خودش آورده بود. مهدی کروبی هم یادت نره.

هیلی: چطوره به گوگل و فیس بوک هم بگم مدرک درست کنند که ایران در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هم دخالت گسترده داشت.

ترامپ: احمق این که علیه منه. یعنی ایران منو رئیس جمهور کرده؟! بگذار، یه فکری به سرم زد. بگو اون پنج میلیون تقلبی که من گفتم به سود هیلاری کلینتون در انتخابات صورت گرفت، کار ایران بود.

هیلی: بگم آیت الله منتظری هم تو همه این ماجراها دست داشته؟ چون حتی ایرانی ها مخالف جمهوری اسلامی هم از اون خیلی تعریف می کنند.

ترامپ: حتماً بگو. هرکسی که دیدی اعتبار داره توی ایران خرابش کن. چون این ها سد راه حمله نظامی ما هستند.

مایک پمپئو، رئیس سازمان "سی آی ای" خطاب به ترامپ: قربان همین حرف ها رو می زنی که تیلرسون- وزیر خارجه- می گه "نادان گائیده شده" هستید. آخه آیت الله منتظری که خیلی وقته فوت کرده است.

ترامپ: اولاً: من که گفتم از همه با هوش ترم. تاریخ آمریکا رئیس جمهوری مثل من به خودش ندیده. ثانیاً: حالا تو فکر کردی افکار عمومی آمریکا آیت الله منتظری رو می شناسند. من که رئیس جمهورم این کشورم اصلاً نمی دونستم مرده است. ما این رو می گیم تا توی ایرانی ها خرابش کنیم. ما این رو می گیم تا فردا اگر بچه هاش با حمله نظامی ما مخالفت کردند بی اثر باشه.

مایک پمپئو: اگر نماینده یکی از کشورهای دوستمان شیطنت کرد و گفت که رئیس جمهور خودتان درباره دخترش گفته: "اگر ایوانکا دختر من نبود، من دوست داشتم باهاش بیرون برم" و "می خواستم بگم چیزهای مشترک مورد علاقه من و ایوانکا سکس است"، هیلی چی باید جواب بده؟

نیکی هیلی: اولاً: غلط می کنند این ها رو مطرح کنند. ثانیاً: دونالد یک استثناست. ثالثاً: اصلاً مسأله این چیزها نیست. من وظیفه دارم برای حمله نظامی به ایران زمینه سازی کنم. تو فکر کرده ای اصلا کسی می تواند در برابر ما بایستد؟

ترامپ: بنازم به این هیلی. اعجوبه ای است. هیلی جون برو ببینم چه می کنی؟ مهاجر خوب هندی یعنی هیلی. نه اون فرید زکریا ی لیبرال . تازه پمپو یه گزارش درباره یکی از مهاجرهای هندی که تو دانشگاه هاروارد تدریس می کنه به من داده. وقتی اونو خوندم دیدم یک کمونیست خطرناکه. همش از برابری و عدالت دفاع می کنه. اسمش آرماتیاسن است. من انتخاب شدم به وال استریت و کمپانی های اسلحه سازی خدمت کنم. عدالت و برابری شعار کمونیست هاست. از مطلب دور نشدیم. من در دوران رقابت های انتخابات گفتم:"سلاح هسته ای اگر به کار برده نشود، به چه دردی می خورد"، مردم آمریکا به من رأی دادند، من هم که فرمانده کل قوا هستم. دلم می خواد یکی از اون ها را روی کره شمالی یا ایران بندازم.

آدرس کانال تلگرام اکبر گنجی: https://telegram.me/ganji_akbar

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy