جمعه 25 ارديبهشت 1383

سردار ميرفيصل باقرزاده : بلوف‌‏هاي سياسي غرب هيچ تأثيري بر اراده مستحکم ما نخواهد داشت، ايلنا

رئيس بنياد حفظ آثار و ارزش‌‏هاي دفاع‌‏مقدس گفت: وقتي به ملتي توهين مي‌‏شود آن ملت هم پاسخ خواهد داد.
سردار ميرفيصل باقرزاده در حاشيه مراسم پرده‌‏برداري از لوح يادبود جانبازان شيميايي در پاسخ به سؤال خبرنگار ايلنا مبني بر اينکه آيا نصب اين لوح تأثيري بر مواضع آتي آلمان در قبال مسائل هسته‌‏اي جمهوري اسلامي ايران ندارد، گفت: ما نمي‌‏توانيم از مواضع اصولي و به‌‏حق خود عقب‌‏نشيني ‏کنيم زيرا ملت ايران چنين چيزي را از ما نمي‌‏پذيرند.
وي تصريح کرد: ‌‏ما وظيفه داريم صداي مظلوميت مظلومان را به همه برسانيم. مظلومان عراق، فلسطين، افغانستان و مظلوماني که قرباني سلاح‌‏هاي شيميايي شدند.
وي ادامه داد: آنها که انقلاب کردند پيه همه اين چيزها را به تن خود ماليده‌‏اند زيرا ما که بالاتر از جان خود چيزي نداريم که آن را هديه کنيم.
رئيس بنياد حفظ آثار و ارزش‌‏هاي دفاع‌‏مقدس تصريح کرد: بلوف‌‏هاي سياسي دولت‌‏هاي غربي هيچ‌‏گاه تأثيري بر اراده مستحکم ملت ما نخواهد داشت.
وي آمار شهيدان شيميايي را حدود 45 هزار نفر ذکر و تصريح کرد: ما اسناد و مدارک محکمي براي طرح در محاکم قضايي داريم ولي هيچ دادگاه صالحه بين‌‏المللي و يا اروپايي پيدا نشد که به حقوق جانبازان ما توجهي کند.
باقرزاده ادامه داد: ممکن است ما بتوانيم دادگاهي در داخل کشور تشکيل دهيم ولي اين حکم‌‏ها در خارج از کشور نافذ نيست.
وي در خصوص بازتاب نصب لوح يادبود جانبازان شيميايي گفت: دنيا بايد بداند که ملت ايران مظلوم واقع شده و بنابراين بايد از حقوق خود دفاع کند زيرا اين ماجرا صرف‌‏نظر از ابعاد تبليغاتي و رسانه‌‏اي يک وظيفه و در واقع پيشگيري از حوادث مشابه است.
باقرزاده خاطرنشان کرد: مردم آلمان بايد دولتمرداني را که در طول دو دهه از صدام حمايت کردند بشناسند و تبعات اين حمايت را ببينند.
باقرزاده تصريح کرد: ما وظيفه داريم که افکارعمومي دنيا را متوجه رقابت تسليحات کشتارجمعي بکنيم.
وي در خصوص همزماني نصب لوح يادبود جانبازان شيميايي و لوح ميکونوس گفت: من اطلاعي در خصوص دليل اين تقارن ندارم اما به هرحال وقتي به ملتي توهين مي‌‏شود آن ملت هم پاسخ خواهد داد و ملت رشيد ايران هم تلاش مي‌‏کند صداي مظلوميت خود را برسانند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

باقرزاده در خصوص واکنش سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به تهديدات اخير رژيم اسرائيل گفت: اين را اسراييل بايد در وقت عمل ببيند زيرا صحبت، رسا نيست و همه مسايل را نمي‌‏توان در قالب حرف بيان کرد.
وي گفت: نيروهاي مسلح هميشه آمادگي کامل دارند و پاسخ فراتر از آن چيزي است که دشمن تصور مي‌‏کند.
باقرزاده در خصوص اينکه آيا اين تهديدات، جدي است، گفت: به هر حال ما نبايد هيچ‌‏گاه از دشمن غفلت کنيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7645

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سردار ميرفيصل باقرزاده : بلوف‌‏هاي سياسي غرب هيچ تأثيري بر اراده مستحکم ما نخواهد داشت، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016