دوشنبه 28 ارديبهشت 1383

عضو شوراي مرکزي انصارحزب الله : تداوم حملات عليه مقدسات،هسته‌‏هاي حزب‌‏الله عليه اشغالگران عراق را واردعمل خواهدکرد، ايلنا

عضو شوراي مرکزي انصارحزب الله : حرکات مقتدي صدر و سپاه المهدي مشکوک است

عضو شوراي مرکزي انصار حزب الله اعلام کرد : در صورت تداوم حملات اشغالگران به شهرهاي مقدس نجف و کربلا و هتک حرمت عتبات عاليات، هسته هاي حزب الله در سراسر جهان عليه آمريکا و اسراييل وارد عمل خواهند شد.
Hezbollah2.jpg
به گزارش خبرنگار" ايلنا" مجتبي کشاني در جلسه هفتگي انصار حزب الله تهران با اشاره به اينکه با توهين هاي آمريکا و حريم شکني ها به عتبات عاليات، آيا رواست که در خانه بنشينيم و نظاره گر اين اعمال باشيم؟ آمريکايي ها و انگليسي ها براي حفظ اسراييل و تقويت آن و همچنين سرکوب جهان اسلام آرايش نظامي گرفته اند.
وي تصريح کرد: ‌‏اشغالگران عراق اصلي‌‏ترين مقدسات ملت ايران و در راس آن" ولايت فقيه" را هدف قرار گرفته اند ولي اگر پا را فراتر از حد خود گذراند، مطمئن باشند مقام معظم رهبري ساکت نخواهند نشست. اگر مراجع و مقام معظم رهبري در اين خصوص فتوايي صادر کنند، امت حزب الله آماده جانفشاني خواهد بود.
عضو شوراي دبيري هفته نامه" يالثارات الحسين" ضمن بيان اين مطلب که آمريکا مي خواهد آيت الله سيستاني را در برابر مقتدي صدر و همچنين شيعه را در برابر سني قرار دهند، افزود: حرکات مقتدي صدر و سپاه المهدي مشکوک است و حرکات‌‏شان به نفع مردم عراق نيست، بنابراين بايد موضع خود را به صورت شفاف بيان کنند و مبارزات خود را به بيرون از شهرهاي مقدس بکشانند تا بهانه حمله اشغالگران به اين شهرها نشود.
کشاني با اشاره به اين که آمريکا نه تنها سرنوشت عراق را به مردم اين کشور واگذار نمي‌‏کند بلکه براي ايجاد رعب و وحشت که صدام ابداع کننده آن بود، وارد اين کشور شد، گفت: ‌‏آمريکا خود مي داند که برخلاف ادعاي دموکراسي که شعارش براي ورود به عراق بود، عمل مي‌‏کند.
عضو شوراي مرکزي انصار حزب الله خاطر نشان ساخت: ‌‏همه دنيا تصاوير و گزارشات شکنجه آمريکايي ها را مشاهده کردند، اين عکس ها بدون اطلاع آمريکايي ها از عراق خارج نمي شود، بلکه هدفشان اين است که به مردم عراق بفهمانند که ديگر شورش نکنيد، چون در اين صورت با چنين اعمالي مواجه مي شويد. اشغالگران حتي براي نهادينه کردن و اثر بخش کردن اين شکنجه ها از شکنجه گران رژيم اشغالگر اسراييل براي تعليم افسران آمريکايي استفاده مي‌‏کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با اشاره به اين که آمريکاييان وحشي و مغرور مناديان دموکراسي نيستند، تصريح کرد: ارمغان اين پيشرفت، آباداني و عمراني مورد وعده آمريکايي ها اين گونه اعمال وحشي است، اين خسارت و عقب ماندگي اقتصادي عراق در آينده غير قابل جبران است.
کشاني ضمن بيان اين مطلب که آمريکايي‌‏ها همان کاري که با ملت فلسطين کردند را با مردم عراق انجام مي دهند افزود: اشغالگران به دنبال تجزيه عراق هستند، يک قسمتي را به کردها، قسمتي را به مرکزيت بغداد و قسمتي نيز در جنوب به مرکزيت بصره تجزيه کردند.
عضو شوراي سردبيري هفته نامه" يالثارات الحسين" گفت: اشغالگران عراق مي‌‏خواهند نظام جمهوري اسلامي ايران را ساقط کنند که متاسفانه بعضي ها در کشور خواب هستند، آْمريکا و انگليس در داخل مي خواهند ايجاد نفاق، رفاه زدگي و فقر، فساد و تبعيض کنند که مجموعه اينها باعث سرخوردگي و بي تفاوت مردم از نظام مي شود، اينها مي خواهند ولايتمان را به مذبح‌‏گاه ببرند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7805

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عضو شوراي مرکزي انصارحزب الله : تداوم حملات عليه مقدسات،هسته‌‏هاي حزب‌‏الله عليه اشغالگران عراق را واردعمل خواهدکرد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016