پنجشنبه 17 ارديبهشت 1383

سخنگوي انجمن دفاع از آزادي مطبوعات: شرط چگونگي حضور در نمايشگاه مطبوعات را نپذيرفتيم، ايسنا

شمس‌الواعظين گفت: از آنجا كه حضور انجمن دفاع از آزادي مطبوعات در نمايشگاه مطبوعات امسال مشروط به عدم برگزاري مراسم اهداء جايزه‌ قلم طلائي شده بود، اين انجمن از حضور در نمايشگاه خودداري مي‌كند.
ماشاءالله شمس‌الواعظين، سخنگوي انجمن دفاع از آزادي مطبوعات در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اشاره به اينكه انجمن متبوعش پس از مذاكرات في‌مابين اعضاي شوراي مركزي انجمن و معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي پي به وجود اين شرط برده است، متذكر شد: پس از بررسي اين موضوع در جلسه امروز شوراي مركزي انجمن دفاع از آزادي مطبوعات ضمن آنكه تصميم‌گرفتيم زمان و مكان اهداء نخستين جايزه قلم طلائي به برنده آن حجت‌الاسلام حسين انصاري راد را به زماني پس از نمايشگاه مطبوعات موكول كنيم، در اعتراض به مشروط كردن حضور انجمن در نمايشگاه مطبوعات، از شركت در اين نمايشگاه خودداري مي‌كنيم.

اين در حالي است كه «عيسي سرخيز»، عضو شوراي مركزي انجمن دفاع از آزادي مطبوعات در مراسمي كه به مناسبت روز جهاني آزادي مطبوعات در محل انجمن صنفي روزنامه‌نگاران ايران برگزار شد، اعلام كرده بود كه با دريافت نامه‌اي از سازمان بازرسي كل كشور انجمن دفاع از آزادي مطبوعات از حضور در نمايشگاه محروم شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

از سوي ديگر صبح روز چهارشنبه ستاد خبري يازدهمين نمايشگاه مطبوعات خبر داد كه مشكل حضور انجمن دفاع از آزادي مطبوعات براي حضور در يازدهمين نمايشگاه مطبوعات حل شد.
به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از ستاد خبري يازدهمين نمايشگاه مطبوعات، با پي‌گيري ستاد برگزاري نمايشگاه و معاون مطبوعاتي وزير ارشاد، انجمن دفاع از آزادي مطبوعات در نمايشگاه يازدهم حضور خواهد داشت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7296

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوي انجمن دفاع از آزادي مطبوعات: شرط چگونگي حضور در نمايشگاه مطبوعات را نپذيرفتيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016