جمعه 18 ارديبهشت 1383

بهروز گرانپايه: مطبوعات از امكانات مادي كافي براي ايجاد زمينه فعاليت خبرنگاران در سطح وسيع‌ برخوردار نيستند، ايسنا

سردبير روزنامه وقايع‌اتفاقيه گفت: روزنامه‌نگارهاي ما به نسبت رشد روزنامه‌ها از نظر تعداد، رشد پيدا نكرده‌اند.
به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، بهروز گرانپايه طي گفت‌وگويي افزود: به دليل همين رشد نيافتگي است كه روزنامه‌نگاران حرفه‌اي ما در چند روزنامه و نشريه همزمان كار مي‌كنند به طوري كه ما از اين نظر با قلت روزنامه نگاران حرفه‌اي روبه‌رو هستيم.
وي ادامه داد: از آنجا كه روزنامه‌نگاري فعاليتي است كه به مهارت و توانمندي‌هاي افراد وابسته است، فردي كه ويژگي‌هاي خوبي از خودش نشان مي‌دهد مورد توجه روزنامه‌ها قرار مي‌گيرد.
وي در خصوص مقايسه روزنامه‌نگار جامعه امروز ما با روزنامه‌نگار دنيا گفت:‌ اگر به عنوان يك صنعت به روزنامه‌نگاري نگاه كنيم فاصله‌ ما با آن‌ها مثل همه مسائل ديگر است و به دليل امكانات بهتر و سرمايه بيشتر برنامه‌ريزي بهتري نيز دارند و از آنجا كه نشريات آن‌ها تثبيت شده طبيعي است كه مطبوعاتشان زمينه عيني رشدشان بيشتر فراهم است، در كشور ما مطبوعات به دليل كمبود اين منابع دچار همان عقب‌ماندگي نسبي هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گرانپايه در خصوص وضعيت اقتصاد مطبوعات كشور گفت: مطبوعات ما به غير از برخي كه شايد امكانات خوبي دارند، از سرمايه و امكانات مادي كافي برخوردار نيستند كه زمينه فعاليت خبرنگاران را در سطح وسيع‌تري ايجاد كنند.
وي تصريح كرد: نبود انگيزه‌هاي فردي و بي‌توجهي مديران مجموعه كه بخشي از آن ناشي از كمبود منابع است باعث شده كه خبرنگاران و گزارشگران ما كمتر به جست و جوي سوژه‌هاي ناياب بپردازند كه به همين دليل عموما دچار روزمرگي مي‌شوند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7362

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بهروز گرانپايه: مطبوعات از امكانات مادي كافي براي ايجاد زمينه فعاليت خبرنگاران در سطح وسيع‌ برخوردار نيستند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016