يكشنبه 13 ارديبهشت 1383

قاسم مهرزاد صدقياني : اگر نمي‌توان در داخل جرم سياسي را تعريف كرد آن را از خارج وارد كنيد، ايسنا

يك عضو مجمع نيروهاي خط امام(ره)، گفت: اگر نمي‌توان پس از 25 سال جرم سياسي را در داخل تعريف كرد، آن را از خارج وارد كنيد، مثل دارو كه از خارج مي‌آوريم.
قاسم مهرزاد صدقياني در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، افزود: متاسفانه هر زماني كه از حل مساله‌اي عاجز مي‌شويم، صورت مساله را پاك مي‌كنيم و بهانه‌اي مي‌آوريم كه جرم سياسي تعريف نشده است. قبل از انقلاب هم مي‌گفتيم تعريف نشده، 25 سال پس از انقلاب هم همين حرف را مي‌زنيم.
وي با بيان اينكه «هر كس عقيده و مشي خودش را دارد» ادامه داد: كساني كه مخالف مشي كلي ما بودند را تحت عنوان ضد انقلاب كنار زديم و خودمان كه مسلمان، نمازخوان و معتقد به فروع و اصول دين بوديم در صحنه باقي مانديم، اما با برداشت‌هاي مختلف، طرد يكديگر و سركوب گروه‌هايي را شروع كرديم كه معتقد به اسلام بودند اما با ما هم عقيده نبودند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو مجمع نيروهاي خط امام، با انتقاد از عدم تعريف جرم سياسي در كشور، اظهار داشت: اين برخوردها سياسي است، از هر اظهارنظري برداشت‌هاي سياسي مي‌كنند، مثلا در مورد لوايح مي‌گويند كار سياسي است، مگر ما سياست نداريم، اگر نداريم چرا مي‌گويند نماز جمعه فريضه‌ي عقيدتي، سياسي است مگر قانون برنامه‌ي اول، دوم و غيره اقتصادي، سياسي نيست؟
مهرزاد صدقياني معتقد است: سياست و جرم سياسي بايد تعريف شود و در غير اين صورت نمي‌تواند مساله‌اي را حل كرد.
عضو مجمع نيروهاي خط امام، با اشاره به اظهارات روساي قوا در مورد زنداني سياسي ابراز عقيده كرد: هر كدام از آنها برداشت‌هاي مختلفي از نوع حكومت كردن دارند، به عنوان مثال خاتمي مخالفان را مي‌پذيرد اما برخي نظر مخالف را برنمي‌تابند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7119

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قاسم مهرزاد صدقياني : اگر نمي‌توان در داخل جرم سياسي را تعريف كرد آن را از خارج وارد كنيد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016