Sunday, May 27, 2018

صفحه نخست » خداحافظی تلخ محمد صلاح با جام جهانی + فیلم

salah_052718.jpgصلاح جام جهانی را از دست داد

ایران وایر - شنبه شب در نیمه اول فینال لیگ قهرمانان بین لیورپول و رئال مادرید، محمد صلاح، ستاره مصری در کورس برای تصاحب توپ با سرخیو راموس به زمین افتاد و به شدت از ناحیه کتف آسیب دید. او پس از معالجه در کنار زمین دوباره به میدان بازگشت اما تنها چند دقیقه بعد روی زمین نشست و با چشمانی اشک بار تقاضای تعویض داد. به جای او لالانا وارد زمین شد ولی کیفیت بازی لیورپول به وضوح افت کرد.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

حالا سایت خبری بی بی سی به نقل از تیم پزشکی لیورپول، ضمن تایید مصدومیت صلاح از ناحیه شانه، اعلام کرد که این بازیکن جام جهانی را از دست خواهد داد. این قطعا تلخ ترین اتفاق ممکن برای فوتبال مصر بود. مصری ها امید داشتند با حضور صلاح در روسیه، یکی از شگفتی سازهای جام جهانی شوند. محمد صلاح از بخت های کسب عنوان بهترین بازیکن سال جهان بود که البته این بخت را تا حدود زیادی از دست داد.

تمام بازی رئال-لیورپول در یک تصویر!

فاجعه داوری در خصوص خطای راموس و مصدومیت محمد صلاح و تعویض اجباری او در کنار اشتباهات وحشتناک لوریس کاریوس، دروازه بان لیورپول و درخشش گرت بیل سوژه کاریکاتوریست یورو اسپورت برای فینال قهرمانان اروپا و سیزدهمین قهرمانی رئال مادرید شده است.

18-5-27-17114dementax0aeix3o.jpg

نکته مغفول‌مانده در تصویر خوشحالی رئالی‌های تیم ملی

18-5-27-11555213970306000053_test_newphotofree.jpgبه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته و پس از برد رئال مادرید در مقابل لیورپول و کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، بازیکنان طرفدار رئال حاضر در اردوی تیم ملی کنار هم عکسی به یادگار گرفتند که این عکس یک نکته داشت.

سردار آزمون یکی از رئالی های متعصب تیم ملی است و همیشه برای بارسایی ها کری می خواند ولی در این عکس نیست. چند بار شایعه شده سردار آزمون قرار است به لیورپول برود و یورگن کلوپ هم روی او نظر خوبی دارد. آزمون هم به اردوی لیورپول رفته و با کلوپ دیدار داشته است. شاید این تصویر و حضور نداشتن او در این عکس به این شایعات بی ربط نباشد و آزمون هنوز به انتقال به این تیم لیگ برتر امیدوار باشد.

۱۸ روز تا روسیه...

گل استیلی، یکی از پنج گل برتر آسیایی ها

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گل «حمید استیلی» به آمریکا را در یکی از ۵ گل برتر تیم های ملی آسیا در تاریخ ادوار جام جهانی معرفی کرد. ایران در جام جهانی ۱۹۹۸فرانسه، با شکست دادن آمریکا، اولین و تا امروز آخرین پیروزی خود در جام جهانی را به دست آورد که حمید استیلی زننده گل نخست و مهدی مهدوی کیا زننده دومین گل ایران بود.

در گزارش سایت کنفدراسیون آسیا می خوانیم: «صحنه خوشحالی حمید استیلی یکی از زیباترین صحنه‌های جام جهانی فرانسه بود. حمید استیلی بلند شد و با یک ضربه سر توانست دروازه آمریکا را باز کند. خوشحالی استیلی در همان چهره کاملا مشخص بود و به خوبی نشان می‌داد این گل نه برای تیم ملی ایران بلکه برای کشور ایران تا چه اندازه مهم است.» استیلی حالا پس از گذشت بیست سال به خبرنگار این سایت گفته است: «امروز همه آن گل را به یاد من آوردند. مردم ۵ ساله تا ۹۵ ساله من را به خاطر این گل مورد تمجید قرار دادند. خیلی از ایرانی‌هایی که خارج از ایران زندگی می‌کردند اعتراف می‌کردند که از این گل به خود بالیدند. این پیروزی همه ایرانی‌ها را در سراسر جهان متحد کرد.»

کنفدراسیون آسیا، گل های «پارک دو ایک» (کره شمالی - ایتالیا) در جام جهانی ۱۹۶۶، «سعد العویران» (عربستان - بلژیک) در جام جهانی ۱۹۸۶، «آهن یونگ هوان» (کره جنوبی - ایتالیا) در جام جهانی ۲۰۰۲ کره و ژاپن و «تیم کیهیل» (استرالیا - هلند) در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را به عنوان چهار گل دیگر برتر تاریخ تیم های ملی آسیایی در ادوار جام جهانی معرفی کرده است.

آزمون در لاتزیو؟ یک پروسه تکراری

نشریه «گازتادلواسپورت» ایتالیا مدعی شده که «سردار آزمون» مهاجم ایرانی باشگاه «روبین کازان» روسیه مورد توجه مدیران باشگاه «لاتزیو» ایتالیا قرار گرفته است. رسانه های ایران و ایتالیا طی یک سال اخیر بارها از حضور آزمون در کالچو و تیم های سری آ خبر داده بودند. مسئله ای که هرگز به مرحله عمل نرسید. حالا در فصلی که مهاجم تیم ملی ایران، ضعیف ترین عملکرد سال های اخیر را داشته، باز هم اخباری در مورد احتمال حضور آزمون در این تیم ایتالیایی به گوش می رسد.

گازتا در بخشی از گزارش خود نوشته است: «پس از عملکرد ضعیف و دور از انتظار «کاسدو» در لاتزیو در فصل اخیر، مسئولان باشگاه درصدد جذب یک مهاجم جدید هستند تا خط حمله این تیم را در کنار «چیرو ایموبلیه» احیا شود.» این رسانه در ادامه مدعی شده که «در میان گزینه‌هایی که آنها مد نظر دارند، نام سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم روبین‌کازان به چشم می‌خورد» اما توضیح نداده که آیا مذاکراتی هم میان دو باشگاه صورت گرفته یا نه.

این نشریه ایتالیایی برای اقدام احتمالی لاتزیو و مذاکره با سردار آزمون، 3 دلیل آورده است. اولین استدلال باشگاه ایتلیایی، افزایش سرمایه و قدرت مالی این تیم برای سرمایه‌گذاری در بخش خرید بازیکن نسبت به فصل گذشته است. دومین دلیل افزایش انگیزه این باشگاه برای جذب آزمون در قیاس با سال قبل. سال گذشته پیوستن آزمون به لاتزیو منوط به جدایی «کیتا» اعلام می‌شد.آخرین دلیل هم نگرانی لاتزیویی‌ها از بابت افزایش قیمت آزمون با توجه حضور او در جام جهانی 2018 و درخشش احتمالی‌اش در این رقابت‌هاست. اما باید دید بازیکنی که این فصل در اکثر بازی های تیم روسی نیمکت نشین مانده و فقط 6 بار دروازه حریفانش را باز کرده، به صورت جدی از سوی لاتزیو مورد توجه قرار می گیرد؟

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy