چهارشنبه 16 ارديبهشت 1383

آخرين اخبار مربوط به سيامک پورزند

در پي انتشار گسترده اخبار مربوط به سيامک پورزند و جلب توجه مجدد افکار عمومي بين المللي به وضعيت زندانيان سياسي و قربانيان سيستم قضايي جمهوري اسلامي , ماموران اطلاعاتي و وابستگان سيستم سرکوب حکومتي باري ديگر اين زنداني 73 ساله و بيمار را تحت فشار به اظهارات مورد نظر مامورين اطلاعاتي مجبور نمودند .
پس از افشاي وضعيت زنداني , زنجير بند کردن پورزند در بيمارستان و وجود دو نگهبان در تمام ساعات شبانه روز در مقابل اتاق CCU , از فشارهاي عمال سرکوب تا حدودي کاسته شده و امکان ملاقات علاقمندان به اين زنداني حکومت تا حدودي فراهم گشت . چند روز قبل تعدادي از دانشجويان و جوانان از نقاط مختلف به ديدار او رفته , و طي اين ديدار سيامک پورزند پيامي کوتاه خطاب به علاقمندان به سرنوشت خود ضبط نمود . اين امر در حالي صورت گرفت که پس از رسيدگي هاي پزشکان و پرسنل بيمارستان محل بستري شدن او , چند روزي بود که ايشان از بخش CCU و مراقبت هاي ويژه خارج شده و مقدمات عمل جراحي او آماده شده بود , و قرار بر اين بود که روز سه شنبه اين هفته ايشان مورد عمل جراحي قرار بگيرد .
مامورين رژيم , اما , پس از توزيع پيام صوتي پورزند , مجددا در بيمارستان به سراغ او رفته و در همان بيمارستان او را تحت فشار گذاشتند , به حالتي که در اثر فشارهاي وارده توسط ماموران رژيم , مجددا به CCU منتقل شد , جراحي او منتفي شده و در همين شرايط او را مجبور به مصاحبه با خبرگزاري فارس نمودند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7253

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرين اخبار مربوط به سيامک پورزند' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016