يكشنبه 13 ارديبهشت 1383

منوچهر محمدي ممنوع‌الملاقات نشده ‌است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فقه و حقوق - حقوق سياسي
فردي كه خود را منوچهر محمدي معرفي مي‌كرد، وضعيت خود را در اوين خوب و مناسب توصيف كرد و اظهار داشت كه هيچ مشكلي در زندان ندارد.
وي امروز در تماس با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)‌ گفت: روز جمعه،‌١١/٢/٨٣، من و برادرم، طبرزدي، زرافشان و باطبي از طرف رييس دفتر زندان احضار شديم كه در آنجا آقايان مرتضوي دادستان تهران، شريعتمداري و بختياري حضور داشتند.
وي مدعي شد: در اين ديدار مساله‌ي اعطاي مرخصي به باطبي، گنجي و اكبر محمدي به مدت ‌٥ روز مطرح شد اما به من گفتند كه اين مرخصي فعلا شامل حالم نمي‌شود و بعد از گذشت مدتي مي‌توانم به مرخصي بروم.
وي با تكذيب خبر ممنوع‌الملاقات شدن خود و اعطاي ‌٥ روز مرخصي زرافشان كه در بعضي از جرايد منتشر شده است، افزود: عصر روز ديدار (جمعه)، باطبي به مرخصي رفت ولي گنجي و اكبر محمدي بايد يك سلسله مراتب اداري را طي كنند كه هنوز كارشان انجام نشده و معلوم نيست چه زماني به مرخصي مي‌روند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

محمدي افزود: در آن‌روز چون وقت تمام شد، زرافشان نتوانست با آقاي مرتضوي، بختياري و شريعتمداري ديدار كند به همين دليل فعلا وضعيتش مشخص نيست.
وي در پايان تاكيد كرد: خوشبختانه در زندان هيچ مشكلي نداريم؛ وضعيت زندان خوب است تاكنون نيز هيچ گاه ممنوع الملاعات نشده‌ام و اميدوارم وضعيت مرخصي زندانيان سياسي بهتر شود.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7132

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'منوچهر محمدي ممنوع‌الملاقات نشده ‌است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016