چهارشنبه 30 مهر 1382

واعظ طبسي: بدون واهمه از اينكه به ما مستبد بگويند، به سوء استفاده كنندگان از آزادي مجال ندهيد، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
عباس واعظ طبسي، توليت آستان قدس رضوي و نماينده ولي فقيه در استان خراسان گفت: در يك نگاه واقع بينانه اتفاقات اخير در منطقه و حضور آمريكا در افغانستان و عراق به رهبري ديوانه‌‏اي به نام بوش نشان مي‌‏دهد كه حركت سلطه‌‏گرانه استعمار رو به نابودي است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرگزاري كار ايران، ايلنا، به نقل از روابط عمومي آستانه قدس رضوي، عضو مجلس خبرگان رهبري تأكيد كرد: در عين حال بايد دشمن را بشناسيم و ملت خودمان را به سلاح زور، دانش و تكنولوژي مورد نياز براي دفاع از حريم سرزمين مقدس اسلامي ايران مجهز كنيم.
وي در ديدار سرلشكر رحيم صفوي، فرمانده كل سپاه و فرماندهان و مديران عالي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به سوء استفاده برخي از افراد و موضع‌‏گيري‌‏هاي آنان در جهت تضعيف و تخريب نظام تصريح كرد: آزادي مطلق باطل است و آزادي حد و مرزي دارد و بدون واهمه از اينكه به ما مستبد بگويند، نبايد به افرادي كه از اين حد تجاوز مي‌‏كنند، مجال بيشتري داد.
توليت آستان قدس رضوي با بيان اينكه در هيچ كشوري مانند ايران آزادي وجود ندارد، گفت: توهين، تخريب و توطئه براي ضربه زدن به اصل نظام و ركن آن يعني رهبري پذيرفتني نيست و نبايد اجازه داد افرادي با سوء استفاده از آزادي در برابر نظام بايستند.
عضو مجلس خبرگان رهبري قدرت ايمان به خدا و رهبري و ولايت فقيه را عامل مهم اقتدار و بالندگي نظام دانست و تصريح كرد: كشور ما واقعاً قدرتمند است و اگر اين نبود، فكر، تمدن، فرهنگ، اخلاق جاذب و تأثيرگذار در فضاي جامعه و دنيا نبود، پيروزي و حفظ انقلاب ميسر نمي‌‏شد، به طوري كه حتي كشورهاي غير اسلامي مبهوت قدرت، ايمان، اخلاص، شجاعت و هويت ما هستند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/552

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'واعظ طبسي: بدون واهمه از اينكه به ما مستبد بگويند، به سوء استفاده كنندگان از آزادي مجال ندهيد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016