چهارشنبه 16 ارديبهشت 1383

ملاقات نرگس محمدي و فريده جمشيدي با تقي رحماني و هدي‌صابر، ايسنا


همسران تقي رحماني و رضا هدي‌صابر از ملاقات امروز خود با آنها خبر دادند.

نرگس محمدي به خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: علي‌رغم اين كه روابط عمومي دادسراي عمومي و انقلاب تهران در اطلاعيه‌اي رسمي از محكوميت قطعي سه ملي‌ـ مذهبي (رحماني، صابر و عليجاني) خبر داده بود، اما هنوز در نحوه‌ي ملاقات‌هاي ما تغييري ايجاد نشده و اين ملاقات‌ها كماكان از طريق دادستاني تهران انجام مي‌شود.

وي با ابراز تاسف از اين كه رحماني هنوز به مرخصي نيامده است، اظهار داشت: يكي از تبعات محكوميت قطعي امكان ملاقات متهمان با وكلاي آنها است، اما همسرم مي‌گويد كه تا كنون ملاقاتي با وكيل خود نداشته است.

محمدي خطاب به مسوولان قوه‌ي قضاييه عنوان كرد: چنان‌چه همسران ما داراي محكوميت قطعي هستند، چرا تا كنون از مرخصي استفاده نكرده‌اند و نمي‌توانند با وكلاي خود ملاقات كنند؟ در حال حاضر درخواست رحماني ملاقات با وكلايش است.

همسر رحماني تصريح كرد: چنان‌چه محكوميت قطعي اين متهمان ناشي از پرونده‌ي پيشين نيروهاي ملي‌مذهبي است و با توجه به اين كه آن پرونده 15 متهم دارد، سوال اين است كه چرا فقط محكوميت درمورد اين 3 تن مطرح شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با بيان اين كه «حكم محكوميت اين 3 زنداني به كلاي آنها ابلاغ نشده»، به محكوميت 7 سال حبس تقي رحماني اشاره كرد و افزود: تا زماني كه اين احكام به صورت صريح و با ارائه‌ي دلايل اتهامي به وكلاي آنها ابلاغ نشود، براي ما داراي ابهام است.

هم‌چنين فريد‌ه جمشيدي، همسر رضا هدي‌صابر، از ملاقات امروز خود با وي خبر داد و نسبت به زمان آمدن صابر به مرخصي ابراز بي‌اطلاعي كرد.

وي هم‌چنين خاطرنشان كرد كه حكم محكوميت 5 و نيم ‌سال حبس صابر، در زندان به وي ابلاغ شده است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7276

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ملاقات نرگس محمدي و فريده جمشيدي با تقي رحماني و هدي‌صابر، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016