چهارشنبه 30 مهر 1382

هاشمي‌ رفسنجاني: پذيرش شرايط ما از سوي آژانس بين‌المللي انرژي اتمي براي آنها مفيد است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - شيراز
سرويس سياسي
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به مذاكرات ايران با نمايندگان آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در خصوص پروتكل الحاقي گفت: « اگر آن‌ها شرايط ما را بپذيرند براي آن‌ها مفيد خواهد بود.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) حجت‌الاسلام‌والمسلمين هاشمي رفسنجاني صبح امروز پس از ورود به فرودگاه بين‌المللي شهيد دستغيب شيراز، با بيان اين مطلب به خبرنگاران گفت: « هم اكنون در اين مورد مشغول مذاكره هستيم و پذيرش پروتكل الحاقي بستگي به پذيرش شرايط ما از سوي آن‌ها و شرايط آن‌ها از سوي ما دارد.»
وي گفت: « همه در اين قضيه متفق‌القولند و اگر آن‌ها شرايط ما را بپذيرند، برايشان مفيد خواهد بود.»
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به سوالي، تهديدات عليه نيروگاههاي هسته‌اي ايران را خيالات دانست و تصريح كرد: « دشمنان چنين جراتي ندارند، چون براي آن‌ها گران تمام خواهد شد.»

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/530

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هاشمي‌ رفسنجاني: پذيرش شرايط ما از سوي آژانس بين‌المللي انرژي اتمي براي آنها مفيد است، ايسنا' لينک داده اند.

دموکراسی و پروتکل الحاقی ( یا چگونه یاد گرفتم که شعار مرگ بر آمریکا سر بدهم و مملکت را به آمریکا بفروشم )
1. با ورود وزاری خارجه انگلیس، آلمان و فرانسه ، آن طور که از «ظواهر» امر بر می آید، ایران خود را برای پذیرش پروتکل الحاقی آماده می کند. این ...
[Daghdagheh]
October 22, 2003 12:24 PM

http://weblog.daghdagheh.com/archives/000044.php
بذارید یه چیزی رو همین امروز مشخص کنم: پیش شرط اصلی ایران برای الحاق به پروتکل الحاقی اینه: « داشتن حق غنی سازی اورانیوم برای مقاصد غیر نظام...
[Daghdagheh]
October 22, 2003 12:32 PM

Copyright: gooya.com 2016