جمعه 25 ارديبهشت 1383

دفتر آيت‌‏الله حائري ادعاي رسانه کويتي را مبني بر ابراز انزجار آيت‌‏الله حائري از اقدامات سيد مقتدا صدر را تکذيب کرد، ايلنا

دفتر آيت‌‏الله سيد کاظم حائري در قم، خبر روزنامه السياسه کويت مبني بر ابراز انزجار آيت‌‏الله حائري از اقدامات سيد مقتدا صدر را تکذيب کرد.
سيد محمدحسين حائري، برادر و مسؤول دفتر آيت‌‏الله حائري در گفت‌‏وگو با خبرنگار سرويس ديپلماتيک ايلنا ضمن تکذيب اين خبر، گفت: آيت‌‏الله حائري هيچ گونه مصاحبه و سخنراني در اين رابطه نداشته است.
وي افزود: تنها منبع نزديک به ايشان من هستم که چيزي در اين رابطه نشنيده‌‏ام.
حائري ادامه داد: روزنامه‌‏هاي کويتي نيز هيچ‌‏گونه مصاحبه‌‏اي با آيت‌‏الله حائري نداشته‌‏اند و من اين خبر را کاملاً تکذيب مي‌‏کنم و آن را شايعه‌‏اي بيش نمي‌‏بينم.
روزنامه السياسه چاپ کويت چهارشنبه گذشته با انتشار خبري به نقل از يک منبع نزديک به آيت‌‏الله حائري مدعي شده بود که وي از اقدامات متهورانه سيد مقتدا صدر ابراز انزجار کرده است.
شايان ذکر است که سيد مقتدا صدر، همواره از آيت‌‏الله حائري که در شهر قم سکونت دارد به‌‏عنوان مرجع تقليد خويش نام مي‌‏برد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7621

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دفتر آيت‌‏الله حائري ادعاي رسانه کويتي را مبني بر ابراز انزجار آيت‌‏الله حائري از اقدامات سيد مقتدا صدر را تکذيب کرد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016