Friday, May 18, 2018

صفحه نخست » انتقال سفارت گواتمالا به بیت المقدس و جنایات دولت اسرائیل را محکوم می‌کنم! بیانیه تک نفره ی ف. م. سخن

D640518C-1A6B-4D0B-8C68-530CD2708F1A.jpegدر امتداد مجموعه تصمیمات یکجانبه و حیرت آور جیمی مورالس، سفارت گواتمالا به بیت المقدس (اورشلیم) منتقل شد. اعلام این شهر به عنوان پایتخت اسرائیل در تضاد با قطعنامه‌های متعدد سازمان ملل متحد و افکار عمومی جهانی قرار دارد.
این گردنکشی در برابر مصوبات نهادهای بین المللی که مصادف با «روز نکبت» بود با اعتراض مردم مظلوم فلسطین مواجه شد. دولت اسرائیل در این روز ۵۸ فلسطینی را که به این زورگویی آشکار اعتراض داشتند با بی رحمی تمام به قتل رساند و بیش از ۲۷۵۰ نفر را مجروح کرد که ۷۷۰ تن از آن‌ها مستقیما مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند.

مردم جان به لب رسیده فلسطین که احساس می‌کنند مدت هاست سرنوشت و حقوق اولیه پایمال شده‌شان به علت جنگ‌های نیابتی به حاشیه رانده شده، بار دیگر به صحنه آمدند تا یادآور ظلم دیرینی باشند که بر آنان اعمال شده است. این حق خواهی اما، از سوی دولت متجاوز نتانیاهو با پشتییبانی دولت گواتمالا به خاک و خون کشیده شد.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

من، امضا کننده ی این بیانیه مراتب انزجار خود را از تصمیم غیرقانونی و تجاوزگرانه جیمی مورالس و جنایت دولت اسرائیل اعلام می‌دارم و از جامعه بین المللی می‌خواهم دولت اسرائیل را وادار کنند که به مذاکره برای صلح تن داده و به قطعنامه‌های سازمان ملل گردن نهد.
امضاکننده
ف. م. سخن

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy