دوشنبه 21 ارديبهشت 1383

ترقي: دولت خاتمي و هاشمي در جهت خواسته نظام نبوده است، ابرار سياسي

گروه سياسي قائم مقام مركز اسلامي حزب مؤتلفه اسلامي گفت: چه دولت قبل از آقاي خاتمي كه توسعه اقتصادي را در اولويت قرار داد و به توسعه فرهنگي، ديني و سياسي كم توجهي كرد و چه در دولت آقاي خاتمي كه به توسعه سياسي اولويت داده شد و توسعه اقتصادي، فرهنگي و ديني مورد بي مهري قرار گرفت، هيچ كدام درجهت خواسته نظام، قانون اساسي و رهبري نبوده است.

ترقي در گفت وگو با مهر، افزود: توسعه همه جانبه و متوازن مستلزم رشد در زمينه اقتصاد، سياست و فرهنگ ديني و علمي جامعه است. ترقي خاطر نشان كرد: نوع روش اجرايي تا كنون به گونه اي بوده است كه در اثر توجه بيش از حد به توسعه اقتصادي بدون توجه به ارزشها و مباني فكري و فرهنگي ما در يك حالت افراط قرار گرفتيم و در مرحله بعد به خاطر توجه بيش از حد به توسعه سياسي از اقتصاد و فرهنگ ديني بازمانديم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ترقي اضافه كرد: با وجود اينكه رييس جمهور در وظايف خود بايد به اين مساله توجه جدي داشته وپاسداري از اين مباني را مورد تاكيد قرار دهد حتي مي بينيم در اين نامه نيز توصيه ايشان به دموكراسي و حقوق بشر در كنار آبادي و توسعه اقتصادي وجود دارد اما به تقويت مباني ديني و انديشه اي مردم توجهي نشده است.وي مهمترين وظيقه مجلس هفتم در شرايط كنوني را متوازن كردن همه اين افراط و تفريط هايي كه در دوره هاي گذشته صورت گرفته، دانست. قائم مقام مركز اسلامي حزب مؤتلفه تصريح كرد: مجلس هفتم بايد تلاش كند در هر بخشي كه بر خلاف قانون اساسي و آرمان هاي انقلاب اسلامي عمل شده است آن بخش را به حد تعادل برساند و نظام را در بعد توسعه به يك توسعه متوازن و همه جانبه چه در اقتصاد، چه در سياست و فرهنگ برساند تا اين نامتوازني كه باعث شده به همه ابعاد توسعه توجه لازم نشود، اصلاح شود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7435

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ترقي: دولت خاتمي و هاشمي در جهت خواسته نظام نبوده است، ابرار سياسي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016