دوشنبه 14 ارديبهشت 1383

علي‌‏رغم اعلام "غيرقانوني بودن" توسط استانداري تهران؛ راهپيمايي بسيج دانشجويي برگزار شد، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
عليرغم اعلام غيرقانوني بودن راهپيمايي بسيج دانشجويي توسط مسوولين استانداري تهران، اعضاي اين تشكل در تجمعي اعتراض آميز در مقابل مسجد دانشگاه تهران، شركت كرده و پس از آن به سمت خارج از دانشگاه حركت كردند.
به گزارش خبرنگار" ايلنا", در اين راهپيمايي اعضاي بسيج دانشجويي دانشگاه‌‏هاي تهران، با سردادن شعارهايي چون؛ "فقر و فساد و تبعيض، دانشجو به پاخيز", " گرانيهاي اخير محكوم است", "مجلس قانونگذار, گزارش گزارش" و" وكيل انقلابي, پيگيري پيگيري" به سمت ساختمان‌‏هاي قواي مقننه, مجريه و قضائيه حركت كردند و با خواندن قطعنامه پاياني در 9 ماده به راهپيمايي خود خاتمه دادند.
در بخشي از اين قطعنامه آمده با اشاره به اينكه سه سال از صدور فرمان هشت ماده‌‏اي رهبر انقلاب اسلامي به سران سه قوه در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادي مي‌‏گذرد، آمده است: سران سه قوه در سال پاسخگويي هرچه سريعتر, صريح و شفاف به ملت شريف ايران اعلام كنند كه پس از گذشت سه سال از صدور فرمان هشت ماده‌‏اي رهبر فرزانه انقلاب مبني بر مبارزه مفاسد اقتصادي چه اقدامات موثري انجام داده‌‏اند؟
اين بيانيه مي‌‏افزايد: قوه قضائيه هر چه سريعتر اجراي اصل 142 قانون اساسي را در خصوص مسوولين, در دستور كار جدي قرار داده و نتايج آن را در اختيار افكار عمومي قرار دهد.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در پايان اين قطعنامه آمده است: بسيج دانشجويي در سال پاسخگويي مسوولين, كارنامه عملكرد آنان را مورد بررسي جدي قرار داده و نسبت به مسئوليت و فعاليتي كه داشته‌‏اند, سئوالات و مطالبات اساسي را مطرح و به صورت شفاف جواب طلبيده و در اختيار افكار عمومي قرار خواهد داد.
لازم به ذكر است كه در پايان راهپيمايي كه مسوولين استانداري تهران آن را غيرقانوني خوانده بودند، از اعضاء شركت كننده در اين مراسم با ساندويچ پذيرايي شد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7175

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علي‌‏رغم اعلام "غيرقانوني بودن" توسط استانداري تهران؛ راهپيمايي بسيج دانشجويي برگزار شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016