شنبه 26 ارديبهشت 1383

شيرين عبادي در دانشگاه كاليفرنيا: نمي‌توانيد دموكراسي را با بمب‌هاي خوشه‌اي صادر كنيد، ايسنا

شيرين عبادي از نيروهاي نظامي آمريكا خواست تا از عراق بيرون رفته و به مردم آن كشور اجازه دهند تا خودشان اداره‌ي دولت‌شان را به عهده بگيرند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خبرگزاري آسوشيتدپرس با مخابره اين خبر افزود كه شيرين عبادي، برنده‌ي جايزه‌ي صلح نوبل در سخنراني كه در دانشگاه كاليفرنيا در لس‌آنجلس داشت گفت كه او نگران است كه حمله و اشغال عراق به رهبري آمريكا، تبعات منفي بر آن كشور داشته باشد.
وي گفت: شما نمي‌توانيد دموكراسي را با بمب‌هاي خوشه‌يي صادر كنيد.
عبادي ادامه داد كه وي ترجيح مي‌داد هر حمله‌اي به عراق از طريق سازمان ملل صورت مي‌گرفت.
وي افزود: پس از سقوط صدام مشخص بود كه هيچ كس از اين امر ناراحت نيست. من شخصا اميدوار بودم كه خود عراقي‌ها صدام را سرنگون مي‌كردند.
اين سخنراني برنده‌ي جايزه‌ي صلح نوبل در راستاي سخنراني‌هايي است كه قرار است وي در دانشگاه‌هاي آمريكا داشته باشد، هم‌چنين مقرر شده است او تا چند روز آينده در سازمان ملل نيز سخنراني كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عبادي هم‌چنين با اشاره به مقامات آمريكايي، اقدام آن دسته از افرادي را كه اعمال شمار كوچكي از به اصطلاح مسلمانان را به عنوان اعمال نمايندگان كل اسلام مي‌انگارند، محكوم كرد. به گزارش ايسنا، وي هم‌چنين با اشاره به سو استفاده‌ها و تبليغاتي كه آمريكا عليه مسلمانان به بهانه مبارزه با تروريسم در پيش گرفته است گفت: چه معني دارد كه به اين ميزان از واژه‌ي ”اسلامي“ استفاده مي‌كنيد؟ جنگ بين تمدن‌ها به راه نيندازيد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7675

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شيرين عبادي در دانشگاه كاليفرنيا: نمي‌توانيد دموكراسي را با بمب‌هاي خوشه‌اي صادر كنيد، ايسنا' لينک داده اند.

خطبه‌ی ملکوتی حضرت آیت الله شیرین عبادی
حضرت آیت الله شیرین عبادی طی خطبه‌ای در نماز جمعه‌ی لس آنجلس بر لزوم وحدت امت اسلام تاکید فرمودند و همچنین از جنایات فجیع سربازان دجال امر...
گندم
May 15, 2004 12:28 PM

خطبه‌ی ملکوتی حضرت آیت الله شیرین عبادی
حضرت آیت الله شیرین عبادی طی خطبه‌ای در نماز جمعه‌ی لس آنجلس بر لزوم وحدت امت اسلام تاکید فرمودند و همچنین از جنایات فجیع سربازان دجال امر...
گندم
May 15, 2004 12:30 PM

Copyright: gooya.com 2016