شنبه 19 ارديبهشت 1383

امام جمعه شميرانات: " نامه‌‏اي براي فردا" ضايعه‌‌اي فرهنگي و فاجعه‌‏اي سياسي در مقياس ملي و تحقير و تضعيف شان رياست جمهوري است، ايلنا

امام جمعه شميرانات روز گذشته محتواي نامه رئيس جمهوري به جوانان و نوجوانان را تحقق پيش بيني هاي سياسي خود دانست و از آن از اين نامه به عنوان ضايعه فرهنگي و فاجعه سياسي در مقياس ملي و تحقير و تضعيف شان رياست جمهوري ياد كرد.
به گزارش" ايلنا" محسن دعاگو روز جمعه در خطبه‌‏هاي نمازجمعه اين هفته شميرانات، در تحليل خود از مردم سالاري دموكراسي گفت: مردم سالاري و به عبارت ديگر" جمهوريت و دموكراسي" استقرار ساختارهاي حكومت و جريان حاكميت بر آراء مردمي است.
دعاگو افزود: مردم سالاري در ايران اسلامي با تشكيل جمهوري اسلامي توسط امام خميني(ره) بنياني ريشه دار و استوار ساخت و به عنوان ركن نخستين و يكي از دو ركن بنيادين آن درخشيد و با وفاداري ملت ايران به ميثاق هاي ملي و حضور پيوسته و شايسته اقشار مردمي در عرصه هاي انتخاباتي ماندگار، استوار و پايدار شد .
خطيب نماز جمعه شميرانات تصريح كرد: همان آغاز تبديل" مردم سالاري" به شعار سياسي، خطاي نارواي جاهلان و مغرضان سياسي و توطئه نشان دار دشمنان جمهوري اسلامي بود .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

امام جمعه شميرانات گفت: ‌‏دشمنان" مردم سالاري" از اين ركن اساسي، شعار سياسي ساختند و در افكار عمومي "جمهوريت" نظامي را كه همه امور و شئونش مستقيم و غير مستقيم متكي بر آرا مردمي است، در معرض شك و ترديد قرار دادند و با شعارپردازي و ابهام آفريني ملت ايران را به كسب موهبتي دعوت كردند كه هرگز از آن جدا نبود.
وي افزود: مردم با هدايت و حمايت امام(ره) در مقابل توطئه جداسازي دين از سياست و انديشه و خواسته ليبراليست ها و سكولار ها ايستادند و عناويني از قبيل؛ جمهوري ايران، جمهوري دموكراتيك ايران و جمهوري دموكراتيك اسلامي را نپذيرفتند و به جمهوري اسلامي راي دادند و در دوم خرداد 1376 جناب آقاي خاتمي را به رياست آن برگزيدند.

در همين زمينه:

Copyright: gooya.com 2016