Friday, Mar 30, 2018

صفحه نخست » شاهکار اسراییل در نفوذ دادن هواپیمای جنگی و احمدی نژاد به جمهوری اسلامی!؛ ف. م. سخن

fms_033018.jpg«توجه: این مطلب بر اساس حدس و گمان نوشته شده است و هیچ فاکتی جهت تایید مفاد آن وجود ندارد. ف. م. سخن»

در اسلام، اصطلاحی هست به نام «اسراییلیات». اسراییلیات عبارت است از داستان هایی که وارد احادیث و روایات اسلامی شده، و گفته می شود که این کار توسط کلیمی هایی که به دروغ و احتمالا از روی ناچاری خود را مسلمان خوانده اند انجام شده است. یکی از کسانی که گفته می شود چنین روایاتی را وارد متون اسلامی کرده، عبدالله بن سلام نام دارد که جزو اولین یهودیان اسلام آورده می باشد. او زمانی که محمد از مکه به مدینه مهاجرت کرد، یعنی حتی پیش از تثبیت قدرت سیاسی اسلام، مسلمان شد. می توان حدس زد که کلیمی های زمان صدر اسلام، که ناچار بودند اسلام بیاورند، با «زیرکی» و اتخاذ روش های «سیاستمدارانه» در صدد تخریب دین جدیدی که دشمن دین آن ها بود بر آمدند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

دیروز در خبرها خواندیم که اسراییل توانسته دو فروند هواپیمای اف-۳۵ خود را بر فراز آسمان جمهوری اسلامی به پرواز در آورد و از مواضع حساس آن تصویربرداری کند. در توصیف این پرواز، اصطلاح جالبی در یکی از خبرگزاری ها به کار رفته بود و آن «دور زدن» رادارهای جمهوری اسلامی توسط هواپیماهای اسراییلی بود. اصطلاح «دور زدن» در زبان فارسی امروز، به معنای رد کردن یک شخص که مثل مانع عمل می کند با زیرکی و به کار بردن روش های سیاستمدارانه است که در این خبر از نظر نظامی نیز کاربرد پیدا کرده است.

در پرانتز باید بگوییم که حکومت اسلامی و حاکمان اسلامی، همواره مثل انسان های گول و احمق تصور کرده اند که اگر ظاهر شخصی درست باشد، باطن او نیز درست خواهد بود و به همین خاطر تلاش کرده اند با اسلامی کردن ظاهر انسان ها -آن هم به ضرب و زور- اسلام را در کشور اشاعه دهند. این نگاه احمقانه باعث شده تا جمهوری اسلامی، ضربات شدیدی از جانب کسانی که آن ها را دشمن نامیده دریافت کند و تعداد زیادی از افرادش به دست همین «ظاهرسازان» از میان بر داشته شوند. نمونه اش نفوذ افراد ریش و پشمی در نهاد های حساس و انجام عملیات ترور و انفجار بوده است.

روی هم رفته تصور جمهوری اسلامی از «دشمن» شخص یا اشخاصی ست که مثلا ریش و پشم ندارند یا چادر بر سر نمی کنند یا حرف های انتقادی می زنند یا شعائر اسلامی را انجام نمی دهند.... در حالی که در تاریخ مبارزات فرهنگ ها و جنگ ها، طرفین دعوا همواره بر عکس این تصویر و تصور، ظاهر خود را می سازند و به قلب طرف مقابل، نفوذ می کنند.

یکی از کسانی که می توان گفت و باور داشت که نفوذی «دشمنان جمهوری اسلامی» به قلب این نظام است، محمود احمدی نژاد تازه مسلمان است. غلظت مسلمانی و مهدی گراییِ احمدی نژاد و یاران اش همواره باعث شک افراد تیزبین شده است ولی خامنه ای و دار و دسته ی جمهوری اسلامی، که مالیخولیای ظهور مهدی موعود چشم شان را کور کرده، در تور احمدی نژاد و یاران اش که از عدم «ظهور» کردند افتادند و خرابکاری های احمدی نژاد، جمهوری اسلامی را تا مرحله ی نابودی کشانده و او بهتر از هر دشمن علنی یی توانسته این نظام را به سمت سقوط پیش ببرد.

امروز، در خبرها آمده بود که محمد رضا باهنر، احمدی نژاد را کامپیوتری دانسته که نمی شود زیاد به کی بردش نزدیک شد و نرم افزارش برای جمهوری اسلامی شناخته شده نیست!

می توان حدس زد که نفوذ دادنِ احمدی نژاد، که به نوعی شبیه به بد افزار استاکس نت در نیروگاه های هسته ای عمل کرده، توسط کشوری صورت گرفته که توانسته دو فروند هواپیمای جنگی را از فراز سوریه و عراق با آن رادارهای روسی قوی عبور دهد و بدون دیده شدن، به قلب جمهوری اسلامی نفوذ کند! اگر چنین باشد باید از دیدگاه استراتژیست ها، این عملیات را شاهکاری در عالم برنامه ریزی های استراتژیک دانست که البته متکی به دانش و تجربه ای ۱۴۰۰ ساله از زمان عبدالله بن سلام تا کنون است! :)

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy