پنجشنبه 17 ارديبهشت 1383

مطيع‌ترين معاون «علي لاريجاني» رئيس سازمان شده است، ولی الله شجاع پوریان، رويداد

ارزيابي «ولي‌الله شجاع پوريان» رئيس هيات تحقيق و تفحص مجلس ششم در امور صداوسيما از انتصاب «عزت‌الله ضرغامي»
«ولی الله شجاع پوریان» روز چهارشنبه 16اردیبهشت درگفت گوبا خبرنگار «رویداد» گفت: رئیس سازمان صدا و سیما تنها مجری سیاست های از پیش تعیین شده است.
وی معتقد است که سیستم فعلی هدایت و مدیریت صدا و سیما و تعیین سیاست های آن به شکلی از قبل پیش بیین شده است و درحقیقت هرفردی که درموضع مدیر سازمان قرار بگیرد نمی تواند تغییر چندانی در سیاست های آن ایجاد کند.

وی افزود: سازمان صدا و سیما توسط یک تیم و سیستم اداره می شود و شاکله و جوهره یک شخص به ساحت دیگری مربوط می شود.

شجاع پوریان تاکید کرد: وقتی فردی وارد سازمان صدا و سیما می شود از قدرت برتری برای تغییرات گسترده در رویکردهای آن و اصلاح شیوه هایی که معمولاٌ روش های خطی است برخوردار نیست.

شجاع پوریان معتقد است که اگر قرار باشد رئیس سازمان صدا و سیما از درون سازمان انتخاب شود از مجموعه معاونان فعلی سازمان ضرغامی گزینه مطلوب تری است.

وی گفت: با آمدن ضرغامی تغییری در سیاست های کلی و شیوه های خطی و جناحی ایجاد نمی شود و از طرفی بنا به دلایلی از جمله تسلیم پذیری و همراهی ایشان با مجموعه هایی که بخواهند از سازمان بهره برداری خطی و سیاسی کنند بیشتر است.

وی درباره عملکرد ضرغامی در جایگاه معاون پارلمانی و امور استان ها گفت: همکاری ایشان با مجلس ششم که آن را همراه با چارچوب های فکری حاکم بر سازمان نمی دانستند بسیار کمرنگ بود و البته توجیه عدم همکاری اوبا مجلس و کمیسیون فرهنگی بر عهده سازمان بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7298

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مطيع‌ترين معاون «علي لاريجاني» رئيس سازمان شده است، ولی الله شجاع پوریان، رويداد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016