يكشنبه 27 ارديبهشت 1383

قطعنامه تجمع بسيج دانشجويي در برابر سفارت انگليس در تهران، ايلنا

بسيج دانشجويي دانشگاه‌‏ها و جمعي از طلاب حوزه‌‏هاي علميه تهران، بعدازظهر امروز در پايان تجمع اعتراض‌‏آميز در مقابل سفارت انگليس در تهران، به سياست‌‏ها و اقدامات اشغالگران در شهرهاي مقدس عراق، بيانيه‌‏اي صادر كردند.
به گزارش خبرنگار سرويس ديپلماتيك ايلنا، متن كامل اين بيانيه به اين شرح است:
« اي مسلمانان! اي شيعيان علي(ع)! چه مصيبتي از اين بالاتر كه حرم ملكوتي اميرمؤمنان اكنون مورد تهاجم مستقيم توپ‌‏ها و جنگ‌‏افزارهاي اشغالگران آمريكايي و انگليسي قرار گرفته و جهان اسلام در بهت و سكوتي مرگبار فرو رفته است؟
چه فاجعه‌‏اي از اين بالاتر كه اكنون ترس از قصد تعرض كفار استعمارگر به بارگاه مقدس سالار شهيدان(ع) به يك كابوس تلخ و هولناك شيعيان مبدل گرديده است اي نمازگزاراني كه هر روز رو به قبله كرده و از خدا راه مبارزه با سلطه را درخواست مي‌‏كنيد؛ آيا در بندگاه جهل و ترس، روزگار را به مرگ و نيستي ذلت بارانه منتهي خواهيم نمود؟
واي بر ما اگر از اين خواب غفلت و بيهوشي برنخيزيم و مهاجمان ديوپيشه را از سرزمين‌‏هاي اسلامي بيرون نكنيم. بي‌‏شك وظيفه اساسي اسلامي و انساني ما در اين برهه زماني تنها مبارزه و مبارزه است و هيچ راه گريزي از اين مسأله نيست. چرا كه مبارزه تنها سياست باقي‌‏مانده ما در برابر سبعيت و درندگي ارمغان‌‏آورندگان دموكراسي و ديپلمات‌‏هاي خونخوار خشونت‌‏طلب بوده و همچنين در راه دفاع از قداست حرم‌‏هاي شريف و ناموس زنان و مردان مسلمان عراق مسير ديگري به چشم نمي‌‏خورد.
اكنون ما دانشجويان دانشگاه‌‏ها اعلام مي‌‏داريم كه:
1ـ همان‌‏طور كه قبلاً هم تأكيد نموده بوديم لازم است كه حكام كشورهاي عربي و اسلامي كه سر بر لاك جهالت ترس لئامت و خيانت فرو برده‌‏اند به هوش آمده و براساس فرامين اسلام و خواست مسلمين رفتار نمايند و پرونده خود را بيش از اين سياه و تاريك نكنند.
اي حكام دول اسلامي! بدانيد و آگاه باشيد كه اگر بيش از اين به مسامحه‌‏ورزي و مصلحت‌‏انديشي خارج از حدتان ادامه دهيد ملل مسلمان به طرز مفتضحانه‌‏اي شما را از اريكه قدرت به زير كشيده و به زباله‌‏داني تاريخ پرتاب خواهند نمود؛ لذا مصرانه از شما
مي‌‏خواهيم در اولين اقدام، فعاليت‌‏هاي سياسي و اقتصادي با اشغالگران را تعطيل و سفراي دول محوري اشغال را از مرزهاي اسلامي اخراج نماييد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

2- امت اسلامي بايد بيش از پيش خود را براي يك نبرد همگاني عليه جبهه كفر و الحاد و در هم كوبيدن پايه‌‏هاي ظلم و تعدي عليه ‌‏اسلام و انسانيت آماده كرده و تا منكوب‌‏نمودن تمام و عيار آن، دست از مبارزه و كوشش برندارد.
3ـ در اين ميان جوانان انقلاب اسلامي ايران به ويژه طلاب و دانشجويان كه طلايه‌‏داران مبارزه خستگي‌‏ناپذير با استكبار در عصر حاضر بوده‌‏اند بايد نقش فعالانه‌‏تري در راه قيام و مبارزه با تا پيروزي نهايي ايفا نمايند.
4 ـ اردوگاه استكبار و استعمار بدانند مبارزين راستين اسلام، آنها را به بدترين وضع متصور از ممالك اسلامي اخراج، گورشان را كنده و مدفون‌‏شان خواهند نمود. لذا هشدار مي‌‏دهيم قبل از هرگونه اقدام تلافي‌‏جويانه، خود محترمانه از مرزهاي اسلامي خارج شوند.»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7745

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قطعنامه تجمع بسيج دانشجويي در برابر سفارت انگليس در تهران، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016