دوشنبه 21 مهر 1382

اطلاعيه جامعه دفاع از حقوق بشر در ايران درباره مراسم بدرقه از شيرين عبادي در فرودگاه اورلي پاريس و پيشواز در فرودگاه مهرآباد

20 مهر 1382
مدافعان حقوق بشر و حقوق زن
مبارزان راه آزادی و دموکراسی
هموطنان ارجمند در ايران و خارج از ايران

اعطای جايزه صلح نوبل به شيرين عبادی هم به منزله قدرشناسی جامعه بين المللی از دو دهه حضور مداوم و تلاش و کوشش وی در عرصه دفاع از حقوق ستمديدگان و قربانيان نقض حقوق بشر در ايران است و هم به مثابه شناسايی حقانيّت مبارزات پی گير شما در راستای تحقق حقوق بشر و آزادی های اساسی و دموکراسی در ايران.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جامعه دفاع از حقوق بشر در ايران با ابراز خوشوقتی از افتخاری که نصيب شيرين عبادی و همه مدافعان حقوق بشر و مبارزان راه آزادی و دموکراسی شده است, به پاس قدردانی از تلاش های خستگی ناپذير شيرين عبادی و به منظور اعلام همراهی و همبستگی با آرمانهای انسان دوستانه و آزاديخواهانه وی, از ايرانيان خارج و داخل کشور دعوت می کند که در مراسم بدرقه از شيرين عبادی در ساعت 12 روز سه شنبه 22 مهر (4 اکتبر) در فرودگاه اورلی پاريس و همچنين به هنگام بازگشت افتخارآميز وی به ايران, در ساعت 21 همانروز در فرودگاه مهرآباد, حضور بهمرسانند.

عبدالکريم لاهيجی
رئيس جامعه دفاع از حقوق بشر در ايران
نايب رئيس فدراسيون بين المللی جامعه های حقوق بشر

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/217

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اطلاعيه جامعه دفاع از حقوق بشر در ايران درباره مراسم بدرقه از شيرين عبادي در فرودگاه اورلي پاريس و پيشواز در فرودگاه مهرآباد' لينک داده اند.

پيشواز شيرين
جمعی از سازمان های غيردولتی زنان در تدارک استقبالی باشکوه از شيرين عبادی هستند.
Iman
October 13, 2003 06:55 PM

پرواز پاريس-تهران: برداشت دو!
چند ساعت ديگر هواپيمایی که پاريس را به مقصد تهران ترک کرده است در فرودگاه مهرآباد به زمين خواهد نشست و ما از هم اکنون آماده می‌شويم تا به فر...
Spectre شبح
October 14, 2003 10:46 AM

بانوی صلح به خانه مي آيد، تشنگان را نوش بارد
چنان ز لذت دريا پر است کشتي ما، که بيم ورطه و انديشه کنارش نيست. خيال دوست گل افشان اشک من ديدست، هزار شکر که اين ديده شرمسارش نيست.
Rouzaneh
October 14, 2003 11:58 AM

Copyright: gooya.com 2016