دوشنبه 21 ارديبهشت 1383

كانون مدافعان حقوق بشر: صرف اظهارنظر مردم را در راستاي اعمال حق آزادي بيان و عقيده مي‌دانيم، ايسنا

كانون مدافعان حقوق بشر به دنبال ابقاء حكم آقاجري در دادگاه بدوي همدان و نيز قطعي شدن محكوميت سه بازداشت‌شده‌ي ملي‌مذهبي بيانيه صادر كرد.

اين كانون در نمابر ارسالي خود به خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) آورده است: « در روزهاي اخير زمزمه‌هايي از صدور حكم مجدد اعدام براي سيد هاشم آقاجري، استاد دانشگاه، به گوش رسيده كه بازتاب فراواني در وسايل ارتباط جمعي يافته است.
كانون مدافعان حقوق بشر صرف اظهارنظر مردم را در راستاي اعمال حق آزادي بيان و عقيده دانسته و تعقيب متهمان سياسي را انحصارا در دادگاه‌هاي عمومي با حضور هيات منصفه امكان‌پذير مي‌داند، لذا هرگونه اقدام غيرقانوني ديگر را از مصاديق بارز نقض حقوق بشر دانسته و آن را محكوم مي‌‌كند.»

اعضاي كانون مدافعان حقوق بشر در ادامه‌ي اطلاعيه‌ي خود نحوه‌ي محاكمه، صدور و ابلاغ احكام و نيز قطعي كردن آراء صادره عليه هدي رضا‌زاده‌ي صابر، تقي رحماني و رضا عليجاني، از متهمان ملي‌مذهبي را منطبق با موازين قانوني ندانسته و آزادي بي‌قيد و شرط كليه‌ي‌ فعالان سياسي، مطبوعاتي و عقيدتي زنداني را خواستار شده‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7439

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كانون مدافعان حقوق بشر: صرف اظهارنظر مردم را در راستاي اعمال حق آزادي بيان و عقيده مي‌دانيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016