شنبه 12 ارديبهشت 1383

نامه سرگشاده دانشجويان دانشگاه هاي آذربايجان شرقي به رياست قوه قضاييه

بسم الله الرحمن الرحيم

تاريخ:9/2/83
دادگستري آذربايجان شرقي قلب عدالت و افتخار ايران است

رياست محترم قوه قضاييه
حضرت آيت الله آقاي هاشمي شاهرودي

سلام عليكم

چهار سال از انتصاب آقاي ناصري به رياست دادگستري آذربايجان شرقي گذشت و ما دانشجويان دوره كارشناسي تحصيلات خود را به پايان مي بريم . درس بزرگي آموختيم كه اگر با ايمان و درستكار باشيم و فقط خدا و منافع ملي كشورمان را در نظر داشته باشيم , دنيا و آخرت خود را بيمه كرده ايم و هميشه در پناه خدا و در آغوش هم وطنانمان با آرامش زندگي خواهيم كرد .

ما دانشجويان معتقديم در اين چهار سال دست هاي دعايي كه مردم آذربايجان در سپاس از حضرتعالي و آقاي ناصري به آسمان بلند كردند از جمله توشه هاي اين جهان و آخرت شما و مجموعه عدالت گسترتان خواهد بود .

همانطوريكه مستحضريد , جنبش دانشجويي ماهيتي پرسش گر , نقاد , عدالت طلب و آزادي خواه دارد. ما دانشجويان به يقين و برابر نظر افكار عمومي , اساتيد , حقوق دانان و تحليل گران قضايي و سياسي معتقديم در سايه حمايت هاي حضرتعالي و تلاش هاي بي وقفه رياست مدبر , قضات شجاع و پرسنل خدوم در دادگستري آذربايجان شرقي , اين دادگستري را به قلب عدالت و افتخار ايران تبديل كرده است .

بيشترين مطالبات دانشجويان و مردم آذربايجان شرقي همواره عدالت , امنيت و آزادي بوده است و دادگستري آذربايجان شرقي دقيقا در اين خصوص موفق عمل نموده و در سايه امنيت و عدالت رشد سرمايه گذاري در آذربايجان شرقي افزايش يافته و از لحاظ آزادي هاي قانوني و مصرح در قانون اساسي مديريت دادگستري آذربايجان شرقي آن چنان تدابيري انديشيده اند كه خدشه اي به آزادي هاي اساسي و قانوني وارد نيايد .

برابر اظهارات دانشجوياني كه از فعالين حقوق بشر در آذربايجان شرقي هستند , رياست دادگستري آذربايجان شرقي را از جمله مديراني مي دانند كه همواره به پيشبرد كرامات انساني و رعايت حقوق بشر به شدت حساس هستند بطوريكه فعالين حقوق بشر در تبريز از بيشترين تعامل با آقاي ناصري برخوردارند كه اين همكاري در نوع خود كم نظير است .

اگر چه دوستان دانشجوي ما در رشته حقوق موفقيت هاي آقاي ناصري را موشكافانه تر بررسي مي كنند , ولي وقتي ديگر صداي ناله و آه مظلومي از دادگستري آذربايجان شرقي به گوش نمي رسد , اين مي تواند دليل روشني در حمايت جنبش دانشجويي از مدير دلسوز و قضات شجاعي باشد كه عرصه را بر ظالمان و ناقضين حقوق مردم تنگ كرده اند .

ما متعجبيم كه عليرغم شرايط سني رياست محترم دادگستري آذربايجان شرقي , درب اطاقش هميشه به روي مردم و ما دانشجويان باز است و ارباب رجوع ها از ساعت 8 صبح تا 14 مدام در رفت و آمد به اطاق ايشان هستند و ملاقات حضوري مردم و مراجعه قضات و كاركنان , نه تنها در ساعات اداري پنج شنبه , بلكه هر روز تا عصر و تا ساعت 9 شب ادامه دارد . ما دانشجويان با شرايط سني و جواني خود تاب نشستن مستمر در صندلي و گفت و شنود مستمر نداريم و شگفت زده ايم كه آقاي ناصري با چه انرژي و انگيزه اي كار مي كند . براستي كه دادگستري آذربايجان شرقي دانشگاه است و آقاي ناصري براي ما دانشجويان , استاد و آموزگار فداكاريست كه از ايشان درس ايثار مي آموزيم .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لذا ما جمعي از دانشجويان دانشگاه هاي آذربايجان شرقي , بار ديگر حمايت خود را از معظم له و سياست هاي تو سعه قضايي اعلام داشته و مفتخريم كه هم چون هميشه در كنار رياست محترم دادگستري آذربايجان شرقي كه از ياران و مردان حضرت علي (ع) است خواهيم بود , و چنانچه بپذيريد طرح ها و برنامه هاي جديدي در جهت پيشبرد هر چه بيشتر توسعه قضايي داريم كه انشاالله با راهنمايي ها و كمك جناب آقاي ناصري تكميل و به خدمت حضرتعالي ارسال خواهد شد .

با تشكر و تقديم احترام

6800 نفر از دانشجويان دانشگاه هاي آذربايجان شرقي

تاريخ تكميل امضاها:9/2/83

دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي تبريز 2816 نفر
دانشجويان دانشگاه تبريز 1690 نفر
دانشجويان دانشگاه پيام نور تبريز 321 نفر
دانشجويان دانشگاه صنعتي سهند تبريز 162 نفر
دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي مراغه 357 نفر
دانشجويان دانشگاه تربيت معلم آذربايجان 315 نفر
دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي شبستر 308 نفر
دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي تبريز 244 نفر
دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي بناب 112 نفر
دانشجويان دانشگاه هنر اسلامي تبريز 96 نفر
دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي مرند 393 نفر

رونوشت :
1- دفتر مقام معظم رهبري
2- دفتر وزير محترم دادگستري
3- دفتر معاون اول محترم قوه قضاييه
4- خانواده هاي معظم شهدا در آذربايجان شرقي
5- دفتر وزير محترم فرهنگ و آموزش عالي
6- دفتر نمايندگي محترم ولي فقيه در آذربايجان شرقي
7- دفتر استاندار محترم آذربايجان شرقي
8- رياست محترم دانشگاه هاي آذربايجان شرقي
9- اساتيد محترم دانشگاه هاي آذربايجان شرقي
10- خبرگزاري هاي محترم ايرنا . ايسنا . فارس .ايلنا
11- مديران محترم مطبوعات استاني و كشوري

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7070

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه سرگشاده دانشجويان دانشگاه هاي آذربايجان شرقي به رياست قوه قضاييه' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016