يكشنبه 27 ارديبهشت 1383

حكم نشريه آفتاب به وكيل سحرخيز ابلاغ شد، ايلنا

حكم پرونده نشريه آفتاب در خصوص مقاله" درسي‌‏هايي از ايران" نوشته باري روبين صادر شد.
به گزارش خبرنگار سياسي ايلنا, در حكم صادره از سوي دادگاه عيسي سحرخيز مديرمسئول نشريه آفتاب به‌‏پرداخت دو ميليون ريال جريمه نقدي و همچنين6 ماه محروميت از فعاليت‌‏هاي مطبوعاتي محكوم شده است.
سحرخيز در گفت و گو با خبرنگار ايلنا, درخصوص حكم صادره تصريح كرد: شكايت در مورد مقاله" درسي‌‏هايي از ايران" يكي از شكايت‌‏هاي نشريه آفتاب بود كه حكم آن پس از دو مرحله بازجويي و برگزاري دادگاه در تاريخ 6/12/82 به رياست قاضي صارمي و مستشاران ساعي و باقري از سوي شعبه 76 دادگاه كيفري صادر شده است.
سحرخيز با اشاره اينكه حكم هنوز قطعي نيست و او مي‌‏تواند تا 20 روز آينده نسبت به حكم صادره اعتراض گفت: حكم دادگاه ، ديروز (26/2/83) به آقاي رياحي وكيلم ابلاغ شده است.
وي گفت: در اين حكم تاكيد شده به دليل اينكه نيمي از اعضاء هيات منصفه مرا مستحق تخفيف دانسته‌‏اند, چنين حكمي صادر شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: البته هنوز شكايت‌‏هاي ديگري نيز در خصوص نشريه آفتاب وجود دارد ولي در شرايطي كه هيات منصفه حضور ندارد, دادگاه نيز تشكيل نمي‌‏شود, بنابراين هنوز در مورد ساير شكايت‌‏ها زماني تعيين نشده است.
سحرخيز همچنين در مورد وضعيت روزنامه "اخبار اقتصاد" گفت: اخبار اقتصاد 4 سال است كه توقيف شده و براي آن دادگاهي تشكيل نشده، ولي پرونده‌‏اش همچنان مفتوح است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7776

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حكم نشريه آفتاب به وكيل سحرخيز ابلاغ شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016