يكشنبه 13 ارديبهشت 1383

نرگس محمدي در ارتباط با مرخصي صابر ، عليجاني، رحماني :هنوز از سوي مراجع قضايي هيچ تماسي با ما گرفته نشده است، ايلنا

نرگس محمدي گفت: تاكنون از سوي مراجع قضايي هيچ تماسي مبني بر" مرخصي" بازداشتي‌‏هاي ملي، مذهبي، با ما گرفته نشده است.
همسر تقي رحماني در گفت و گو با خبرنگار" ايلنا" با بيان اين مطلب كه خبر مرخصي همسرش را از طريق رسانه هاي عمومي شنيده است، گفت: پس از آخرين تماسي كه با مسوولين دادگستري استان تهران داشتم، به من اعلام شد كه دستور به مرخصي آمدن صابر، عليجاني و رحماني توسط دادستان صادر شده است و در حال حاضر مسوولين دادسرا پيگير مراحل اداري اين موضوع هستند.
محمدي با بيان اين مطلب كه احتمالاٌ بعد از ظهر امروز همسرش از زندان اوين مرخص مي شود، ادعا كرد: ‌‏از سوي مراجع قضايي تا اين لحظه هيچ مسوولي و يا فردي با ما تماس نگرفته كه اين موضوع را به ما اعلام كند تا ما هم پيگيري بعدي را انجام دهيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مديركل روابط عمومي دادگستري استان تهران:
دستور مرخصي صابر ، عليجاني، رحماني صادر شده است

مديركل روابط عمومي دادگستري استان تهران گفت: سه فعال سياسي بازداشتي وابسته به جريان ملي - مذهبي، يك هفته به مرخصي مي‌‏روند .
" زاهد بشيري راد" در گفت وگو با خبرنگار" ايلنا" با تاييد اين خبر گفت: در پي موافقت دادستان تهران" آقاي مرتضوي" و دستور ايشان، آقايان؛ تقي رحماني، هدي رحماني و رضا عليجاني به مدت يك هفته به مرخصي خواهند آمد.
وي در پاسخ به سوال خبرنگار" ايلنا" كه آيا دستور مرخصي براي ديگر زندانيان سياسي هم صادر شده است؟ گفت: تنها خبر مربوط به مرخصي اين سه نفر را تاييد مي كنم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7111

فهرست زير سايت هايي هستند که به ' نرگس محمدي در ارتباط با مرخصي صابر ، عليجاني، رحماني :هنوز از سوي مراجع قضايي هيچ تماسي با ما گرفته نشده است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016