دوشنبه 14 ارديبهشت 1383

اعطاي مرخصي به زرافشان از ناحيه سازمان قضايي نيروهاي مسلح صورت مي گيرد، امروز

به دنبال خبر روز گذشته‌ي معاون نظارت بر زندان‌ها و امور ضابطين دادسراي عمومي و انقلاب تهران درباره‌ي اعطاي مرخصي به چند تن از زندانيان، سالاركيا طي نمابري توضيحاتي ارائه كرد.
متن نمابر مذكور، به اين شرح است:
با سلام؛
احتراما در رابطه با گفت‌وگوي خبرنگار آن خبرگزاري محترم(ايسنا ) كه در تاريخ ‌١٣/٢/٨٣ ساعت ‌١٥:20 مطالبي از قول اينجانب تنظيم و مخابره گرديده كه برخي تعابير و عبارات منطبق با اظهارات اينجانب در گفت‌وگو با خبرنگار مربوطه نيست كه بدين‌وسيله اصلاح مي‌گردد تا موجبات سوءتعبيرهاي بعدي در رسانه‌ها فراهم نشود.
‌١- در رابطه با خبر اعطاي مرخصي به ناصر زرافشان از سوي دادسراي عمومي و انقلاب تهران، به استحضار مي‌رساند حكم محكوميت نامبرده از ناحيه محاكم سازمان قضايي نيروهاي مسلح بوده و مرخصي وي نيز از سوي مرجع مذكور اقدام مي‌شود و در اظهارات اينجانب اشاره‌اي به اعطاي مرخصي به مشاراليه نبوده است.
‌٢- مرخصي اكبر محمدي با معرفي ضامن معتبر به عنوان كفالت صورت گرفته كه پس از معرفي كفيل به مرخصي خواهد رفت و مرخصي آقاي منوچهر محمدي منوط به توديع وثيقه بوده كه در صورت معرفي وثيقه و انجام تشريفات اداري آن صورت خواهد گرفت.
‌٣- به آقايان هدي صابر، تقي رحماني، رضا عليجاني، اكبر گنجي، عباس عبدي، احمد باطبي، حسينعلي قاضيان از سوي دادستان محترم بين ‌٥ تا ‌٧ روز مرخصي اعطا شده كه پس از انجام امور اداري زندان در هفته جاري به مرخصي اعزام مي‌شوند.
‌٤- از سوي دادستان محترم پس از اتمام دو هفته مرخصي سيامك پورزند مرخصي مشاراليه بنا به تقاضاي مشاراليه به مدت ‌١٠ روز تمديد گرديده است».
*** توضيح ايسنا: مطالب منتشر شده در خبر روز گذشته (مربوط به اعطاي مرخصي به برخي از زندانيان) منطبق با گفته‌هاي معاون دادستان تهران است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7193

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعطاي مرخصي به زرافشان از ناحيه سازمان قضايي نيروهاي مسلح صورت مي گيرد، امروز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016