يكشنبه 27 ارديبهشت 1383

مهدي مومني: اولين برنامه شوراي مركزي جديد اصلاح ساختار دفتر تحكيم وحدت است، ايلنا

عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت, گفت: نشست خوبي داشتيم و با توجه به فشارهاي موجود نتايج مطلوبي را به دست آورديم، اولين برنامه شوراي مركزي جديد هم اصلاح ساختار مجموعه است تا نقاط ضعف اتحاديه بر طرف شود.
مهدي مومني؛ عضو شوراي مركزي اتحاديه انجمن‌‏هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه‌‏هاي سراسر كشور در گفت و گو با خبرنگار" ايلنا", با ارزيابي مثبت از نشست انتخاباتي دفتر تحكيم وحدت گفت: فشارهاي زيادي وجود داشت كه اين نشست برگزار نشود و اعضاي جديد شوراي مركزي اتحاديه انتخاب نشوند, ليكن با همت و تلاش اعضاي اتحاديه اين نشست‌ به نتيجه مطلوب رسيد.
وي ادامه داد: دفتر تحكيم وحدت نياز به بازسازي تشكيلاتي و تغيير استراتژي داشت كه اين امر محقق گرديد.
مومني با اشاره به تركيب اعضاي جديد شوراي مركزي تشكيلات دفتر تحكيم وحدت, تصريح كرد: معتقدم افراد انتخاب شده، افراد با سابقه مجموعه هستند و به نوعي همگي آنان افراد با تجربه‌‏اي هستند كه در شرايط حساس مجموعه كار كرد و هزينه پرداخته‌‏اند.
وي تاكيد كرد: فكر مي‌‏كنم كه تركيب حاصل شده تركيبي قوي و خوب است و اميدوارم كه با تعامل فكري دو فراكسيون موجود در اتحاديه, مجموعه به فعاليت خود ادامه دهد تا تشكيلاتي پويا را داشته باشم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت در خصوص برنامه‌‏هاي آتي اين اتحاديه خاطرنشان كرد: يكي از برنامه‌‏هايي كه در راس نظرات اعضاي اتحاديه وجود داشته است اين بوده كه دست به يك‌‏سري اصلاحات در مجموعه بزنيم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7724

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهدي مومني: اولين برنامه شوراي مركزي جديد اصلاح ساختار دفتر تحكيم وحدت است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016