پنجشنبه 24 ارديبهشت 1383

حسين انصاري راد:اميدوارم اعتماد فرزندان راستين ملت ايران و مدافعان مخلص آزادي مطبوعات, بيان و قلم را براي هميشه نگاه دارم، ايلنا

رئيس كميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي گفت: خدا را شاكرم كه فرزندان راستين ملت ايران و مدافعان مخلص آزادي مطبوعات, بيان و قلم، اين اعتماد و عنايت را به اين جانب فرمودند، اميدوارم اين اعتماد را براي هميشه نگاه دارم و به امر مسووليت كه لازمه اين اعتماد است، قائم باشم و عمل كنم.
حسين انصاري راد, پس از گرفتن جايزه " قلم طلايي" انجمن دفاع از آزادي مطبوعات در سخناني با اشاره به اينكه هيچ كس حق ندارد, به انسان آزادي دهد و يا آزادي را از او بگيرد, افزود: آزادي حق مسلم انسان است و اين حقي است كه خداوند به انسان داده است.
وي تصريح كرد: هيچ كس حق ندارد, طبق موازين صريح قانون اساسي, حق حاكميت انسان بر سرنوشت خود را مصادره و به نفع خود و حزب خود استفاده كند.
رئيس كميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه كار من, كار بزرگي نبوده است, اظهار داشت: كاري كه من انجام دادم, كار يك انسان و مسلمان متعارف است و هيچ نبوغ و شجاعتي در انجام اين وظايف ديده نمي‌‏شود.
برنده جايزه" قلم طلايي" ضمن بيان اين مطلب كه من به قانون عمل كردم قانوني كه همه بايد به آن عمل كنند, گفت: ما در كميسيون اصل نود به شكايت‏هاي رسيده عليه قواي كشور پرداختيم كه اين امر, يك امر عادي محسوب مي‏شود.
وي در ادامه به بيان سوابق خود پرداخت و گفت: 53 سال است كه وارد حوزه شده‏ام و ساليان دراز در محضر بزرگترين مراجع وقت تحصيل كردم و از اعتماد علمي و عملي اين اساتيد برخوردار شدم.
انصاري راد با اشاره به اينكه تاكنون هيچ رشوه‏اي از احدي نگرفته‏ام, گفت: آنچه در دنياي امروز مي‏بينم اين است كه فرهنگ, زندگي اجتماعي, سياسي و نوع زندگي‏هاي مادي و معنوي دچار تحول شگرف شده است كه همه آن را درك كرده‏ايم.
وي افزود: دموكراسي و مردم سالاري بدون شك محصول و نتيجه آزادي است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رئيس كميسيون اصل 90 با اشاره به اينكه برخي آقايان از اسلام به عنوان موانع آزادي استفاده مي‏كنند, تصريح كرد: جا دارد در اينجا يادي از آقايان؛ اكبر گنجي, رضا عليجاني, تقي رحماني, هدي صابر, دكتر هاشم آقاجري, عباس عبدي و همه زندانيان سياسي, مطبوعاتي و دانشجويي كنم كه متاسفانه در بند زندان گرفتارند.
برنده اولين جايزه قلم طلايي افزود: چرا نبايد جامعه ما از مغز پر كار اين افراد استفاده كند؟ چرا نبايد از اكبر گنجي براي افشاگري‏ها اگر چه با اندكي اشتباه, استفاده كرد. برخي آقايان به نام دين و ديانت و به نام ارزش‏هاي ديني, اين اعمال را انجام مي‏دهند.
وي در پايان با اشاره به اينكه همه مسوولين, بايد مصلحت را بيان كنند, گفت: بيان كردن مصلحت يك تكليف الهي است. اگر مسوولي تشخيص داد كه مصالح كشور در خطر است و خطري مملكت را تهديد مي‏كند, موظف است كه آن را بازگو كند.

در همين زمينه:

Copyright: gooya.com 2016