شنبه 19 ارديبهشت 1383

باند فرودگاه امام به وسيله چند ميني‌بوس مسدود شده و اجازه فرود به هواپيماي دبي ـ تهران داده نشد، بازتاب

پرواز بعدازظهر دبي ـ تهران موفق به فرود در فرودگاه امام خميني(ره) نشد.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، به رغم آنكه وزير راه و ترابري وعده داده بود، فرودگاه امام(ره) امروز «قطعا» آماده بهره‌برداري مي شود، ناهماهنگي و نارسايي‌هاي موجود در اين فرودگاه باعث شد پرواز «ايران‌اير» كه از دبي عازم تهران بود، به دلايل امنيتي، نتواند در فرودگاه امام(ره) فرود آيد.

اين گزارش حاكي است، هواپيماي مذكور پس از آنكه با اخطار نيروهاي امنيتي مواجه شد، ناگزير به بازگشت شد و در فرودگاه اصفهان فرود آمد. هم‌اكنون باند فرودگاه به وسيله چند دستگاه ميني‌بوس مسدود شده و اجازه فرود به هواپيماها داده نمي‌شود.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، برنامه‌هاي كادر پروازي و مسافراني كه قرار بود با اين هواپيما عازم دبي شوند، مخدوش شده است، ولي هيچ مقام مسؤولي، پاسخگوي آنها و نيز مسافراني كه به جاي تهران در اصفهان پياده شده‌اند، نيست.

يك منبع آگاه در اين‌باره به خبرنگار ما گفت: براي راه‌اندازي فرودگاه، بايد حدود 30 دستگاه در اين مجموعه مستقر شوند و امكانات لازم نيز فراهم آيد، ولي تعجيل مسؤولان براي افتتاح زودهنگام فرودگاه، باعث اتفاقات امروز شد.

وي گفت: نخستين پرواز نيز كه صبح امروز در فرودگاه نشست، با مشكلات عديده‌اي مواجه بود، به طوري كه حدود يك ساعت طول كشيد تا مسافران از هواپيما به ترمينال فرودگاه برسند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي گفت: به اين مسافران گفته شده است كه براي دلجويي، به آنها، بليت رفت و برگشت رايگان به مشهد داده مي‌شود. البته مسؤولان سازمان هواپيمايي مي‌گويند، برنامه اهداي بليت از قبل پيش‌بيني شده بود و ربطي به اختلالات امروز فرودگاه ندارد.

شايان ذكر است، احمد خرم، مديران شركت‌هاي هواپيمايي داخلي ـ كه از حضور در فرودگاه امام(ره) خودداري كرده‌اند ـ را تهديد به بركناري كرده است.

فرودگاه امام(ره)، 12 بهمن سال گذشته با حضور رييس‌جمهور و 3000 مهمان داخلي و خارجي با صرفه هزينه‌اي حدود 2 ميليارد تومان افتتاح شد، ولي تاكنون مورد بهره‌برداري قرار نگرفته است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7396

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'باند فرودگاه امام به وسيله چند ميني‌بوس مسدود شده و اجازه فرود به هواپيماي دبي ـ تهران داده نشد، بازتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016