جمعه 18 ارديبهشت 1383

خطيب نماز جمعه تهران: دشمن با زر و زور و تزوير مي‌‏خواهد جهان اسلام را بگيرد، ايلنا

خطيب نماز جمعه تهران, ضمن تبريک هفته وحدت گفت: همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند, وحدت مسلمانان در برابر دشمن يک ضرورت قطعي است.
به گزارش خبرنگار" ايلنا", آيت‌‏ا... امامي کاشاني در خطبه دوم نماز جمعه تهران با بيان اينکه «دشمن با زر و زور و تزوير مي‌‏خواهد جهان اسلام را بگيرد» گفت: دشمن از زور اسلحه‌‏هاي بي حد و حساب, پول, تزوير, حيله, مکر و دروغ استفاده مي‌‏کند؛ آن همه شکنجه در زندانها انجام مي دهند اما خجالت نمي‌‏کشند و مي‌‏گويند اينها ظاهر قضيه است و باطن قضيه اين است که مي خواهيم آزادي و دموکراسي بياوريم.
وي افزود: زن و مرد و کوچک و بزرگ را مي‌‏کشند, اساعه ادب مي‌‏کنند و جسارتهاي عجيب و غريب مي‌‏کنند. تزوير اين چنين است. رهبر حماس را به شهادت مي‌‏رسانند, اين شارون خبيث, آن آدم هم در آمريکا در برابر همه دنيا مي‌‏گويد, دو جور ترور داريم؛ ترور خوب و ترور بد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

امامي کاشاني تاکيد کرد: وظيفه همه مسلمانان جهان, وحدت و هوشياري است و وظيفه مسلمانان ايران نيز وحدت کلمه در داخل, توجه به مشکلات, بيداري نسبت به نقشه‌‏ها و تلفن نکردن به بيگانه که ما با توايم, است.
خطيب نماز جمعه تهران در پايان با اشاره به برگزاري دومين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، از همه مردم خواست تا با شرکت در اين انتخابات, بار ديگر شور و نشاط خود را نشان دهند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7349

فهرست زير سايت هايي هستند که به ' خطيب نماز جمعه تهران: دشمن با زر و زور و تزوير مي‌‏خواهد جهان اسلام را بگيرد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016