يكشنبه 20 ارديبهشت 1383

خبرنگار هفته نامه"آسان"چاپ تبريز تهديد به قتل شد، آسان

هفته نامه" آسان ": گروه اجتماعي : بدنبال افشاي چهره باند مافيايي رباخواري و كلاهبرداري در تبريز خبرنگار آسان تهديد به قتل شد .

ناامني اقتصادي و تجاري و برهم خوردن امنيت رواني شهروندان حاصل افزايش فعاليت مافياي درهم تنيده اي است كه به شكل حرفه اي و با ابزارهاي متعدد به سرعت تكثير شده و ثبات اقتصادي و بازار را دستخوش ناآرامي و بي ثباتي مي كند به طوريكه مافياي رباخواري و كلاهبرداري همواره امنيت ملي را به چالش طلبيده است.

در اين ميان روزنامه نگاري افشاگرانه، سدي در برابر چنين مافيايي است كه با پذيرش هزينه هاي سنگين ناشي از افشاء فضا را براي تبهكاران ناامن مي كند.

هفته نامه آسان به دنبال ايفاي نقش حرفه اي خود در شماره پيشين پرده از فعاليت سازماندهي شده مافياي رباخواري و كلاهبرداري در تبريز برداشته و بربرخورد جدي و قاطع با مافياي رباخواران و كلاهبرداران تاكيد شده بود .


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين ميان در حالي كه تبهكاران منافع خود را در خطر مي ديدند با تماس هاي مكرر تلفني و حضوري ,"پيمان پاك مهر" , گزارشگر هفته نامه آسان و "عضو انجمن صنفي روزنامه نگاران ايران" را تهديد به قتل نموده و از وي خواسته اند از پيگيري موضوع منصرف شود.

اعضاء اين مافيا در تهديدات خود تاكيد كرده اند چنانچه انتشار اخبار و گزارش ها ادامه يابد با توسل به آشنايان و دوستاني كه در مراجع قضايي و اطلاعاتي شهر دارند وي را دستگير و در سلول هاي انفرادي مورد شكنجه و ضرب و شتم قرار خواهند داد.

گزارشگر آسان در نامه اي خطاب به "انجمن صنفي روزنامه نگاران ايران"، خواهان پيگيري موضوع شده است .

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7420

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خبرنگار هفته نامه"آسان"چاپ تبريز تهديد به قتل شد، آسان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016