سه شنبه 22 مهر 1382

بیانیه قاضی سعید مرتضوی در مورد بازگشت خانم عبادی به کشور، حسين عليزاده

بسم الله القاسم الجبارین

با خبر شدیم خانم شیرین عبادی پس از پذیرفتن ذلت بار جایزه صهیونیستی صلح نوبل، سه شنبه شب از فرودگاه معلوم الحال اورلی پاریس وارد سرزمین امام زمان میشود. انا لله و انا علیه راجعون...

اینجانب ضمن عرض تسلیت این حادثه جانگداز به امت همیشه داغدار، به اطلاع میرساند بنده حقیر به همراه سایر سربازان گمنام و بدنام امام زمان در راس زمان یاد شده در فرودگاه مهرآباد تهران عزیز حاضر شده و با همان لنگه کفشی که زهرا کاظمی را به دیار خاموشان فرستاد، از این ضعیفه مرعوب غرب که قلب رهبر فرزانه انقلاب را به درد آوردند، استقبال خواهم نمود.

از سایر اوباش و اراذل حزب اللهی تقاضامندم مارا در این عملیات غرورمند همراهی فرمایند. همکاران ما در زندان اوین هم اکنون مشغول تدارک مقدمات پذیرایی از خانم عبادی میباشند. ضمنا بساط واجبی هم مهیاست.

افرادی نظیر خانم عبادی و همپالگی های ایشان باید بدانند در کشوری که رهبر عظیم الشان آن بجرم آدم کشی و تروریسم، در اروپا بعنوان انسانی منفورتحت تعقیب است، هیچ احدی حق بردن جایزه نوبل و مشهور شدن در جهان را ندارد. بعلاوه با توجه به اینکه فرد فوق الذکر در فرانسه حجاب اسلامی خود را رعایت ننموده است، به اطلاع میرساند ایشان در دادگاه عدل آیت الله هاشمی عراقی مفسد فی الارض شناخته شده و مبلغ یک ملیون و دویست هزار دلار جایزه نقدی نوبل ایشان پیشاپیش به نفع آیت الله هاشمی رفسنجانی و خاندان مکرمه ایشان مصادره خواهد شد.

ضمنا حکم تعقیب مقامات نروژی مسئول جایزه نوبل صادر شده و شایسته است این افراد ساده لوح سریعا در دادگاه رسیدگی به جرایم کارمندان دولت حاضر شوند، در غیر این صورت مطابق قانون مجازات اسلامی، فرزندان غیور این مرزو بوم، بزودی بند و بساط نوبل جنایتکار را برای همیشه بر خواهند چید.

در خاتمه ضمن عرض تسلیت مجدد این حادثه جانگداز، برای شادی خاطر روحانیت مبارز تشیع به اطلاع میرساند حکم توقیف هفته نامه مبتذل نیوزویک - که در اقدامی مشکوک اقدام به مصاحبه با خابم عبادی نمودند- صادر گردیده و بزودی توسط باند انصار حزب الله (جناح الله کرم) به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

و قاتلواهم حتی لاتکونوا الفتنه

۱۶ شعبان

ملیجک آقا، قاضی سعید مرتضوی

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/246

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بیانیه قاضی سعید مرتضوی در مورد بازگشت خانم عبادی به کشور، حسين عليزاده' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016