پنجشنبه 17 ارديبهشت 1383

يک نمونه از سخنراني هاي توجيهي درجلسات داخلي بسيج عليه اصلاح طلبان، رويداد

سخنران اين مراسم از طيف هاي مختلف اصلاح طلب و مخالف از کروبي تا طبرزدي و سيد حسين خميني را زير سوال برده است
يکي از مدرسين حوزه علميه قم درهمايش «مربيان بسيجي» در خمين به طرح ادعاها و اتهاماتي عليه نمايندگان مجلس و فعالان سياسي اصلاح طلب پرداخته است. «رويداد» در ماه هاي اخير همواره منتقد برنامه هاي توجيهي –ايدئولوژيک که با اهداف سياسي از سوي سپاه و بسيج برگزار مي شود، بوده است. درج اين سخنراني نيز با هدف روشن شدن محتواي اين جلسات صورت مي گيرد و از چهره هايي که نامشان دراين سخنراني توهين آميز آمده، به سبب نشر آن عذرخواهيم مي کنيم.
اين فرد که «حسيني»نام دارد تحت عنوان «استاد دانشگاه و مدرس حوزه علميه قم» سخنراني کرده و گفته است: «امروز دشمن از کسوت و ناحيه روحانيت ورد شده و دارد براي انحراف اسلام قدم برمي دارد.»

وي در اين سخنراني که جمعه گذشته (10 ارديبهشت) درهمايش مربيان بسيجي خمين انجام شد، افزود:«اسلام امروز بيشتر از روحانيوني ضربه مي خورد که اهل علم هستند و علم بر مي دارند و مردم عوام را به دنبال خود مي کشند.»

وي گفت:«مساله اي که هم اکنون داغ شده وبه آن پرداخته ميشود تز «اسلام منهاي روحانيت» است.

حسيني افزود: «آنها افکار شريعتي را دنبال مي کنند، آنها حالا فقط عکسي با کراوات از در دانشگاه تهران در مقابل عمامه مي بينند. اينها معتقدند که خود کارشناس هستند و نيازي به روحانيون وجود ندارد: سيني اظهار داشت: «اسلام بدون روحانيت بحث انحرافي است. امروز شياداني هستند که در كمين نشسته‌اند و براي رسيدن به اهداف خود ذهن دانشجويان دانشگاه ها را پر از شبهه و سوال مي کنند.»

وي گفت: «يکي از مواردي که مردم را به عملکرد ما روحانيون بدبين مي کند اعتراض آنها به عملکرد ما است، مي گويند از شما شنيده ايم ولي عملکرد نديده ايم که اين هشدار بسيار جدي است.»

وي اظهار داشت: « يکي از معضلات ما حزب اللهي ها اين است که به خانواده کم توجه هستيم و غرق در کار روزمره سياسي - اجتماعي شده ايم.»

حسيني افزود: نمونه توجه نکردن مسوولان به فرزندانشان «اعظم طالقاني» فرزند آيت الله طالقاني است که الان شمشيري شده عليه اسلام يا يک سري انتقادات به فرزندان هاشمي رفسنجاني وارد است،مثل «فائزه هاشمي» که آبروي هاشمي را برده است. يکي ديگر از اين نمونه ها آقاي «سيد حسيني خميني» است که درعراق آن مسائل را به وجود آورد و هر چه خواست گفت که اين براي امام بد است.

حسيني اظهار داشت: يكي از نمايندگان مجلس وقتي به خارج رفت به ناموس مردم تعرض کرد و اينترپل پليس بين الملل وي را دستگير کرد حالا اعتراض دارد که چرا وي را ردصلاحيت کرده اند،تو برو بند تنبان خود را سفت کن مجلس از اين افراد نمي خواهد.

به باور وي،«کروبي، وزير کشور و رئيس جمهوري حق ندارند بگويند چرا نمايندگان ردصلاحيت شدند.»

وي گفت:«زماني (دوره قبلي مجلس) شوراينگهبان اشتباه و افرادي را تاييد صلايت کرد و بايد استغفار کند و حال اين کار را جبران کرده است.»

حسيني افزود:«الهه کولايي» که پسرش توله سگ باز است آنقدر باعث اذيت همسايه ها شد که اعتراض کردند و با نيابت قضايي منزلش را گشتند و از خانه آنها سي دي هاي غيرمجاز به دست آوردند. حالا بايد اين فرد هنوز نماينده باشد؟ وي گفت:«خاکبر سر کوتوله هاي سياسي که آمريکا و انگليس براي آنها کف مي زنند و آنها مي رقصند و در راديو بي بي سي از آنها حمايت و تعريف مي شود.»

حسيني با تاکيد بر اين که مومن بايد زيرک باشد، افزود: «اين عمامه را{آيت‌الله} منتظري سر من گذاشت و استاد من بود اما آنچه سبب زمين زدن وي شد ساده لوحي منتظري بود.»

وي گفت: «تاج زاده که گفته است اساس نظام را سرنگون و ساختار آن را تغيير مي دهيم معلوم است آن پنج ميليارد تومان را براي چه اموري از جوانان خرج مي کند.»

وي اظهار داشت: «طبرزدي اولين کسي بود که گفت: «امام خامنه اي» و اولين کسي بود که نقشه حمله نظامي به انقلاب را داشت.

حسيني با تاکيدبر امر «اعتدال علما» گفت: «هم اکنون شخصيت ها اعتدال را رعايت نمي کنند، کروبي درباره امام و زمان رحلت ايشان چه گفتند و چه کردند. اکثر کساني که اين وري شدند، اعتدال را رعايت نکردند.»

اين «استاد حوزه و دانشگاه» افزود: خط خدا چپ و راست ندارد، ولي فقيه هم مي گويد: «چپ و راست را رها کن.»

وي گفت: رئيس سازمان سيا گفته است تمام اميد ما به ياس تبديل شده است آنها به آخوند بيسواد هوسباز دلبسته اند.

وي در قسمت ديگري از سخنان خود اظهار داشت: «بدبخت آن وزير کشور که به جاي آنکه در اولين ساعات انتخابات راي دهد در وقت تمديد انتخابات آن هم با اصرار سردار قاليباف حاضر شد.»

حسيني افزود:«گور پدر چپ و است، دراسلام نه چپ وجود دارد نه راست اگر مي خواهيد راه دقيق را طي کنيد بايد عمل را ببينيد.»

وي گفت:« چپ و راست را رها کنيد کساني که مدعي اصلاحات هستند افساد مي کنند چون انديشه پاک ندارند»

حسيني افزود:«افرادي را که از درون حذف مي کنيم از بيرون ضربه آنها را مي خوريم.»

وي گفت:«به خداقسم دشمن نقشه کشيده است تا انقلاب ما را بدنام کند از طريق خانواده هايمان با کلک و حقه درکيف دخترانمان سي دي قرار مي دهند و آنها را به جاهايي مي برند که آبروريزي شود.»

وي افزود:«دشمنان هزاران راه براي بسيجيان دارند تا آنها را منحرف نمايند.»

همايش مربيان بسيج و شهيد مطهري به مناسبت هفته عقيدتي سياسي سپاه با شرکت مربيان خمين برگزار شده بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7297

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يک نمونه از سخنراني هاي توجيهي درجلسات داخلي بسيج عليه اصلاح طلبان، رويداد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016